Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

[Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-21, 09:24   #61
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Deadlinen min er 17. mai 2021 kl 09.00, med mulighet for justering til kl 11. Hvis restriksjonene fortsetter setter jeg deadline til kl 14.

Jeg har knekt koden til montering av belte. Våget å klippe i stoffet til bringekluten. Og funnet en perlestørrelse som passer mønsteret på fløyelskanten.

Materialpakken har vi ikke fått bestilt, jeg vil ha hjelp til å ta 110% sikre mål av Frøkna, men da må jeg krysse kommunegrensen, så jeg håper vi får gjort det i slutten av uken. Selve bunaden, stakk og vest, tror jeg skal gå fort å sy, men jeg ser man må beregne 200 timer på Hardangersømmen til forkle, skjorte får hun få neste år..

Du har sydd flere bunader før, har du ikke? Eller blander jeg deg med noen andre? Jeg synes det er ekstremt imponerende om du faktisk planlegger å sy ferdig en bunad før 17. mai. I mine øyne vinner du prisen for mest ambisiøse prosjekt.

Jeg har en halvbrodert bunad som jeg sikkert aldri blir ferdig med, for hun som skulle montere den døde og ingen andre er villig til å gjøre det. Og jeg er for flau over det dårlige arbeidet til å gå til en proff.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 10:10   #62
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Jeg er i gang med å strikke! Har ikke strikket på over 40 år, og da kun da jeg måtte på skolen.

Første prosjekt er en enkel lue. Prøvelapp er for feiginger, så dette får bli en prøvelue. Så får vi se om det blir noe mer. Utfordringen her er å holde ut - det er vanskelig, det!

Så får vi se, når lua er ferdig, om gitaren min og jeg kan samarbeide litt igjen. Det er neste ting som i dag synes for vanskelig. Jeg vet når det låter bra, og jeg er langt unna der foreløpig ...

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 17:00   #63
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Du har sydd flere bunader før, har du ikke? Eller blander jeg deg med noen andre? Jeg synes det er ekstremt imponerende om du faktisk planlegger å sy ferdig en bunad før 17. mai. I mine øyne vinner du prisen for mest ambisiøse prosjekt.

Jeg har en halvbrodert bunad som jeg sikkert aldri blir ferdig med, for hun som skulle montere den døde og ingen andre er villig til å gjøre det. Og jeg er for flau over det dårlige arbeidet til å gå til en proff.

Jeg har sydd flere bunader ja. Så det eneste ambisiøse her er Hardangersømmen og Perlebroderiene.

Og alle bunader har sitt særpreg, så ikke vær flau over å få montert bunaden hos en som driver med slikt. Det er litt av sjarmen med bunader, syntes jeg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 17:22   #64
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Jeg har startet på votter i tofarget mønster. Jeg kan strikke, men synes tofarget mønster er noe pirk. Håper jeg blir varm på hendene en gang før påske. Heldigvis har jeg andre votter.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 19:40   #65
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Dette må jeg tenke litt på, men er med på utfordringen. Så første utfordring blir jo å finne ut hva jeg har lyst til egentlig.


Det viser seg å være vanskelig å finne noe jeg vil gjøre. Det jeg synes er aller, aller vanskeligst nå er å finne ut hva jeg vil jobbe med og hvor jeg vil bo når jeg har fått autorisasjonen min. Og det er jo ikke noe jeg lager, det er noe jeg bestemmer.

Men jeg har lyst til å sy en veske av noen prøvelapper av møbelstoff som jeg har. Jeg tror jeg skal ha det som målet mitt - og at det ikke trenger være noe kunstverk når jeg er ferdig, men at det blir en veske som kan brukes og at jeg har redusert stofflageret mitt litt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 19:43   #66
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Da har jeg gjort unna det meste av det som er kjedelig med sying, nemlig å klippe ut mønsterdelene og tre om overlocken. Den viste seg å være i det umulige hjørnet i dag, og jeg endte opp med å fortelle den akkurat hva jeg mener om sånn oppførsel. Nå sitter jeg og sutrer i sofaen, for nå må jeg rekke opp flere omganger på votten jeg strikker, for jeg har strikket feil.

Ja, det er mandag i dag, hvis noen lurte.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 19:48   #67
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Da har jeg gjort unna det meste av det som er kjedelig med sying, nemlig å klippe ut mønsterdelene og tre om overlocken. Den viste seg å være i det umulige hjørnet i dag, og jeg endte opp med å fortelle den akkurat hva jeg mener om sånn oppførsel. Nå sitter jeg og sutrer i sofaen, for nå må jeg rekke opp flere omganger på votten jeg strikker, for jeg har strikket feil.

Ja, det er mandag i dag, hvis noen lurte.

Det var faktisk nettopp av denne grunnen at tråden ble startet. De vanskelige prosjektene medfører som regel en god del opprekking, spretting, banning og furting, og da er det lett å gi opp.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 23:13   #68
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Jeg jobber meg gjennom å sy en bukse. Tror aldri jeg har sydd bukse før!
Den har lommer med stikling, skikkelig linning og glidelås bak. Sprettekniven har vært min beste venn de to siste dagene.

Klarte ikke å få tak i sånn glidelås som jeg skulle ha heller. Så det ble en kriseløsning med delbar glidelås. Jeje. Jeg har fått testet ut mønsteret i hvert fall. Skal definitivt sy flere! Og prøve med enda bedre tilpasning. Og shortser i samme mønster.
Det er Ingridbuksa jeg driver med. Og glidelåsen ble ikke skjult forråsiresånn. Det var fryktelig vanskelig å forstå fremgangsmåten på akkurat det. Ble sånn der pent. Vanskelig å få det pent nederst der buksa skal sys sammen i bunn av glidelåsen. Det er mulig at problemet var at denne var delbar.

Jaja. Jeg får fortsette å klore på! Har fått helt dilla med symaskinen. Og innser at jeg MÅ ha meg en overlock. :dåner: Hadde besøk av ei venninne på lørdag, så vi hadde sydag. Hun hadde med seg en sånn en. Helt forbanna magisk maskin å sy på!

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-21, 08:38   #69
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

wow

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg har sydd bukse.

Ikke sitér, dette blir borte om litt, men her er buksa og jeg:
https://www.instagram.com/p/CKzghbFpRtN/

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-21, 18:39   #70
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Jeg har begynt å hekle et pledd! Jeg kan egentlig ikke hekle, men jeg later som, og foreløpig går det greit.

https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=9561&cid=1

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-21, 08:54   #71
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har strikket votter! I overkant lange, ganske skeive, og en av tomlene er bak frem, usikker på hvilken. Men votter! De er varme og det går an å bruke de!

Jeg strikket Tinevotten fordi den hadde en gratisoppskrift jeg nesten skjønte.

Lurer på om jeg skal prøve sokker også?

Kan melde om at jeg har strikket to par sokker. Pinne 4.5 så det gikk ganske fort. Og en selbuvott, den ble faktisk ganske fin, håper den andre også blir det. Har røket ett leddbånd, så det blir mye strikking foran TV om kvelden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-21, 09:28   #72
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Jeg har bestemt meg for å stå over, med henvisning til at jeg gjør nok vanskelige ting i arbeidstida akkurat nå, og heller vil bruke fritida til å gjøre ting jeg kan og mestrer. Som å strikke enkle mønstre som jeg har strikket før.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-21, 10:02   #73
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Hvordan går det med dere?

Jeg er i gang med ermene på min vanskelig-genser, og fikk et tupp bak av at Amylin tilbød seg å renskrive kråketærne mine, så nå er jeg halvveis i å renskrive strikkemønsteret. Det baller gjerne litt på seg, jeg syns liksom at det mangler både bilder, instruksjonsvideoer og flere størrelser, men delmål 1 får være å skrive ned det som er ferdig, iallfall.


Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg har bestemt meg for å stå over, med henvisning til at jeg gjør nok vanskelige ting i arbeidstida akkurat nå, og heller vil bruke fritida til å gjøre ting jeg kan og mestrer. Som å strikke enkle mønstre som jeg har strikket før.

Begrensningens kunst er også vanskelig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-21, 10:03   #74
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Kan melde om at jeg har strikket to par sokker. Pinne 4.5 så det gikk ganske fort. Og en selbuvott, den ble faktisk ganske fin, håper den andre også blir det. Har røket ett leddbånd, så det blir mye strikking foran TV om kvelden.

Wow!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-21, 12:17   #75
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Jeg har sydd ferdig buksen. Nesten. Den ble ikke helt fin foran, og da ble jeg sur, og la den bort. Skulle gjøre den ferdig i helgen, men da endte jeg opp med å rydde walk-in-garderoben min i stedet.

Nytt forsøk til helgen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-21, 12:21   #76
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har sydd ferdig buksen. Nesten. Den ble ikke helt fin foran, og da ble jeg sur, og la den bort. Skulle gjøre den ferdig i helgen, men da endte jeg opp med å rydde walk-in-garderoben min i stedet.

Nytt forsøk til helgen.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 09:13   #77
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Jeg er ferdig med vottemønster.
Nå gjenstår bare å få den teststrikket og å ta litt finere bilder.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 10:00   #78
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.691
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Si fra om du trenger teststrikker!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 10:22   #79
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg er ferdig med vottemønster.
Nå gjenstår bare å få den teststrikket og å ta litt finere bilder.

Jeg teststrikker gjerne!

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 14:31   #80
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no