Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

God BH uten spiler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-24, 21:16   #1
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

God BH uten spiler?

Jeg har en tenåring som ikke liker BH med spiler, og skulle gjerne hatt tips til hvor vi kan fine gode, pene modeller uten. De må finnes i store størrelser, hun bruker 65-70 G-H.
Det er en fordel om det er fysisk butikk i Bergensområdet, men nettbutikk kan også fungere.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 21:24   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God BH uten spiler?

De har gode modeller på Change i alle fall.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 07:34   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Henger meg på her, for jeg vil også ha uten spiler, men finner ikke i store str. Ser ikke i nettbutikken til Change, som er den fysiske butikken nærmest meg. Spurte iallefall for noen år siden, og da hadde de ikke. Kan ha endret seg nå. (Men så har jeg 75L da)

Gammel 16-08-24, 09:15   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Careless har gode spileløse.

Gammel 16-08-24, 09:27   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha lett over alt endte jeg med å bestille fra Bonprix.
Det er de beste jeg har funnet. Ellers har jeg grei erfaring med å fjerne spilene i bh med spiler.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 09:28   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Miss Mary! Suverene på passform og hold for stor byste. Pluss for brede stropper som ikke gnager. Sitter pent. Holdbare i vask. Nå har selv min brystkreftopererte mor med stor byste blitt overbevist, ringte meg i går og sa at hun aldri har hatt så god bh. Jeg bruker 70 H, og mener bestemt at passform og hold på disse er bedre enn på Change. Careless har jeg ikke prøvd.

Gammel 16-08-24, 09:59   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Palmen, vet du hvor det er godt utvalg av Miss Mary i butikker i Oslo?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 10:03   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vet om Marinka, Kirkeveien, Bogstadveien, og Bærum.

Gammel 16-08-24, 12:40   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville prøvd careless. Jeg tror de har butikk i Bergen.

Gammel 16-08-24, 12:41   #10
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Henger meg på her, for jeg vil også ha uten spiler, men finner ikke i store str. Ser ikke i nettbutikken til Change, som er den fysiske butikken nærmest meg. Spurte iallefall for noen år siden, og da hadde de ikke. Kan ha endret seg nå. (Men så har jeg 75L da)

Lokalbutikken har, jeg var der for et par uker siden.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 15:52   #11
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Lokalbutikken har, jeg var der for et par uker siden.

I store str? Da må jeg sjekke

Gammel 17-08-24, 13:26   #12
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vet dessverre ikke. Har kun handlet på nett.

Gammel 18-08-24, 10:42   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 351
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg AVbefaler careless - synes kvaliteten er virkelig dårlig. Og passformen også, men det er mulig jeg har for lite pupp. Kjøpte både bikinitopp og bh fordi de har brede stropper og ikke bøyler, men stroppene på bh var plassert feil, så de glir, og den ble slarkete etter vask, selv om jeg brukte pose og fulgte anvisningen. Bikinibiksa er fin, da. Bikinitoppen var bare rar, fikk liksom en monopupp samlet i en pose, men igjen - jeg har lite pupp etter brystkreftoperasjon.

Miss Mary har god kvalitet som tåler mye bruk og vask, og store cupstørrelser.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-24, 10:22   #14
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Takk for tips! Noen som vet om Miss Mary selges i noen butikker? De ser veldig stødige ut, men mange av modellene ser kanskje litt "damete" for en 15-åring.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-24, 10:30   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine døtre (hhv. str. 70F og 70G) sverger til denne fra Marks & Spencer. Den er myk og glatt og gir god støtte.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-24, 10:34   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Takk for tips! Noen som vet om Miss Mary selges i noen butikker? De ser veldig stødige ut, men mange av modellene ser kanskje litt "damete" for en 15-åring.

Feel fresh er veldig nøytral Vet dessverre ikke om de selges i butikker da jeg kun har prøvd netthandel selv. Men har returnert varer fra netthandel og det var veldig smooth.

Gammel 19-08-24, 13:36   #17
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Mine døtre (hhv. str. 70F og 70G) sverger til denne fra Marks & Spencer. Den er myk og glatt og gir god støtte.

Takk for tips, bestilte tre stykker nå.

Gammel 20-08-24, 09:55   #18
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Etter å ha lett over alt endte jeg med å bestille fra Bonprix.
Det er de beste jeg har funnet. Ellers har jeg grei erfaring med å fjerne spilene i bh med spiler.

takk for tips. De så ut til å kunne brukes av meg. (Jeg har forøvrig også erfaring med å fjerne spiler, jeg HATER spiler).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.