Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Noen med erfaring med Field Codes i Word?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 15:06   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen med erfaring med Field Codes i Word?

Jeg skulle gjerne ha brukt "lag indeks"-funksjonen for et lengre dokument, og det er i og for seg ikke noe problem. Problemet er at jeg gjerne skulle hatt noe tekst inni den indeksen som lages (f.eks fornavn på de etternavnene jeg har indekset, fødselsårs osv.). Er det noen måte å "skru av" field codes sånn i siste øyeblikk så det behandles som vanlig tekst (dette er nemlig tilfellet med field codes generert av EndNote, der har jeg akkurat gjort dette)? Eller enda bedre, noen måte i sette inn noen felt med "fritekst" i en indeks?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 23:36   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaring med Field Codes i Word?

Har du prøvd en nyere utgave av Office?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no