Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Wordspørsmål; bunntekst + sidetall

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 22:49   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Wordspørsmål; bunntekst + sidetall

Finnes det noen måte å få til så bunntekst og sidetallsnummerering begynner på side 2 i et Word-dokument? (2003, tror jeg det er. Den typen som har .doc, ikke .docx, bak filnavnet.)

Jeg skal levere hjemmeeksamen med bunntekst med kandidatnummer og sidetall, og med forside som ikke skal ha det ovennevnte. Oppgaven skal leveres digitalt som ei fil.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:51   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wordspørsmål; bunntekst + sidetall

Når du velger "sett inn|sidetall" velger du ikke der om du vil ha tall på 1. side?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 23:07   #3
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: Wordspørsmål; bunntekst + sidetall

Hvis du søker på bunntekst i følgende dokument http://www-bib.hive.no/veiledning/te...dling/word.htm, vil du finne en beskrivelse av hvordan du kan gjøre dette.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 23:12   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.404
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Wordspørsmål; bunntekst + sidetall

Utskriftsformat - (oppsett?) - spesiell forside. Usikker på om den ligger på fil-menyen eller hva på 2003-versjonen...

Da kommer ikke topp/bunntekst på side 1, og tellingen begynner på 2 på side 2.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 23:18   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Wordspørsmål; bunntekst + sidetall

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Hvis du søker på bunntekst i følgende dokument http://www-bib.hive.no/veiledning/te...dling/word.htm, vil du finne en beskrivelse av hvordan du kan gjøre dette.

Takk takk, der fant jeg det jeg trengte. Det var jo så enkelt at jeg burde ha klart det på egen hånd, da. Bare å sette at jeg ville ha sidetall fra andre side og at nummereringa skulle starte på 0. Da ble andre side nummerert som s. 1 - som jeg ville.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no