Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

FK10 - Vått er temaet!

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 12:22   #1
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

FK10 - Vått er temaet!

Bedre sent enn aldri. Synes det er veldig vanskelig å finne på et tema, og så gikk det visst lit i glemmeboken.

Vått er temaet for denne konkurransen, bare å tolke i vei.

Regler:
Dere kan legge inn maksimum 2 bilder hver.
Bildene skal være tatt av dere selv.
Det skal ikke være manipulert i bildebehandlingsprogram (cropping og enkle justeringer er ok).
Bildene postes i egen tråd under bildekritikk 1
Merk din tråd med FK10 (Fotokonkurranse 10).
Legg link til din tråd i denne tråden.
Avstemningen skal starte mandag 28. januar.

Vinneren får velge nytt tema, og får ansvar for å avvikle neste konkurranse. Lykke til!

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:46   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FK10 - Vått

Vått.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:38   #3
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FK10 - Vått

Jeg er med:
http://foreldreportalen.no/forum/sho...167#post787167

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 21:25   #4
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FK10 - Vått

Her er mitt bidrag

http://foreldreportalen.no/forum/sho...326#post787326

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 07:47   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FK10 - Vått er temaet!

Vått

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 22:28   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FK10 - Vått er temaet!

mitt bidrag

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=32912

forresten, skjønner ikke helt, avstemning begynner 28.01 står det, kanskje jeg er for sen, men hvor finner jeg avstemning?... (jeg er som sagt grønn her...)

__________________
99, 00, 04, aug. 14

Sist redigert av Svanen : 03-02-08 kl 22:32. Årsak: er jeg for sen?
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 23:30   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: FK10 - Vått er temaet!

Mitt bidrag: http://www.foreldreportalen.no/forum...181#post813181

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 10:19   #8
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FK10 - Vått er temaet!

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

mitt bidrag

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=32912

forresten, skjønner ikke helt, avstemning begynner 28.01 står det, kanskje jeg er for sen, men hvor finner jeg avstemning?... (jeg er som sagt grønn her...)

Har heller ikke sett noe avstemming, så her er det vel bre å hive seg med inntil den dukker opp?! Fint med nye bidragsytere På tide å få avstemmingen på plass, forresten *roper på blomstermamma* (ikke SINT altså - kan'ke no' for at den ropertmannen ser så sinna ut...)

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:28   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FK10 - Vått er temaet!

Jeg skal lage avstemning i morgen tidlig. Hodet henger ikke helt på plass om dagen, itt mye som skjer her. Men imorgen skal jeg virkelig gjøre mitt beste.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:32   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FK10 - Vått er temaet!

Mitt bidrag.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:38   #11
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: FK10 - Vått er temaet!

Er jo med jeg også.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=31910

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no