Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-11, 12:24   #81
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ikke mye råzza på den, men litt. Dette er til en vanlig Desire, ikke HD.


(Kr 120,- inkl beskyttelsesfilm og porto)

Den likte jeg veldig godt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:42   #82
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Til iPhone 4 vil jeg anbefale Apple sin egen støtfanger. Den er en stripe av plast og gummi som går rundt kanten av telefonen, så den dekker altså hverken forsiden eller baksiden. Den er litt dyr, men etter min mening ser den bedre ut enn noen av de andre jeg har vært borti; metallknappene er like de på telefonen, og gjør at den ser mer ut som en del av telefonen enn som en hylse. Den fungerer også veldig bra; den gir godt grep når du skal løfte eller holde telefonen og den hindrer at telefonen sklir eller at skjerm eller bakside kommer i direkte kontakt med underlaget når du legger den fra deg.



Ben "white iphone recommended" Murphy

Skal man ikke få Apples egen gratis pga. antenneproblemene - den skal vel forhindre at man tar "death-grip" som gjør at forbindelsen blir svært dårlig....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:53   #83
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Henger meg på her. Noen som har erfaring med Nokia N8? Mannen sier han har lyst på den, men vi har egentlikg ikke peil. Den skal vist nok ha godt kamera og god batterikapasitet(?).
Erfaringer ?

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:28   #84
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

http://www.dsstyles.com/en/iphone-3g...hool-pink.html

Umph... I tilfelle alle andre har gløymt morsdagen neste søndag...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:01   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg er helt enig i alt som sies om Apples bekymringsfulle makt, men det har ikke hindret meg i å kjøpe både iMac, Mac mini, iPad og iPhone. Beklager. Det er bare for sexy, både uteseendemessig og bruksmessig.

:tøyte:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:04   #86
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

... og jeg har en skikkelig bubblegumrosa silikondrakt til min. Perfekt, jeg tar aldri noensinne feil i mengden, og alle vet at det er min når jeg, eh, forlegger den på kopimaskinen, ved kaffemaskinen, på møterom, i resepsjonen og på andres kontorplasser.

Jeg er for øvrig en skikkelig slomse, men har nesten ikke en ripe i glasset på iPhone en gang. På samme måte som jeg (mot formodning) klarer å ta vare på dyre solbriller, klarer jeg også å ta vare på mobiler som er verdt det, åpenbart.

Ja, sånn bortsett fra grov omsorgssvikt på gjenglemmingsfronten, så klart.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 17:27   #87
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Candy darling, du er ei tøyte eg kan like.

Her om dagen spurte ein gammal gubbe på jobb om iPhonen min alltid stos i stil til klea mine; både kjolen og telefonstøtfangeren var i turkis

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 19:12   #88
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Min står til iPad-veska, den rosa pcveska, de rosa kunstige blomstene på kontoret, og ikke minst mine ceriserosa pumps.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 19:15   #89
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Går det an å ønske seg en iphone til morsdagen, tro......?
Har hintet frempå, men de bare ler av meg her hjemme (14-åringen og mannen, som begge er utstyrt med touch-telefoner og ipod touch).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 19:46   #90
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Min står til iPad-veska, den rosa pcveska, de rosa kunstige blomstene på kontoret, og ikke minst mine ceriserosa pumps.

Hvorfor er det ikke en sånn "liker"-knapp her?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 10:11   #91
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ebay har slike. Jeg har dette fine i rosa + et hvitt. Da dekker også nederste del av forsiden (der knappen er) også av den. Veldig solid. De har også en del del "cover" som kun dekker bak og på siden, men de er ikke like bra.

Her er mitt

Og her er mange andre

Åååå her var det mye fint! Skal se om jeg finner noe tilsvarende i turkis.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 10:21   #92
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Mytrendyphone.no har mye tilbehør både til Iphone og HTC, billig er det også (butikken er i Danmark tror jeg).

http://www.mytrendyphone.no/shop/mob...er-38507s.html

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 10:26   #93
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

iPhone tåler mer enn man tror altså. Fall ned en trapp f.eks. Eller fall på flisegulv.

:kløne med iphone som fortsatt er hel:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 10:54   #94
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Min iphone har gått i bakken intet mindre enn 7 ganger i helgen, og den er like hel. :datapunkt:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 11:05   #95
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Min iphone har gått i bakken intet mindre enn 7 ganger i helgen, og den er like hel. :datapunkt:

Men - hvorfor? Var det en test? Eller bare en usedvanlig "slippery" helg?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 11:06   #96
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Vært på fezt?
(på seg selv kjenner man andre, liksom)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 12:09   #97
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Men - hvorfor? Var det en test? Eller bare en usedvanlig "slippery" helg?

Slippery when wet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 12:35   #98
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Slippery when wet.

Åååh! Disse forfylla Apple-brukerne! :løper og gjemmer seg:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:27   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Men - hvorfor? Var det en test? Eller bare en usedvanlig "slippery" helg?

Faktisk ikke mer alkohol enn en liten boks med Cranberry-cider, som jeg attpåtil bare nøs av. No buzz, just sneeze.

Jeg tror årsaken er ny veske med for liten mobillomme, og en skikkelig dårlig gummidress til mobilen. Den har i stedet for å beskytte mobilen begynt å spionge den ut med stor fart. Derfor har den gått i asfaltgulv, bussgulv, tregulv, cafegulv og museumsgulv. Noen flere ganger. Heldigvis gikk den ikke i bassenggulv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:37   #100
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror årsaken er ny veske med for liten mobillomme, og en skikkelig dårlig gummidress til mobilen. Den har i stedet for å beskytte mobilen begynt å spionge den ut med stor fart.

Jeg ser det for meg.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no