Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-13, 12:00   #1021
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Absolutt lesverdig når en har fulgt denne saken. Spesielt de kapitlene som er med jentas stemme er veldig sterke. Det kan bli litt mye detaljer om politikk og næringsutvikling i Vågå og omegn, men det er jo endel av bildet og det forfatteren vil ha fram.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 16-10-13, 08:00   #1022
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg har også lest boka... Jeg begynte å lese kl 14 på lørdag, og var ferdig kl 22 på kvelden...

Synes ikke det var så gøy å lese alt det politiske rundt Rune Øygard, men historien til jenta var sterk.

Ei absolutt leseverdig bok for dem som har fulgt med på saken...

Selger forresten boka videre for 100 kr + porto om noen vil ha den. Jeg gav 349 for den.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv  
Gammel 19-10-13, 13:15   #1023
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg så nettopp intervju med Jens Stoltenberg på vgTV hvor han ble spurt ut om relasjon til Øygard. Det var skuffende å se hvor ekstremt politikerkorrekt han svarer. Det minnet om et forsvar og bagatellisering av relasjonen. Jeg skjønner ikke at han ikke kan være mer tydelig på både før og nå-relasjonen, samt at jeg savner en tydelig støtte til jenta som var så tøff at hun gikk gjennom alt dette trass motbøren fra sine egne i AP lokalt. Det Jens uttaler er generelt svada.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 19-10-13, 13:28   #1024
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg så nettopp intervju med Jens Stoltenberg på vgTV hvor han ble spurt ut om relasjon til Øygard. Det var skuffende å se hvor ekstremt politikerkorrekt han svarer. Det minnet om et forsvar og bagatellisering av relasjonen. Jeg skjønner ikke at han ikke kan være mer tydelig på både før og nå-relasjonen, samt at jeg savner en tydelig støtte til jenta som var så tøff at hun gikk gjennom alt dette trass motbøren fra sine egne i AP lokalt. Det Jens uttaler er generelt svada.


Ja, jeg er helt enig. Det kan da ikke være så vanskelig å si hvordan det var og hvordan det er. Og i tillegg gi sin støtte til jenta.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 19-10-13, 13:31   #1025
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg skulle ønske Jens tok tydeligere avstand.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 25-10-13, 21:31   #1026
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Har dere sett at MYL har en ny voldtekts sak med noe av den samme mediabruken ?

http://ipad.dagbladet.no/2013/10/25/...tale/29985692/

Det virker som hun allerede har fått seg en fast type klienter nå.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 25-10-13, 21:54   #1027
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Er han satt i fengsel nå?

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 06-11-13, 09:37   #1028
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg har lest boka til Jon Gangdal nå. Den satte i gang mange tanker. Følelsesmessig er det selvsagt sterkt å lese jentas historie, som absolutt er troverdig og sammenhengende.

Skremmende er det å ta inn over seg beskrivelsen av Rune Øygard, og kjenne igjen mange aspekter ved hans væremåte hos mennesker jeg må forholde meg til i mitt eget liv. Jeg tenker på det å snakke rundt grøten, store ord med lite faktisk substans, kommunisering av det positive og neglisjering av det negative, alternativt trekke inn andre som årsak til det negative. Lobbyvirksomhet og en-til-en "dette sier jeg bare til deg" -metodikk. Den alt i alt svært manipulerende oppførselen.

Tankevekkende er det også å se at dette har fungert i politikken rundt ham helt til overgrepssaken kom opp. I hvor mange andre kommuner i landet er det slike politiske forhold, når mulighetene for det er så tilstede?

Og Reidun Øygard, hvorfor i alle dager støtter hun ham fortsatt? [spekulerer]Jeg tenker spesielt på dette merket jenta har nevnt i lysken hans. Det er ingen grunn til å tro at det ikke finnes. Hun nevner at han kan "klemme ut væske" fra det av og til. Hvis det virkelig eksisterer må Reidun vite om det, og da vet hun. Kan det være at han skremmer henne til at hun blir medskyldig hvis hun først nå sier at hun har skjønt det for lenge siden, og at hun derfor tier? Kanskje hun til og med har sagt til ham at hun ikke tror på ham, og at han da gjør henne medskylding hvis hun går ut med det? Jeg tenker jo at han må han en slags makt over henne og kunne klare å få henne til å tro på slikt. [/spekulerer]

Det er også verdt å nevne at hverken Jens Stoltenberg, Bjarne Håkon Hansen, Rimi-Hagen eller Elisabeth Hartmann ville svare på et eneste spørsmål for å belyse saken fra flere sider. Jeg tenker jo fortsatt, som dere nevnte i innleggene før dette, at det er betenkelig at ikke Stoltenberg kan være åpen, etterpåklok, erkjennende og uttale seg i forhold til dette. Det er faktisk helt uakseptabelt.

Boka er sterk, sterk lesing.

banana er ikke aktiv  
Gammel 06-11-13, 09:45   #1029
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg syntes det er på høy tid at en overgrepstiltalt bør inn å sone! Nå har jeg funnet svaret! Dersom alt går som det skal må han inn å sone innen 25. november! Jeg håper han blir behandlet som alle andre straffedømte og ikke blir tatt på med silkehansker her!

Sitat:

Innen 60 dager
Ifølge reglene skal det ikke gå lenger enn 60 dager fra Kriminalomsorgen får dommen oversendt, til den domfelte innkalles til soning.

- Det vil si at domfelte da skal være i fengsel innen disse 60 dagene, sier Storvik til NRK.

Selv om Øygard skal sone i fengsel med høy sikkerhet, kan han etter ei tid søke om overføring til åpen soning, ifølge Kriminalomsorgen.

Den overgrepsdømte 54-åringen sliter med psykiske plager. Til NRK sier hans forsvarer Mette Yvonne Larsen at det likevel neppe blir aktuelt å søke om utsettelse av soningen. Storvik i Kriminalomsorgen understreker at det skal mye til for å få innvilget utsettelse.

- I de fleste tilfellene gjelder det alvorlig sykdom med behov for behandling, sier han.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 11-12-13, 18:53   #1030
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Da er han visst bak lås og slå: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10141089

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 11-12-13, 18:55   #1031
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)



(Jada, sikkert teit, men jeg måtte bare.)

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 11-12-13, 19:09   #1032
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Ikke noe menneskerettsdomstol? Ingen nye vitner?

__________________
Kahlan er ikke aktiv  
Gammel 11-12-13, 19:12   #1033
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Ikke noe menneskerettsdomstol? Ingen nye vitner?

Tjah, det kan jo fortsatt komme. Jeg merker meg at han ble kjørt til soning av politiet, etter at han skulle ha møtt på tirsdag.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 11-12-13, 19:18   #1034
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Tjah, det kan jo fortsatt komme. Jeg merker meg at han ble kjørt til soning av politiet, etter at han skulle ha møtt på tirsdag.

Og han har heller ikke betalt forsikringsummen han skulle.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 11-12-13, 19:28   #1035
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nå kan det endelig bli julestemning.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-12-13, 20:50   #1036
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg også merket meg at han ble kjørt av politiet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-12-13, 21:35   #1037
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg har lest boka til Jon Gangdal nå. Den satte i gang mange tanker. Følelsesmessig er det selvsagt sterkt å lese jentas historie, som absolutt er troverdig og sammenhengende.

Skremmende er det å ta inn over seg beskrivelsen av Rune Øygard, og kjenne igjen mange aspekter ved hans væremåte hos mennesker jeg må forholde meg til i mitt eget liv. Jeg tenker på det å snakke rundt grøten, store ord med lite faktisk substans, kommunisering av det positive og neglisjering av det negative, alternativt trekke inn andre som årsak til det negative. Lobbyvirksomhet og en-til-en "dette sier jeg bare til deg" -metodikk. Den alt i alt svært manipulerende oppførselen.

Tankevekkende er det også å se at dette har fungert i politikken rundt ham helt til overgrepssaken kom opp. I hvor mange andre kommuner i landet er det slike politiske forhold, når mulighetene for det er så tilstede?

Og Reidun Øygard, hvorfor i alle dager støtter hun ham fortsatt? [spekulerer]Jeg tenker spesielt på dette merket jenta har nevnt i lysken hans. Det er ingen grunn til å tro at det ikke finnes. Hun nevner at han kan "klemme ut væske" fra det av og til. Hvis det virkelig eksisterer må Reidun vite om det, og da vet hun. Kan det være at han skremmer henne til at hun blir medskyldig hvis hun først nå sier at hun har skjønt det for lenge siden, og at hun derfor tier? Kanskje hun til og med har sagt til ham at hun ikke tror på ham, og at han da gjør henne medskylding hvis hun går ut med det? Jeg tenker jo at han må han en slags makt over henne og kunne klare å få henne til å tro på slikt. [/spekulerer]

Det er også verdt å nevne at hverken Jens Stoltenberg, Bjarne Håkon Hansen, Rimi-Hagen eller Elisabeth Hartmann ville svare på et eneste spørsmål for å belyse saken fra flere sider. Jeg tenker jo fortsatt, som dere nevnte i innleggene før dette, at det er betenkelig at ikke Stoltenberg kan være åpen, etterpåklok, erkjennende og uttale seg i forhold til dette. Det er faktisk helt uakseptabelt.

Boka er sterk, sterk lesing.

Hva skal egentlig de belyse?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 21-01-14, 12:37   #1038
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

http://www.dagbladet.no/2014/01/21/k...aken/31396727/

Har ikke lest Klassekampen, men hvem i himmelens navn er "Syphilia Morgenstierne"?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 21-01-14, 12:45   #1039
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Dette sier Wikipedia:
http://no.wikipedia.org/wiki/Mari_Toft

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 21-01-14, 12:47   #1040
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Men han sitter nå uansett inne!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no