Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hjelp med pizzabunnen

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-15, 11:14   #21
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp med pizzabunnen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg trodde pizzamel bare var en snobbete greie, helt til jeg prøvde det selv. Deigen blir bare så UTROLIG mye lettere og smidigere! Jeg bruker matprat sin oppskrift, og oljen hjelper også på smidigheten.

Lettere å jobbe med ja, men jeg synes bunnen hever og smaker mye bedre uten olje.

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-15, 11:25   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med pizzabunnen

Opprinnelig lagt inn av Snipp, her.

Lettere å jobbe med ja, men jeg synes bunnen hever og smaker mye bedre uten olje.

Jeg liker tynnbunnet pizza, og elsker smaken av skikkelig mørk olivenolje.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-15, 11:46   #23
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp med pizzabunnen

Til og med Møllerens har kommet med italiensk mel, og da billigere enn importert, men tre ganger prisen av hvetemel.

http://www.mollerens.no/Produkter/Me...zzamel-tipo-0/

Oppskriften er svært lik den jeg bruker. Vi har sjelden tipo 0 mel fordi jeg er gjerrig, men det oppleves og smaker bedre.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-15, 14:01   #24
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp med pizzabunnen

Vi bruker alltid oppskriften på Trines matblogg. Blir alltid vellykka. Super å bruke på pizzastein.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-15, 14:33   #25
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hjelp med pizzabunnen

Jeg bruker nå oppskriften som står bak Møllerens tipo 0-mel, syns den er super.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no