Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye snop spiser dere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-18, 10:10   #101
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg tror de fleste som velger bort helgesnop også har hodet med seg resten av uka.

Mente du å høres nedlatende ut nå, eller valgte jeg bare å lese deg med feil briller?

"Ha hodet med seg" får det til å høres ut som om folk som kanskje bevisst velger å ha et litt mindre strengt fokus på sunn mat, er helt hjernedøde.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:15   #102
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg tenker med samme hodet hele uka, så når jeg tenker at det ikke er lurt å fråtse i usunt i helgene, så tenker jeg det samme de andre dagene også. Jeg synes det er litt rart at folk har behov for å fremstille det sånn at de som spiser lite godteri «sikkert spiser bare ferdigpizza og junk, så totalen er sikkert ikke bra.»

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:16   #103
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mente du å høres nedlatende ut nå, eller valgte jeg bare å lese deg med feil briller?

"Ha hodet med seg" får det til å høres ut som om folk som kanskje bevisst velger å ha et litt mindre strengt fokus på sunn mat, er helt hjernedøde.

Tenkte det samme. Det er faktisk ikke slik (for de fleste av oss, som ikke har diagnoser av noe slag) at det er farlig å spise en og annen sjokoladebit eller en neve potetgull - ikke engang om det skjer daglig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:18   #104
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mente du å høres nedlatende ut nå, eller valgte jeg bare å lese deg med feil briller?

"Ha hodet med seg" får det til å høres ut som om folk som kanskje bevisst velger å ha et litt mindre strengt fokus på sunn mat, er helt hjernedøde.

Mente på ingen måte å være nedlatende. Hjernedød er nok litt å ta i, det er dine ord.

Jeg har vært der selv. Tatt mange dårlige valg og nedprioritert min egen helse. At det ikke var særlig smart er vel ikke til å stikke under en stol. Jeg hadde overhode ikke hodet med meg på det området da.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:21   #105
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Tenkte det samme. Det er faktisk ikke slik (for de fleste av oss, som ikke har diagnoser av noe slag) at det er farlig å spise en og annen sjokoladebit eller en neve potetgull - ikke engang om det skjer daglig.

Det kan jeg være enig i, men 7 biter sjokolade og 35 flak potetgull på en uke er ikke i nærheten av 1,5 poser potetgull, 2-400 gram sjokolade og resten som skisseres i HI. Slike mengder har jeg faktisk ikke hørt om før, og jeg holder fast på at det er veldig mye.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:32   #106
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg må si jeg humrer litt over at folk blir sjokkert over mengdene snop som inntas i den FP`ske heim.
Vi spiser snop i helgene og er nok ikke alltid supersunne i ukene heller. :villoggal:

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:34   #107
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Kaloriinnholdet i 100 g melkesjokolade er 555. Spiser man 400 g, er det altså 2220 kcal. En pose potetgull er rundt 1000 kcal.
Det ER jo himla mye.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:35   #108
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Eg et to twist på jobb på fredagar, nokre ruter sjokolade og kanskje ei pittelita skål potetgull fredag, lørdag og søndag. Isolert sett er ikkje det mykje men når eg har fokus på å gå ned i vekt et eg ikkje dette. Ungane et meir snop, spesielt potetgull. Ingen spise snop hos oss mandag-torsdag.

Eg syns mengda i HI er mykje, eg hadde gått mykje opp i vekt av samme mengde kaloriar.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:46   #109
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg trøstespiser innimellom så jeg er langtfra perfekt... Men det er begrenset hvor mye jeg klarer å trykke i meg. Heldigvis.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:48   #110
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men det e jo ikke automatisk slik at de som ikke spise mye snop, spiser skitmat i stedet for. Hos oss spiser vi aldri loff, har aldri søtt pålegg, har ikke frityrkoker, eller lever på ferdigpizza.

Jeg har vært helt sjokkert over hvor mye "feil" mat som selges i Norge, og lurer veldig på hvem det er som spiser slik.

Men jeg er sjokkert over mengdene snop folk spiser i denne tråden også. Jeg synes det er veldig mye.

Det jeg mener er at mange nok har sin valgte "drug". For meg har det alltid vært sjokolade, og selv om jeg har spist altfor mye av det, så har jeg spist forholdsvis sunt ellers.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:51   #111
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men det e jo ikke automatisk slik at de som ikke spise mye snop, spiser skitmat i stedet for. Hos oss spiser vi aldri loff, har aldri søtt pålegg, har ikke frityrkoker, eller lever på ferdigpizza.

Jeg har vært helt sjokkert over hvor mye "feil" mat som selges i Norge, og lurer veldig på hvem det er som spiser slik.

Men jeg er sjokkert over mengdene snop folk spiser i denne tråden også. Jeg synes det er veldig mye.


Jeg er helt enig i alt. (Og ja, det er selvsagt lett for meg å svare i denne tråden fordi jeg er flink med kosten. Jeg er antakelig ikke like flink til alt annet i livet. Siden noen poengterte nettopp dette.)

Vi har nesten aldri besøk heller, så det blir lite "besøksmat". Når vi har middagsgjester, har vi faktisk nesten aldri dessert. (Kanskje det er derfor vi har mange venner, men utrolig sjelden besøk. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:54   #112
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Det hjalp for meg å bli veganer. Mengdene begrenset seg liksom selv da. Godteriet på jobb er utelukket (masse melk i det), baker folk kaker og har med på jobb eller andre steder, er det oftest egg og melk i, ergo uaktuelt for meg. Jeg er veldig glad i melkesjokolade and such; utelukket. Så jeg er rett og slett blitt et "spiser veldig lite og sjelden godteri"-menneske de siste 7 årene og det passer meg i grunnen utmerket for jeg slipper å bruke NOE viljestyrke.

Jeg er tynn og trenger ikke passe vekta overhodet, men vil gjerne leve sunt pga. energi og helse, og min store svakhet er ikke godteri men middag og salt. Så jobber litt med å begrense det. Spiser ikke store mengder uansett, men store nok til at jeg blir doven og energiløs, og jeg reagerer på hvetemel men klarer ikke alltid holde meg unna pizza og pasta og sånne ting, og lager altfor ofte middag seent på kvelden og spiser foran tven. Største problemet er jo at mannen, som ikke eier magemål, jo spiser sammen med meg da og han legger seg altfor mett og klager dagen etterpå. Så det motiverer jo litt å skjerpe seg for HANS skyld da, ikke minst fordi han skal inn i bryllupsdressen om bare halvannen måned.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:54   #113
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Ikke dessert? Da hadde ikke jeg giddet å komme på besøk altså.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 10:56   #114
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ikke dessert? Da hadde ikke jeg giddet å komme på besøk altså.

Nei, der ser du.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 11:06   #115
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg er dårlig på å begrense meg da det gjelder sjokolade, så det bør jeg ikke ha i hus. Ikke noe problem å spise en 200 g Freia på en helg.

Ungene varierer litt. Eldste vil ofte ikke ha godteri i helgene, men kan godt kjøpe en iste eller en is ute med venner av og til. Yngste brydde seg ikke noe om sjokolade, is og denslags før, men har fått smaken på det nå, og må begrenses mer. Hos han må vi gjerne spesifisere antall smågodtbiter han får plukke osv.

Jeg er slik at dess oftere jeg spiser søtt, dess mer har jeg lyst på det. Tidligere drakk jeg altfor mye Pepsi Max, men etter å ha kuttet ut en god stund smaker den metallisk. Hva er det i den brusen som mange blir så avhengige av?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 11:19   #116
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg er dårlig på å begrense meg da det gjelder sjokolade, så det bør jeg ikke ha i hus. Ikke noe problem å spise en 200 g Freia på en helg.

Det er kjempelett! Men jeg prøver å aldri la det skje. Jeg legger egentlig på meg bare av å ha sjokolade i hus, uten å spise den. (Det føles i hvert fall sånn ...) Hadde jeg kunnet spist mer godteri enn jeg gjør uten å tenke på vekt, så hadde jeg da virkelig kost meg mer. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst på at jeg ikke spiser godter, det er fordi jeg ikke bør ha det.

Som Bluen sier, så er det jo ikke farlig, så hvis man kan spise en del godteri uten å få problemer med det, skjønner jeg ikke hvorfor ikke folk bare skal fortsette å kose seg. Enten det er noen ruter sjokolade hver dag eller mer i helgen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 11:30   #117
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Da vi spiste "normalt" kunne vi godt ha en eller 1,5 pose chips hver i helgen. Det vil si at vi delte en pose chips med dip både fredag og lørdag og at det på lørdag kanskje ble to poser i løpet av kvelden (evt en pose chips pluss nøtter pluss saltstenger pluss smash pluss melkesjokolade pluss øl/brus ).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 11:35   #118
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Barna kjøper lørdagsgodt for 40 kroner hver. Jeg spiser en liten potetgullpose. I tillegg hender det jeg popper popcorn til oss alle 4 på fredager eller om vi ser en film sammen på lørdag. Jeg tåler ikke sukker, så det spiser jeg ikke. Men det hender jeg baker sukkerfrie kaker eller muffins og da går jeg og småspiser hele uka...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 11:55   #119
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes ingen her har oppgitt så veldig høyt inntak, jeg, så jeg er overrasket over at noen finner mengdene sjokkerende.

Enig med deg Divine

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 12:04   #120
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg syntes vi spiser mye, men ser i tråden her at det gjør vi jo slett ikke.

Vi er fire og deler en pose potetgull på lørdagene, og i tillegg spiser vi gjerne 8-10 smågodtting hver. I ukedagene spiser vi ikke godteri, jeg kjøper ikke inn mer enn at vi spiser det opp i helgen. Jeg får sånn søtsug hvis jeg spiser snop ofte, så jeg holder meg til helgen.

Vi er vel kanskje på dette nivået. Ikke alltid vi har godteri og potetgull i helgene. Men så tar vi det meste av kalorier igjen i god mat.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no