Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Utsolgte adventskalendere allerede?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 23:42   #41
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Vi var for sent ute for legeokalender i fjor, derfor var jeg tidlig ute i år, kjøpte vår på fredag forrige uke. Det var Lego Castle som var ønsket her. Da var det allerede få igjen på den lokale lekebutikken. Til snuppa på 3,5 har jeg bestilt Playmobil-kalenderen fra Ellos.
playmobil.jpg

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 00:00   #42
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Fikk kjøpt den på lekebutikken på City syd (Mortensrud ) i dag til vesla.

Så bra. Her oppi har dei den ikkje.
Håpar og trur den blir populær.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 12:50   #43
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Nå er Ponyville kalenderen innkjøpt! På Senter Syd på Mortensrud.
Tusen takk for tips :-)


Sist redigert av Knerten : 30-10-08 kl 14:17.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 18:23   #44
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Nå er Ponyville kalenderen innkjøpt! På Senter Syd på Mortensrud.
Tusen takk for tips :-)

Så bra. Kor mykje kosta den?.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 18:39   #45
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

noen som vet om petshop kalenderen er å¨få tak i enda?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 18:50   #46
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Så bra. Kor mykje kosta den?.

199,-
Den finnes sikkert billigere andre steder, men fikk hvertfall tak i den

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 18:51   #47
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

199,-
Den finnes sikkert billigere andre steder, men fikk hvertfall tak i den

Blei 420 for to fra ebay inkl frakt. Men heilt greit sida eg ikkje fikk tak i her. Berre måtte ha den.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 15:14   #48
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Jeg har kjøpt Lego Belleville til jentungen. Nå er det bare å få tak i til guttungen så er jeg fornøyd.

(finner jeg den Pet Shop kalenderen så kjøper jeg den til neste år eller noe...)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 15:36   #49
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

noen som vet om petshop kalenderen er å¨få tak i enda?

Jeg fant den på en Brio-butikk her i byen (kom plutselig på at vi har to butikker, etter å ha klaget min nød over at de allerede var utsolgt på butikken i sentrum).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 16:34   #50
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Jeg har kjøpt Carskalendere i dag. På Pytt i panne.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 17:31   #51
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Jeg fant petshop og polly pocket-kalender på lekebutikken på Vinterbro. Vi har alt kjøpt en med Castle. Nå angrer storepropell. Det har nemlig kommet en med star wars også som han heller vil ha.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 17:32   #52
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg fant petshop og polly pocket-kalender på lekebutikken på Vinterbro. Vi har alt kjøpt en med Castle. Nå angrer storepropell. Det har nemlig kommet en med star wars også som han heller vil ha.

Den med Star Wars er en monter selv kalender. Altså, byggesett med lim og maling og full pakke. Ikke Lego.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 17:37   #53
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Ok, det fikk jeg ikke med meg. Han vil uansett heller ha en sånn en Castle. Er man star wars frelst så er man.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 13:40   #54
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Utsolgt for Legokalendere på City Syd Trondheim og på Stjørdal .
Og de får ikke inn flere heller.
Skal stoppe på Sparkjøp i dag for å se om det er igjen noen der.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 13:41   #55
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Men kjøpte Ponyville til mellomsøster da .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 13:47   #56
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Etter mye om og men og leting , fant min kjære Lego City kalenderen hos BR Leker.
Utsolgt alle stedene jeg hadde lett etter den.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 13:49   #57
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hvilken butikk er dette? SKulle gjerne hatt tak i PetShop kalenderen til jentungen.

en lokal en, får du ikke tak i så send meg en pm så skal jeg kjøpe og sende for deg. PS kanlenderen er ikke som i fjor, det er smykke og anheng i i år. Vi har lego kalenderene og poly pocket også.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor får man tak i Lynet-kalender?

Putt og Panne

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

noen som vet om petshop kalenderen er å¨få tak i enda?

Se på svaret mitt over.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 04-11-08 kl 14:00.
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 13:56   #58
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Utsolgt for Legokalendere på City Syd Trondheim og på Stjørdal .
Og de får ikke inn flere heller.
Skal stoppe på Sparkjøp i dag for å se om det er igjen noen der.

Sparkjøp hadde ikke på torsdag, men de skulle få inn igjen. De fikk visst varer mandag og onsdag. Jeg kjøpte Cars kalenderene på Pytt i panne - ga opp jakten på lego.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 14:29   #59
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Her i distriktet er det masse kalendere igjen. Vi på bygda er vel treigere med å handle.

Skulle gjerne hatt Polly Pocket-kalender, men det har de ikke tatt inn der jeg har vært.

Noen som vet hvilke butikker som selger det? Evt.den ponny-kalenderen?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 14:51   #60
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

BR-leker på Tveita har to forskjellige Legokalendere hvis noen fortsatt er desperate etter å få kjøpt.

Der tror jeg de hadde PetShop kalenderen også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no