Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-20, 19:14   #221
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Ser The Undoing, men blir så irritert av å se Kidmans retusjerte, glatte ansikt mot Grants grove, uretusjerte.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 24-11-20, 20:33   #222
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg har jo abo på Disney+, og nikoser meg med å se alle Marvel-filmene "kronologisk", altså sånn at de tidsmessig kommer etter hverandre og ikke i den rekkefølgen de er utgitt. Jeg har sett det aller meste fra før og likevel overrasket over hvor mye jeg har glemt. Samtidig som jeg får tid til å legge merke til småting og detaljer og humor når jeg ser filmene om igjen.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 24-11-20, 20:46   #223
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Ser The Undoing, men blir så irritert av å se Kidmans retusjerte, glatte ansikt mot Grants grove, uretusjerte.

Jeg har sett henne på Graham Norton show, hun er ikke retusjert, hun er operert.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 24-11-20, 22:17   #224
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Flere som ser dokumentaren om Estonia?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Har du sett Umbrella Academy? Svært underholdende!

Hvor går disse?

Pelen er aktiv nå  
Gammel 24-11-20, 22:21   #225
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Flere som ser dokumentaren om Estonia?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 24-11-20, 22:22   #226
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor går disse?

Umbrella Academy er på Netflix.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-11-20, 22:33   #227
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har sett henne på Graham Norton show, hun er ikke retusjert, hun er operert.

Det var bare en talemåte. Ser at hun er fiksa på. Synd.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 24-11-20, 22:39   #228
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Å, jeg startet på Bjørnstad! Har kun sett første episoden, men den er god. Nå har jeg også lest boka da. Spent på hvordan de har tenkt det som serie, men det virker absolutt veldig lovende etter første episode.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-11-20, 23:03   #229
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Det var bare en talemåte. Ser at hun er fiksa på. Synd.

Ja, det er virkelig trist for det forringer den dyktige skuespilleren hun er ved at hun ikke kan vise følelser med mimikk. Det har vært et problem over mange år, og nå kan hun nesten kun ta roller som i Big Little Lies. Skal se The Undoing, men jeg sliter veldig med mangel på mimikk da jeg er en som hviler blikk på munnen til mennesker. Og med henne så det drar meg hele tiden ut av handlingen. Kjipt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 24-11-20, 23:03   #230
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Å, jeg startet på Bjørnstad! Har kun sett første episoden, men den er god. Nå har jeg også lest boka da. Spent på hvordan de har tenkt det som serie, men det virker absolutt veldig lovende etter første episode.

Den gleder jeg meg til!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 23:20   #231
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor går disse?

Estonia på TV Norge/d-play.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 01:20   #232
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Ja, spent på neste episode.
Jeg var 10 år i 1994, så jeg husker ikke så mye av ulykken, det er mye jeg ikke visste om Estonia.

Jeg var 16 og leste mye om Titanic på den tiden. Mye grums som kommer frem her.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 01:22   #233
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Onsdag 21:30 på TVN.

Og så ser jeg ukjent arving på NRK. Har sett alle de svenske også. Mye rare familieforhold.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 01:36   #234
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Her er vi/jeg mest på julefilmer og andre filmer om dagen.
Jeg har sett mange av julefilmer på Netflix, disse enkle hvor alt er bare hæppi snæppi, samt Klaus og Christmas Chronicle med barna. Planen er å nr 2 søndag.
Har og sett The good liar med Helen Mirren og Ian McKellen, anbefales.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 10:58   #235
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Å, jeg startet på Bjørnstad! Har kun sett første episoden, men den er god. Nå har jeg også lest boka da. Spent på hvordan de har tenkt det som serie, men det virker absolutt veldig lovende etter første episode.

Kva er det for noko?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 11:07   #236
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kva er det for noko?

Jeg likte den veldig godt! Bjørnstad er en miniserie basert på Fredrik Backman sin bok med samme navn. Handler om en liten by i Sverige hvor hockey er alt, men så klart det er temaer mer enn hockey, som voldtekt, venner, tillit. En god bok, men jeg må si at jeg tror jeg likte serien bedre.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 11:09   #237
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Spennende. Kor går den?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 11:28   #238
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

HBO Nordic

amylin er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 12:17   #239
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Vi har akkurat binget siste sesong av Lucifer og The Queens gambit, så nå henger vi her for nye tips

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 29-11-20, 12:18   #240
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Det har kommet ny sesong av Virgin River. (Netflix) Jeg har ikke hatt tid til å se på den enda, lurer på om jeg skal spare den til juleferien. Det er en veldig koselig serie, med litt kjærlighet, litt forviklinger, litt familiedrama. Sikkert ikke kvalitetsmessig ordentlig god, men noe skal man jo også drive med.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no