Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-15, 13:23   #181
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg mangler bare 2,5 gaver nå, ble ferdig med poden sin i går.
Hva kjøper man til baby på 4 mnd?

Skal det være noe som kan brukes nå eller på sikt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 13:24   #182
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Her kan man jo også tenke litt framover. Babyen vil være 16 mnd innen neste jul så hva med f.eks. en gåvogn eller annen leke som passer når barnet har blitt litt eldre?

Min yngste fikk en sånn gåbil. Den var stas svært lenge. Hadde Disney figurer på og laget lyd og blinket.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 13:32   #183
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min yngste fikk en sånn gåbil. Den var stas svært lenge. Hadde Disney figurer på og laget lyd og blinket.

Ja, våre har også vært veldig populære. De morsomme gåbilene i plast er fine, men ikke så egnet for en baby som skal lære seg å gå siden de ikke er spesielt tunge eller stødige. Der fungerer Brio gåvogn eller andre trevogner best. Straks de kan gå derimot er gåbilene med figurer og lyd veldig fine. Den vi hadde ble så ødelagt av all leken at den bare måtte kastes til slutt, velbrukt rett og slett.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 09:06   #184
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Fikk bestilt julekalendre og julekort i går kveld, så nå er enda et par julegaver i boks. Tror jeg har alt jeg trenger til adventskalenderen også. Må bare ha noen poser til å ha det i, men alt jeg har sett er så dyrt at det ikke er aktuelt. Det rimeligste jeg har sett til nå har vært Coop med 24 poser til en femtilapp. Jeg må ha 48 poser. I verste fall pakker jeg kanskje bare inn selv........Det går da an, det?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 10:36   #185
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Det går fint an å pakke inn selv, det tar bare litt mer tid. Jeg har bestilt papirposer fra Ebay, i tre ulike farger så alle vet hvilken farge de har. Og da slipper jeg å pakke inn 72 gaver.

I går fikk vi hentet det vi bestilte fra Toysrus da de hadde 25% så nå er fire julegaver i boks.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 10:39   #186
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fikk bestilt julekalendre og julekort i går kveld, så nå er enda et par julegaver i boks. Tror jeg har alt jeg trenger til adventskalenderen også. Må bare ha noen poser til å ha det i, men alt jeg har sett er så dyrt at det ikke er aktuelt. Det rimeligste jeg har sett til nå har vært Coop med 24 poser til en femtilapp. Jeg må ha 48 poser. I verste fall pakker jeg kanskje bare inn selv........Det går da an, det?

Ja, de gangene jeg lager selv så pakker jeg inn i julepapir, aldri brukt poser.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 11:17   #187
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Har nå fått lekene jeg kjøpte på nett da det var 25% fra Toysrus, en behagelig måte å handle på! Har kjøpt inn enda flere gaver på nett, sminkesett fra www.benefitcosmetics.com til to ungdommer, vet at de ønsker seg ting fra det merket. I tilllegg får Storesøs adventskalenderen fra Benefit. Kommer mva i tillegg, men portofritt hvis man bestiller over et visst beløp(125$?).


Sist redigert av Drømmedama : 25-10-15 kl 12:10. Årsak: Feil i linken
Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 11:56   #188
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg har også fått tingene fra Toysrus, så fire julegaver i boks.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 12:00   #189
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg har også fått noen gaver fra toys r us og har fått doctor who sengetøy fra ebay. Lurer på om det blir mer doctor who greier også, for så at denne kom ut første desember http://shop.lego.com/en-NO/Doctor-Who-21304

I tillegg var jeg i selskap i går og fikk spurt endel familiemedlemmer om hva de ønsker seg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 12:30   #190
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Det er så bra når det dukker opp juletråd på dette forumet, for da vet jeg at jeg må begynne å tenke.
I år har jeg jo en halv familie mindre å handle til, og det er mye enklere når man bare har fine folk å ordne gaver til. Dermed har jeg faktisk begynt, og i kveld skal jeg kose meg med å lage noen lister for å få oversikt over hva som skal gjøres og hva som er gjort.
Og til uken skal jeg pakke inn de som er ferdige, for det er jammen endel allerede.

Har kjøpt kalender til to av ungene også, mangler bare til jentungen som blir 4 i januar, er litt usikker på hvilken kalender jeg skal gå for til henne i år, de to andre får legokalendere begge to for det har de ønsket seg inderlig, så jeg vurderer om jeg bare rett og slett skal ta med meg yngstejenta i butikk og la henne få velge kalender selv.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-15, 22:29   #191
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Det er desember om en måned.

Jeg fikk hentet julekort og kalendre i helgen. Må være første gang jeg er så tidlig ute.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-15, 22:39   #192
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg har jaggu begynt på julegaver jeg også. Og tenkt at i løpet av uka så må vi få tatt bilde til julekort. Har til og med bedt x finne ut hvor mange kort han skal ha.
Handlet på tilbud for det som skal brukes i spiselige gaver er også gjort.
Veldig i stuss hva jeg skal gjøre angående kalender da. Jeg har men gutta må vel også ha et eller annet.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-15, 23:10   #193
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Noen som har gode tips til gaver til voksne? Må sendes. Skal egentlig bare være en liten oppmerksomhet. Har ofte kjøpt gavekort på polet, men føler det er litt oppbrukt egentlig. Ellers har de fått god julekaffe og slike ting.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-15, 23:11   #194
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg blir alltid glad for god konfekt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-15, 23:13   #195
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg blir alltid glad for god konfekt.

Ja, sjokolade er jo egentlig sjeldent feil.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-15, 23:55   #196
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Noen som har gode tips til gaver til voksne? Må sendes. Skal egentlig bare være en liten oppmerksomhet. Har ofte kjøpt gavekort på polet, men føler det er litt oppbrukt egentlig. Ellers har de fått god julekaffe og slike ting.

Er de aktivte? Sportssokker og slike små håndklær til å tørke svetten med som tørker superfort, hukser ikke hvilket stoff. Rimelig på xxl.
Favorittsjokoladen?
En god film?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 00:07   #197
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Ullsokker funker og..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 07:39   #198
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Er de aktivte? Sportssokker og slike små håndklær til å tørke svetten med som tørker superfort, hukser ikke hvilket stoff. Rimelig på xxl.
Favorittsjokoladen?
En god film?

De har i alle fall hunder og går tur med dem, så litt aktive, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 07:39   #199
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ullsokker funker og..

Det er noe jeg alltid blir glad for.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 08:13   #200
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2015

Nå har jeg laget julegaveplan som jeg selv syns var genial.

Eksempler som ikke stemmer med virkeligheten:
Ekstra Leker: Leker 5 og 9 år.
Polet: 4 flasker vin.
Kitchn: Vinglass.
Kremmerhuset: 1 te og 4 pk servietter.
Osv.

Håper det skal lette selve handlingen, som er det jeg hater mest av alt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no