Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 23:23   #1
Bell412
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 105
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Vurderer å kjøpe ny sofa fra Living, men er ikke så godt kjent med merkene de fører.

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:55   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Har ingen erfaring fra annet enn IKEA () Men bøbelkjøping er litt stas. Man er plutselig så voksen da. :stas og skummelt på en gang:

EDIT: Jeg glemmer at jeg jo har utvidet mitt erfaringsområde til også å gjelde Møbelringen. Veldig fornøyd med modulsofa kjøpt derfra.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 18-07-11 kl 13:02. Årsak: Mer erfaring enn jeg husket
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:57   #3
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Man får hva man betaler for uansett hvor man handler.

*reklamertpåsofafrabohus*

Søstern min er ganske fornøyd med sin store sofa fra living, men et par av putene er ikke lenger så pene og er reklamert på.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:58   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Vi har modulsofa fra Living, og den er så ufattelig elendig! At vi ikke klaget på den med en gang! Putene kan bare ikke holde på fasongen. De ser sammensunkne ut hele tiden, og så snart noen har sittet i sofaen så er det store søkk i den. Den må ha daglig juling for å se noenlunde presentabel ut.

Men det skal den ha; mikrofiberstoffet har holdt seg utrolig fint, og er like lett å vaske av som de lovet. Men det er også det eneste positive.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:21   #5
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Jeg har en ørelappstol fra Living som jeg er utrolig fornøyd med. Har hatt den i 4 år og den er like fin - og den brukes mye.

Vi har ikke flere tekstilmøbler fra Living, men vi har bokhylle, stuebord, kommode og TV-benk som vi er veldig fornøyd med.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:25   #6
Bell412
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 105
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Jeg har sett på en Prince William sofa i skinn :-)

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:27   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

En som dette?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:29   #8
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Vi hadde en skinnsofa i 3 år, klagde på den, fikk ny stoffsofa (vårt valg), den kom i mars: feil farge, fikk ny i mai: feil farge og venter nå på den tredje, som forhåpentligvis er i riktig farge. Det er litt for tidlig å si om stoffet holder, men det ser bra ut foreløpig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:29   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Eller en sånn?


:kan google:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:32   #10
Bell412
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 105
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

var fin den :-) men passer nok ikke inn hos meg :-)

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 18:38   #11
sjoko
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 7
sjoko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Til dere som har kjøpt sofa fra Living, fikk dere med noe skriv om vedlikehold av denne? Jeg har en sak gående med Living der jeg har reklamert på en sofa der trekkene på sofaen har krympet etter å ha vasket den for hånd/håndvask program i maskinen. Vi fikk ikke noe slik skriv og Living påstår at dette blir gjort med alle sofaer de levererer... De har avvist reklamasjonen på grunnlag av at de kun anbefaler rens hos autorisert renseri selv om jeg har en e-post der kundeservicen deres selv beskriver en framgangsmåte for å vaske den for hånd selv. I tillegg spurte vi selger på varehuset om trekkene kunne vaskes og fikk da til svar at det var fullt mulig. Det var en av forutsetningene til at vi kjøpte sofaen da vi kom til å få barn ikke så lenge etterpå. Problemet er nå at selgeren lenger ikke jobber på Living...

Ble et langt innlegg dette, men jeg er ganske frustrert over Living sin ansvarsfraskrivelse i denne saken. Jeg tror nok jeg sikkert det er flere enn meg som har opplevd noe lignende og lurte på om noen kunne dele deres erfaringer?

Glemte å skrive et dette er en hvit/grå stoffsofa.


Sist redigert av sjoko : 13-02-12 kl 18:39. Årsak: EDIT
sjoko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 18:50   #12
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Lykke til! Her tok det ett år å få riktig sofa.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:09   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Vi har akkurat kjøpt sofa fra Living. Ikke bra.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:25   #14
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Vi har akkurat kjøpt sofa fra Living. Ikke bra.

Signerer. Har ikke fått den enda da.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:29   #15
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Selger ikke Living mange av de samme møblene som andre kjeder da?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:46   #16
sjoko
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 7
sjoko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Kom gjerne med tilbakemelding om dere fikk noe skriv fra dem om bruk/vedlikehold.

Vi har nå bestemt oss for å ikke handle hos Living igjen. Kundeservicen (som kun nås via web) er ikke noe å rope hurra for iallefall etter det vi har erfart.

sjoko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:55   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Selger ikke Living mange av de samme møblene som andre kjeder da?

Mye av det samme tror jeg. Skeidar har kjøpt Living, og Home & Cottage var en del av Living tidligere. Tror det er mye likt rundt om.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:57   #18
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Vi kjøpte sofa fra Living for noen år siden, og den er like fin både i puter og stoff. Vi fikk ikke noe skriv om vedlikehold med.

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:57   #19
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Ang kundeservice; prøv å kontakte dem på fb-siden deres.

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 20:00   #20
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Jeg kjøpte sofaen min på Living og er storfornøyd. Den er fantastisk god å sitte i, den er svær og ser grei ut.
Minuset er jo at den er lys, den mørke hadde gåt ut av sortiment, så flekker vises veldig godt, og trekkene til putene er ikke lette å få rene viser det seg. Men det er jo ikke living sin feil.
Vi fikk god informasjon og kompensasjon når sofaen ble forsinket ut i fra når det ble lovet at den kom så alt i alt er jeg meget fornøyd med handelen min med Living. Det var 2 gang jeg handlet sofa der og jeg var like fornøyd forrige gang.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no