Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Släkt seng IKEA eller noe annet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-20, 22:50   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Släkt seng IKEA eller noe annet

Gutta deler rom og køyeseng hos meg, men eldste ønsker ikke å sove oppe lenger. Og broren nekter å bytte.
Nå er eldste mer hos far enn hos meg da han har hele kjelleren for seg selv hos far. Men han må ha seng hos meg også.
Jeg har ørten ideer og tanker, men finner liksom ikke svaret.
En seng som kan bli 2 er en ide. Men kan Släkt sin seng nr. 2 dras helt ut? Ikke lurt at de ligger ved siden av hverandre nemlig.
Er så mye å ta hensyn til på dette rommet så blir tullete.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 23:07   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Släkt seng IKEA eller noe annet

Jeg tror Släkt ikke i utgangspunktet kan dras helt ut, men mye mulig du kan gjøre et hack på det.

Men hva med Utåker? Disse kan enkelt gjøres fra enkelt- til dobbeltseng eller sofa eller hva man måtte ønske. De er heller ikke kravstore ift plass. På nettsiden så kan du se flere ulike måter å sette de på. Du kan også google de eller utåker hack for enda mer inspirasjon

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 23:13   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Släkt seng IKEA eller noe annet

Den var ikke dum nei.
Kunne tenkt meg hvit da.

De har det største soverommet, men kan tenke meg noe lurt plassmessig likevel.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 27-10-20 kl 23:18.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 23:25   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Släkt seng IKEA eller noe annet

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Den var ikke dum nei.
Kunne tenkt meg hvit da.

De har det største soverommet, men kan tenke meg noe lurt plassmessig likevel.

Dere kan kanskje male de i hvitt eller en annen farge guttene kunne tenke seg? Er ikke store jobben egentlig, og kan kanskje være greit med tanke på at det er ubehandlet tre. Det ser også ut til at sengetøyet kan være på undersengen når de er stablet, så da slipper man å tenke på lagring av det.

Alltid smart å tenke lure løsninger plassmessig Jeg er stor tilhenger av det selv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no