Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 12:22   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.336
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Blunk

Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Skal på kurs fra tirsdag til torsdag. Pappaen er litt bortskjemt med at jeg styrer det meste av fritidsaktiviteter og slikt med ungene... (siden han er borte så mye). Både tirsdag og torsdag skal ungene opptre med koret sitt i kirker i grender han knapt har vært i. (vi får vel skrive ut et kart eller to...) Han må også på foreldresamtale på skolen. Selvsagt tror jeg han klarer dette, men blir litt spennende å se hvor sliten han er torsdag kveld...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 13:22   #2
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Regner med vi får en oppdatering

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 13:25   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Spørs om du finner igjen kua på taket når du kommer hjem .

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 13:28   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.336
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

egentlig skulle jeg vel vært borte litt lenger... Da "må" litt mer gjøres, som handling og klesvask...
For meg er jo dette en ganske vanlig uke, men jeg jobber i tillegg da.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 13:38   #5
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Spørs om du finner igjen kua på taket når du kommer hjem .

Det tenkte jeg også

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 13:40   #6
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Det går helt bra.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 13:42   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Det hadde vel vært usedvanlig pinlig om han ikke greier det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:36   #8
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Spennende har også lyst til å gi mannen et "stelle-hjemme-kurs". Hmm....kanskje jeg simpelthen skal ta meg en weekend alene til høsten

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:48   #9
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Nyt det! Kan hende mannen svinger seg rundt og overrasker også. Men ting blir neppe gjort på "vanlig" måte

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 19:52   #10
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.704
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Blir spennende! Mannen skal være hjemme fra fredag kveld til søndag kveld i mai. Han har krevd en øvelses helg hvor jeg bare er her men ikke organiserer.

Håper det blir velykket og at han får gjort alt!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:05   #11
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Hva slags menn er det dere har?

:ansvarlig for frokostlaging, stå opp sammen med barnet i helgene, henting og levering i barnehage, støvsuging, handling av mat, vaske klær og sikkert en haug med andre ting:

  Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:07   #12
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Selvfølgelig kommer det til å gå bra. Kos deg og nyt turen din!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:08   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hva slags menn er det dere har?

:ansvarlig for frokostlaging, stå opp sammen med barnet i helgene, henting og levering i barnehage, støvsuging, handling av mat, vaske klær og sikkert en haug med andre ting:

Fine drueklasa.


(se, jeg er ikke bare slem)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:11   #14
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.730
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Det går helt sikkert strålende. Ting blir sikkert gjort annereledes enn du selv ville ha gjort, men både far og barn kommer seg sikkert fint gjennomden uken

Om ikke mannen min hadde taklet noe sånt, så hadde ikke vi overlevd i hverdagen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:45   #15
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Hvordan gikk det med mannen som stelte hjemme da?
Spent jeg nå

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:48   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det hadde vel vært usedvanlig pinlig om han ikke greier det?



Hos oss er det faktisk likeverdig om jeg eller mannen er hjemme, begge to klarer det like godt uten instruksjoner, heldigvis.
(Og jeg hadde ikke orket å leve med en mann som ikke klarte det, gitt.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 23:09   #17
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Samme her Var nettopp borte ei helg, men tenkte ikike en gang tanken på at mannen ikke skulle greie brasene. Er nå likevel spent på hvordan det gikk med mannen som stelte hjemme da

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 23:12   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hva slags menn er det dere har?

:ansvarlig for frokostlaging, stå opp sammen med barnet i helgene, henting og levering i barnehage, støvsuging, handling av mat, vaske klær og sikkert en haug med andre ting:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 11:51   #19
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.336
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Tommel opp

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

hehehe... Vel hjemme igjen, men litt trøtt ("melkerute-buss" siste timen slet på meg...)
Huset står og alle lever!
nei da. Det gikk jo fint. De fant frem dit ungene skulle synge og alt det andre.
Skjønte egentlig at de skulle klare det (jeg har da vært borte noen dager før), men det er vel første gangen det skulle være så mange ekstra ting. (så jeg som er litt kontrollfrik sendte et par par meldingen ala "God tur til ** kirke", for å minne på uten å mase...)
Tror de har kost seg (pappa lagde pannekaker en kveld og) og kom i mål med ukas lekser. Klesvasken hang fortsatt på tørkestativet, men ellers er jeg fornøyd
Han ble litt oppgitt når jeg nevnte at det er enda en opptreden neste uke når jeg har kveldsvakt... Skjønner at tre like konserter blir litt kjedelig med en urolig 4 åring på slep. Får se om vi kan ordne noe der. Skal tilsammen ha 6 opptreden i april... men jeg tar de andre da.

OG... jeg hadde det kjempekjekt på kurs. Lærte mye (og kanskje lærte bort litt og), fikk treffe andre kollegaer fra andre sykehus, mye god mat og god tid å skravle med min gode kollega 4 timer på buss/tog hver vei.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 11:57   #20
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mor skal på kurs, far skal stelle heime

Velkommen hjem! Fint at du har kosa deg Og grattis til mannen som greide brasene

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no