Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-15, 23:32   #161
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Da må jeg nok til Panduro. Er like greit å få pakket inn det som er kjøpt. Noe skal sendes. Planen er jo å være helt ferdig med alt slikt før 1/12.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 23:52   #162
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg tror vi kommer til å kjøpe årskort i Oslo vinterpark til hele familien i julegave. Eller er ulike reiseeffekter aktuelt da vi skal på Afrikaferie til sommeren. Sportsutstyr/treningstøy kan også være aktuelt. Vi får se.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 00:18   #163
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Da tror jeg det må bli en gave til M i år.

Her ble min lei av det i fjor, få som spiller det av kompisene hans.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 00:29   #164
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så Lego dimensions på BR-Leker i dag. Hva synes de om det? Min er ganske ukjent med alt dette. Han kommer nok til å spille playstation med venner, ikke alene. Han har hatt den en måned og har spilt to ganger til nå.......

De liker det, men tror det bare går an å spille to samtidig på det. Det jeg syns var litt dumt var at hele portalen er legoklosser og figurene er minifigurer plasert oppå noen brikker. Det betyr at hele greiene kan falle fra hverandre og de blir fristet til å bruke minifigurene når de leker lego og da blir det ikke så lett å holde alt samlet. Jeg skjønner jo at poenget er at det skal være lego, men syns kanskje det ble litt skjørt i forhold til de andre spillene med portaler og figurer.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 09:23   #165
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Her ble min lei av det i fjor, få som spiller det av kompisene hans.


Min spiller det heller ikke lengre. De spiller disney infinity og Fifa.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 09:46   #166
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Disney Infinity er populært her også, men jeg tror ikke jeg vet om noen av storebrors venner som spiller Fifa og storebror er heller ikke interessert. Super Mario er veldig populært, selv de gamle vi selv spilte som små.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 10:00   #167
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Min spiller det heller ikke lengre. De spiller disney infinity og Fifa.

Fifa spilles mye rundt her også, samme med bilspillog en del av de legospillene. Poden ønsker seg legospill med indiana jones og lego movie.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 10:48   #168
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Fifa spilles mye rundt her også, samme med bilspillog en del av de legospillene. Poden ønsker seg legospill med indiana jones og lego movie.

Ja, de spiller legospillene også. Tror de har de fleste.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 11:28   #169
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

I år skal jeg være tidlig ute! Jeg sier det hvert år, men i år... I dag skal jeg kjøpe de første julegavene, det er jo salg på Toysrus, 25% på alt som ikke er Lego eller spillkonsoller og nettbrett.
Vurderer om jeg skal ha Babor-kalenderen i år eller om jeg skal slå til skikkelig og bestille julejålekalenderen fra lookfantastic i stedet. Babor pleier jeg å ha og den er jo god, men litt spennende med noe nytt...
Vet at lŽoccitane også har julekalender, jeg har allerede mange produkter derfra og gidder derfor ikke, men det er jo deilige produkter og kanskje et tips for noen andre?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 12:35   #170
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Ok, nå er jeg ordentlig i gang, synes jeg.

Har bestilt bøker til nevøer på Amazon og gaver til mor, svigermor, nieser og venninne fra Plan sin nettbutikk - og jeg har laget julekort på Unicef.no (de gjenstår det å bestille, for jeg fant ikke en eneste knapp hvor det stod "bestill" etter at kortet var ferdig laget. Måtte til slutt sende en mail til kundeservice - eller alt ettersom.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 14:54   #171
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Det ble skylanders her også til M til jul, fikk tak i på Obs i dag. Så gjenstår å se om jeg heller burde kjøpt Disney Infinity.......Evt kan han ønske seg det av besteforeldre.

Fikk kjøpt gavepapir og klistrelapper på Rusta nå og har kjøpt endel kalendergaver samt konfekt i julegave til oldemor. Godt i gang i år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 16:38   #172
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg er så sinnsykt lei av spill med figurer, føler vi har figurer overalt. De to eldste spleiset på lego dimensions når det kom ut for noen uker siden, så blir ikke noen flere skylander spill fra meg til jul iallefall.

Det ungene mine maser om nå for tida er super mario maker og minecraft story mode.

Min har infinity, og ønsker seg infinity 2,0 og infinity 3,0 BEGGE ja. Allerede er det fullt forran tv'n med figurer så man nesten ikke får fjernkontrollen til å fungere, jeg vurderer sterkt om spillet bør kobles til gamletv'n på gjesterommet for å få kaoset ut av stua...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 17:14   #173
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Figurer over alt ja, vi kjenner til det. Konsoll og TV-spill befinner seg i kjellerstua og de har streng beskjed om å putte alle figurer i en boks når de er ferdige med å spille, så vi merker heldigvis ikke så mye til det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 17:54   #174
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Min har infinity, og ønsker seg infinity 2,0 og infinity 3,0 BEGGE ja. Allerede er det fullt forran tv'n med figurer så man nesten ikke får fjernkontrollen til å fungere, jeg vurderer sterkt om spillet bør kobles til gamletv'n på gjesterommet for å få kaoset ut av stua...

Mine har alle 3, de har vel kommet ut i august,så de har spart av feriepengene for å få kjøpt dem.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 07:53   #175
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Lego Dimensions bestilt, takk for tilbudstips.

Også her kryr det av konsoller og figurer, men det fungerer nokså bra med småbokser øremerket figurer til de ulike spillene. Boksene settes i skap etter bruk.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 08:02   #176
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Konsoller har vi ingen av faktisk, ingen av barna har etterlyst det heller. Jeg er glad til når jeg leser om figurkaos.

Lille ønsker seg klokke og så en rosa/hvit av et merke som lignet på Mango men ikke var det. Den kostet rundt 400,-, så vi tenkte å kjøpe den. Problemet er at den nå er utsolgt i butikken. Hvor kjøper man klokke på nett?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 10:02   #177
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Lego Dimensions bestilt, takk for tilbudstips.

Også her kryr det av konsoller og figurer, men det fungerer nokså bra med småbokser øremerket figurer til de ulike spillene. Boksene settes i skap etter bruk.

Aner meg at vi kan finne en bedre løsning enn dagens ja, figurene på utstilling på rekke og rad forran tv'n... Dekker nesten hele tv-benken....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 11:03   #178
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg mangler bare 2,5 gaver nå, ble ferdig med poden sin i går.
Hva kjøper man til baby på 4 mnd?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 11:16   #179
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Klær? Eventyrbøker?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 12:31   #180
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hva kjøper man til baby på 4 mnd?

Her kan man jo også tenke litt framover. Babyen vil være 16 mnd innen neste jul så hva med f.eks. en gåvogn eller annen leke som passer når barnet har blitt litt eldre?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no