Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 10:30   #101
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Skal feire hos mine foreldre. Har ingen ønsker om og feire hjemme. Slippe alt med mat,vask osv. Komemr til servering, får sove i min gamle seng og reiser hjem utpå dagen på 1 dagen.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 11:32   #102
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Me skal til mine foreldre i år. I fjor var me heime og hadde besøk av svigers. Koselig å vera heime men me syns det er så kjekt å vera fleire på juleeften så me tek kvar jul litt som det kjem. I år skal broren min med familie til mamma og pappa å eta middag (videre etter middag) så da reiser me og ned dit. Har og ei søster men me pleier feire annenhvert år hjå mamma og pappa. Broren min deler juleeftan.
Så i år blir det å reise bort, gleder oss alle sammen.

Me har våre eigne tradisjonar når me er heime men har ikkje lyst å låse oss her heime kvart år. Alle her vil veldig gjerne feire med foreldre, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn så kjem ikkje dei hit reiser me til dei.

Middag er ribbe.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no