Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva var det jeg sa!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-08, 01:42   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hva var det jeg sa!?

Ja, det skal jeg nemlig si til min venninne ved neste mulige anledning. :fryder meg:

Vi hadde nemlig en diskusjon for en liten tid tilbake om såkalte billigmerker, altså produkter i dagligvaren av merker som First Price, Landlord, XP, Euroshopper osv. Jeg mener at de fleste av disse produktene er minst like gode som de av kjente merker og at de også produseres i en stor grad av nøyaktig de samme produsentene. Jeg synes nemlig at First Price sin hvitost er helt lik Synnøve Finden sin. Hun på sin side mener at det er himmelvid kvalitetsforskjell og ville ikke kjøpt noe som ikke er "kvalitetsmerker" som hun sier.

Jeg hadde rett i følge VG 22/4. :synger "nanananana" i ekte barnehage-ertestemme:

Hva trodde du om dette?
Hva mener du om disse "billigproduktene"?
Kjøper du noen av dem, og hvilke er du fornøyd/misfornøyd med?

Jeg prøver det meste, kjøper det igjen om jeg liker det, bryr meg fint lite om fancy reklame eller fin innpakning og sparer hver krone jeg kan. Er visst helt på linje med filosofiene til Rema (det enkle er ofte det beste) og Kiwi (ei krone her og ei krone der...)!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 07:02   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Jeg har ingen motforestillinger mot å forsøke billigprodukter, men leser gjerne på innholdsfortegnelsen osv før jeg prøver.
Det er nok ikke alle billigprodukter som er like gode nei, for tørkerullene til First Price suger, men slett ikke på den måten de burde suge. De er bare elendige.
Ellers kjøper vi stort sett bare First Price bleier bla. for den største størrelsen passer perfekt til mini - og den holder like godt som andre bleier.
I VG sin artikkel, står det at det er de store som Tine, Synnøve Finden osv som lager disse billigvariantene, men det står også at de ikke bruker samme oppskrift osv. Så helt lik originalen er de nok ikke.

  Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 07:25   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.505
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Dette var da knappest en hemmelighet, dette har jeg visst lenge. Men selv om produktet produseres av en kjent produsent betyr ikke det at det er det samme produktet man får.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 07:45   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.000
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dette var da knappest en hemmelighet, dette har jeg visst lenge. Men selv om produktet produseres av en kjent produsent betyr ikke det at det er det samme produktet man får.

Signerer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 07:55   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

First Price-kyllingfiletene er faktisk de fineste og beste kyllingfiletene jeg har vært borti. Dessuten er de billige (2 kg, 145,- kroner). Jeg har alltid en haug av disse i fryseren.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 07:56   #6
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Lidl og Aldi får produsert en god del av sine billigvarer på akkurat samme måte - same shit, new wrapping fra merkeleverandører. Tidvis svært god kvalitet latterlig billig.

Det er en bevisst politikk i all handel å skape kunstige pris- og kundesegmenter. Noen ganger får man faktisk mer, men ofte er "premium-segmentet" ren bløff.

Men man kan jo velge selv.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 07:58   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.110
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

First Price-kyllingfiletene er faktisk de fineste og beste kyllingfiletene jeg har vært borti. Dessuten er de billige (2 kg, 145,- kroner). Jeg har alltid en haug av disse i fryseren.

Jeg kjøpte dem en gang, men synes de ble ekle etter tining. Gikk nesten i oppløsning. Er det jeg som har vært uheldig, eller tåler de ikke tining i romtemp.?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 07:59   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Jeg er bare overasket over at dette er nytt for noen. At de bruker ledig kapasitet til å produsere "own brands" er jo noe som har skjedd i årevis. Kanskje er det reltivt nytt her i landet.

For 20 år siden så fant jeg ut at Clinique produserte St.Michaels (Marks and Spencers) hudpleieserie og at innholdet var rimelig likt. Det åpnet mine øyne. Og ærlig talt trodde jeg det var almenkunnskap.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:02   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.707
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Jeg leste det igår jeg også.
Så jo at det ikke var akkurat "same shit new wrapping", men likevel

Vi bruker osten til first price (eller: Mannen bruker, jeg spiser ikke kjedelig hvitost )

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:06   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg kjøpte dem en gang, men synes de ble ekle etter tining. Gikk nesten i oppløsning. Er det jeg som har vært uheldig, eller tåler de ikke tining i romtemp.?

Jeg pleier å tine dem i mikroen eller steke dem i ovnen i frossen tilstand, men jeg tipper du har vært veldig uheldig, for alle skryter hemningsløst av disse filetene og jeg har aldri opplevd noe slikt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:07   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Lidl og Aldi får produsert en god del av sine billigvarer på akkurat samme måte - same shit, new wrapping fra merkeleverandører. Tidvis svært god kvalitet latterlig billig.

Det er en bevisst politikk i all handel å skape kunstige pris- og kundesegmenter. Noen ganger får man faktisk mer, men ofte er "premium-segmentet" ren bløff.

Men man kan jo velge selv.

Jepp! Jeg har diskutert med folk som ikke har turt å kjøpe feks. Gullgryten kjøttdeig fra Lidl, men den stammer faktisk fra Gilde. Jeg har kjøpt den mange ganger, den smaker faktisk kjøttdeig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:14   #12
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Vi prøver gjerne en del av "billigmerkene", og en god del blir faktisk kjøpt om igjen. Men det jeg skygger litt unna er Euroshopper, her har vi vært uheldig med flere ting. Kjøpte bla noe bacon en gang og det var grusomt.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:16   #13
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg kjøpte dem en gang, men synes de ble ekle etter tining. Gikk nesten i oppløsning. Er det jeg som har vært uheldig, eller tåler de ikke tining i romtemp.?

Da har du nok bare vært uheldig. Det er akkurat det samme som prior sine filet. Det er når de har overflod av kylling som de setter av til first price.

De har det aldri her lenger, de går tom omtrent før de får det inn.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:18   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.531
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Mye er godt i "billigmerkene", men noe er crap. Selv handler jeg forskjellig. (Jeg har så lite spenning i tilværelsen at jeg hever den ett hakk med å velge forskjellig ost hver gang jeg er i butikken. )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:20   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Da har du nok bare vært uheldig. Det er akkurat det samme som prior sine filet. Det er når de har overflod av kylling som de setter av til first price.

De har det aldri her lenger, de går tom omtrent før de får det inn.

De blir fort utsolgt her også, det er mange som har fått sansen for de filetene. Kiwien her sier at folk hamstrer som gale når de får dem inn, så det har jeg også begynt å gjøre, hehe. Fyller opp fryseren til randen! :avhengig:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:26   #16
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Etter 13 år med sommerjobb på Gilde var jeg klar over dette, ja. Men vær obs på at sjøl om det er samme produsent er det ikke nødvendigvis samme produkt. Billigproduktene lages med andre, billigere og til dels dårligere råvarer. Men noen av dem smaker jo helt greit likevel.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:33   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.900
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Vi handler på Prix til daglig og kjøper ofte billigvariantene. Coop Hvitost er jo et glimrende eksempel - den produseres av Tine og koster en tredjedel. Basisvarer synes jeg er helt greit å kjøpe First Price og Xtra, jeg blir barnslig glad av å spare penger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:43   #18
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

En og samme vinprodusent har som regel minst en folkevin som er den/de salgsinntektene kommer fra i tillegg til at de har en eller flere toppviner, så at samme produsent i seg selv skal være et kvalitetsstempel på en vare er nok ingen sannhet i seg selv. Når det er sagt så kjøper vi gjerne basisvarer fra billigsortimentet (tomatpuré, frukt & grønt, ost som skal brukes på pizza osv.).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:52   #19
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg synes nemlig at First Price sin hvitost er helt lik Synnøve Finden sin. Hun på sin side mener at det er himmelvid kvalitetsforskjell og ville ikke kjøpt noe som ikke er "kvalitetsmerker" som hun sier.

Jeg hadde rett i følge VG 22/4. :synger "nanananana" i ekte barnehage-ertestemme:

Vel, jeg ville ikke vært så veldig eplekjekk, var jeg deg. Fra artikkelen:

Det er ikke den samme osten som Synnøve Gulost, men vi er stolt av å lage den, sier konserndirektør hos Synnøve Finden, Harald Bjerknes.

Så selv om de produserer den, så er det ikke samme oppskrift. Og slik er det med flere av varene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 09:04   #20
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det jeg sa!?

145 kr for 2 kg? Herregud jeg har glemt det vekk etter mange år med å kjøpe slikt i Sverige.
Forresten på grensen er jo alt dyrt i forhold til hva vi betalte da vi bodde i Sverige. Men likvel det er dritt billig i forhold til Norge. Får 2 kg med kyllingfille for 89 svenskekroner.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no