Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-20, 14:03   #561
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Hvor kjøpte du ledlyslist?

Elektroimportøren. Tilbud.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:10   #562
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Hvor kjøpte du ledlyslist?

Dem har også på Clas Ohlsson

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 15:02   #563
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Tror både elektroimportøren og Clas Ohlsen har.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 15:11   #564
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har funnet ut hva jeg skal gi mannen.
Det er alltid like vrient

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 15:12   #565
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det som er på vei hjem i posten nå er skateboard (ikke for alle, men med ny skatepark i bygda var dette det høyeste ønske), en pysj også sitter jeg å sliter med å bestemme meg for hvilke diamond painting hun kan ha lyst på, men dette er i kurven.

Utenom dette så er tastatur, beskyttelse til skateboard-aktivitet og skatesko på listen. Hun ønsker seg også støydempende headset.

Er dette er ok nybegynner skateboard? 12-åringen ønsker seg nemlig skateboard og jeg har virkelig ikke peiling. Hvilken hjelm eller annet utstyr er anbefalt til?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 15:16   #566
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har funnet ut hva jeg skal gi mannen.
Det er alltid like vrient

Og det skal du liksom holde for deg selv?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 15:20   #567
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Er dette er ok nybegynner skateboard? 12-åringen ønsker seg nemlig skateboard og jeg har virkelig ikke peiling. Hvilken hjelm eller annet utstyr er anbefalt til?

Jeg spurte på Chatten til Session og de sa at så lenge det var mellom 7.5 til 8.0 i størrelse så var det bra til nybegynnere i den aldersklassen. Jeg tenker at jeg kjøper en hjelm kalt skatehjelm også kjøper jeg albue, håndledd og knebeskyttere, selges såvidt jeg kan se ofte som sett.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 15:23   #568
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg fikk vite at det går på skostørrelse. Hvor stort brett man skal ha altså. Men at det er lettere å kontrollere et større brett, for en nybegynner (men tyngre å bære). Husker ikke tabellen mellom skostørrelse og brettstørrelse (avstand mellom hjul i tommer). Det stod i butikken tror jeg (Boardshop i Trondheim).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 15:33   #569
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Og det skal du liksom holde for deg selv?

Han må ha ny allværs jakke. Den gamle regnjakken hans er ødelagt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 15:52   #570
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Nå har jeg endelig litt penger til overs til julegaver så nå er det bare å finne ut hva jeg skal kjøpe.
Niesen ønsker seg Crosley platespiller, og jeg har funnet en på Finn som er i nærheten, og venter bare på svar fra selger. Nevøene ønsker seg mye forskjellig så jeg skal nok klare å finne på noe til de.
Det er litt verre med egne barn egentlig for de har ikke så lang ønskeliste. De ønsker seg Babyborn dukker, men jeg er usikker på hvor mye de kommer til å leke med de.
Foreldrene mine og brodern skal få noe spiselig, kanskje kryddernøttene til Fru Timian, kjeks av noe slag eller noe helt annet. Og kanskje et av duebildene jeg laget på kurs i silketrykk for en stund siden.
Så gjenstår søsteren min, og slektningene i England. Søsteren har ønskeliste, slekta i England har altfor mange ting fra før av så det er ikke så lett å finne på noe. Må ta en titt på tipsene jeg fikk her for en stund.
Jammen godt det er jul bare en gang i året.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 17:20   #571
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Min får den her , han ønsket seg til taket sitt.

https://plutodreamlight.com/

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 17:33   #572
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Min får den her , han ønsket seg til taket sitt.

https://plutodreamlight.com/

Tok det lang tid å få den?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 17:36   #573
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Tok det lang tid å få den?

Ikke fått den ennå , men min svigerinne fikk sin på to uker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 17:37   #574
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Ikke fått den ennå , men min svigerinne fikk sin på to uker.

Takk, det så ut som noe som kunne vært populært her i huset, men var usikker på om det var alt for sent å bestille fra utlandet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 17:39   #575
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Ungene har oppdaget at man kan spørre Google Home om å ringe nissen (fungerer bare på engelsk).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 17:49   #576
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg syns alltid det er vanskelig å finne gave til mor men så oppdaget jeg denne julepynten så da var jo problemet løst

https://pictureit.no/produkt/mammas-julepynt/

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 17:52   #577
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Takk, det så ut som noe som kunne vært populært her i huset, en var usikker på om det var alt for sent å bestille fra utlandet.

Den er hvertfall kul mener mitt barn.
Litt ekstra rabatt om du bruker koden Amy forresten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 18:10   #578
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg syns alltid det er vanskelig å finne gave til mor men så oppdaget jeg denne julepynten så da var jo problemet løst

https://pictureit.no/produkt/mammas-julepynt/

Den var fin!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 18:56   #579
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Alle julegavene som skal sendes til Oslo er pakket i eske. Sender i morgen. Deilig å ha det gjort før desember. Mangler kun et par, men har god tid.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 19:13   #580
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Flott deosett. Bra tips. Skal notere på ønskelisten til mine gutter også. De liker Polo sitt.

Hvilken farge er best? Ser de har blå og rød til 50% , vurderer å kjøpe en sv de. Han bruker ellers biotherm.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no