Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Utsolgte adventskalendere allerede?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 12:07   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utsolgte adventskalendere allerede?

Eldstemann på 9 vil veldig gjerne ha den nye adventskalenderen til Lego i år. Lego Castle med riddere og utstyr osv.

Etter å ha forsket litt på dette, fant jeg ut at det tilsynelatende kun er Brio butikkene i Oslo-området som får inn denne. Dvs, ToysRUs fikk noen få, men de er tomme. Det ante meg at denne kalenderen ble vrien å få tak i siden det er veldig mange land den ikke er til salgs i i det hele tatt. Begrenset opplag med andre ord.

Så begynner jeg runden for å finne denne kalenderen da. Ganske tidlig ute i mine øyne siden vi ikke er ferdige med oktober enda. Svaret overalt er utsolgt. Utsolgt og tomt hos leverandør, får ikke inn fler .

Etter 8 telefoner til butikker i Oslo-området, er jeg like langt. Ingen har den, og ingen får den inn igjen.

Men litt flaks skal man ha. Jeg prøver meg på lekebutikken i byen der faren min bor, og der har de deg igjen! Så nå skal han stikke innom og hente de tre jeg har lagt av senere i kveld .

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7979-1.jpg (73,5 KB, 36 visninger)
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:08   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Jeg kjenner at det var lurt at et vennepar kjøpte en kalender for oss, gitt. Vi hadde nemlig tenkt å vente litt.
(Det er noe riv ruskende galt med å måtte kjøpe adventskalender i oktober ...)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:13   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Du kan alltid stole på Ebay.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:19   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Sparkjøp ser ut til å ha den - her

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:20   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Og så har de denne.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:23   #6
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan alltid stole på Ebay.

Jeg vet jeg kunne fått de der. Men med prisen de tar + porto + dagens dollarkurs, kommer herligheten på over 400,-. Greit å slippe unna med halvparten.

Hadde jeg ikke fått ordnet noe i løpet av dagen, hadde jeg bestilt en fra ebay .

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:26   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Her har de masser på OBS
Jeg har kjøpt for to uker siden.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:26   #8
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Og så har de denne.

Da kan Sparkjøp være et greit alternativ hvis noe skulle skjære seg med de jeg har bestilt som skal hentes i kveld! Takk for tips!

City kalenderen blir ikke aktuell. Han var ikke interessert i den i det hele tatt.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:52   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

QXL, der selger de forskjellige legokalendere.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:55   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Det synes jeg var tidlig. Utsolgt allerede?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:56   #11
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Snuppene her skal få denne kalenderen, det blir nok stor stas.
Kjøpt på ebay.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:56   #12
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Vi har kjøpt City varianten og mannen kjøpte Castle varianten også, til neste år. Nevnte jeg at han er lego gal.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:05   #13
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Nesten sånn at jeg er lykkelig for at Plutte er stor og bare vil ha pakke-kalender.

  Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:13   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Takk for tipset! Tror Poden vil bli ganske skuffet hvis han ikke får Legokalender - Sparkjøp høres ut som tingen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:30   #15
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Vi fikk inn massevis av dem i butikken, men vi har ikke så mange i castle igjen, de blir solgt ut leeenge før jul, hvert år, og det gjør pet shop kalenderen også.
I år har jeg kjøpt lynet mcqueen kalender til Knoll og Tott, tror de kommer til å bli kjempe fornøyde

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:38   #16
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Snuppene her skal få denne kalenderen, det blir nok stor stas.
Kjøpt på ebay.

Tusen takk for fantastisk forslag til kalender til jentene mine!
Jeg løper rett inn på ebay og bestiller!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:41   #17
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

På Strømmen Storsenter hadde de en haug med Lego kalendere.
To forskjellige.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:50   #18
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Jeg har bestilt fra Sparkjøp nå. Tomt her i byen. Og det er også tomt for Littlest Pet Shop-kalenderen som de sa på Brio de skulle få inn, og som Frøkna vil ha. Noen som har sett den noen steder?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:54   #19
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har bestilt fra Sparkjøp nå. Tomt her i byen. Og det er også tomt for Littlest Pet Shop-kalenderen som de sa på Brio de skulle få inn, og som Frøkna vil ha. Noen som har sett den noen steder?

Jeg har sett etter Littlest Pet Shop kalenderen også, men det virker som om det bare er den de solgte i fjor noen få butikker har ett par igjen av.
På ebay ligger det ingen nye fra i år, og da tipper jeg de ikke har laget en ny versjon.

De har den hvertfall på ebay .

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:55   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Nei ikke si de er utsolgt alt!!!! *ut på panikkrunde* - jeg vil ha to forskjellige legokalendere....

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no