Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fordeling av rom og innredning barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-12, 10:49   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Fordeling av rom og innredning barnerom

*slettet*

__________________
05 og 07

Sist redigert av Elise : 05-11-14 kl 22:40.
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 10:53   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fordeling av rom og innredning barnerom

Jeg ville tenkt som deg, sove på det lille og leking på det store.
Men jeg er farget av at jeg bare har to soverom hvor jeg har det lille og gutta deler det store.
Henger på for smarte tips

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 13:22   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fordeling av rom og innredning barnerom

Nå vet jeg ikke hvordan planløsningen er hos dere, men et vennepar har lik romfordeling som dere og det minste soverommet. De laget seg et skap over trappeoppgangen til sine klær som kunne åpnes fra gangen utenfor rommet.

Ellers synes jeg det hørtes lurt ut om de kunne dele det store rommet, så kan man eventuealt dele av med en pult eller romdeler hvis de vil ha hver sine soner.

Kanskje du kan finne litt inspirasjon her?
http://sekstideltpafem.blogspot.com/.../label/soverom
http://blogg.familyliving.se/barnrum/

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 14:14   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeling av rom og innredning barnerom

Jeg tror jeg hadde puttet ungene på det største rommet sammen. Køyeseng, begge barnas klær der, bord og evt en tv de kan se film på. Hylleløsning til leker. Så hadde jeg laget gjesterom på ett av de små rommene, kanskje kombinert med arbeidsrom hvis dere trenger noe sånt, evt sovesofa + liten tv og oppbevaring av noe klær. Og deres soverom på det tredje rommet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 14:34   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fordeling av rom og innredning barnerom

Takker for tips. Tenker hardt på det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 15:15   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeling av rom og innredning barnerom

Det katta sa.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 20:26   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fordeling av rom og innredning barnerom

Hvis de trives i hverandres selskap så er jo det en ¨lur løsning!
Mine har delt rom inntil nå i desember(7 og 8år) og de kunne ikke hatt den
løsningen, er så deilig å ha de adskilt

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:22   #8
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Fordeling av rom og innredning barnerom

Vi sover på det mellomste soverommet og har garderobe der. Ungene sover på det minste soverommet og oppbevarer leker der, og så har vi laget en ekstrastue på det største soverommet. Her har vi en sovesofa, tv osv + en garderobe hvor vi har klærne til ungene.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no