Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-12, 17:03   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Jeg er i Bergen en dag denne uka. Jeg har en trekkløs sjeselong hjemme fordi Ikea her er utsolgt for trekket. Åsane har det. Hvor lang tid kan det ta med kollektivtransport fra Sandsli til Åsane til Flesland i ... kremt ... firetiden en torsdag?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 17:04   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Sikkert en time. En knapp halvtime andre tider på døgnet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 17:05   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Å, tilbake til Flesland også? Eh- det dobbelte?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 17:06   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.667
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Lang tid. Det er i en helt annen bydel rett og slett så du må inn til sentrum og ut til åsane. Vil tro det tar 30-60min inn til Sentrum og så 20-40min ut til Åsane. Og samme tilbake. Men det går busser ofte i begge retninger her men mener det ikke går noen hvor du ikke må bytte buss.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 17:08   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Kommer du deg til sentrum, så går det busser i ett bankende kjør fra sentrum til Åsane. Men sjekk om det trekket er lagerført på IKEA, eller på lageret deres på Nyborg, det ligger et par min kjøring unna selve IKEA.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 17:18   #6
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Takk, da får jeg heller vente litt på trekket.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 10:14   #7
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Hadde jeg lest denne igår så kunne jeg kanskje hjulpet deg. Jeg skal nemlig på Ikea idag for jobben. Og bor i rett bydel i forhold til Flesland.

Gi meg en lyd om du leser her før kl halv tolv.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 10:19   #8
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Åsane er ikke kjapt tilgjengelig fra Flesland, definitivt ikke med kollektivtransport og i rushtiden er det nok bare å glemme.

Håper du får tak i sonar!
Vurderte å tilby liknende tjeneste, men har ingen umiddelbar grunn til å reise ut til den bydelen i dag.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 11:48   #9
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea Åsane - kjapt tilgjengelig fra Flesland?

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Hadde jeg lest denne igår så kunne jeg kanskje hjulpet deg. Jeg skal nemlig på Ikea idag for jobben. Og bor i rett bydel i forhold til Flesland.

Gi meg en lyd om du leser her før kl halv tolv.

Utrolig snilt av deg, Sonar! Jeg rakk det akkurat ikke før halv 12, men satte stor pris på tilbudet!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no