Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-12, 23:48   #61
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

...Jeg har ikke ord...

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 09:15   #62
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Hva er egentlig galt med folk?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 09:56   #63
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg er virkelig sjokkert over hva folk får seg til å poste. Den siste der med barneselvmordet er jo så grusom at jeg ikke har ord!?

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:00   #64
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Her er årsaken til at jeg ikke har katt:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:13   #65
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:15   #66
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Av alle patetiske lavpannede greier, dette er det voksne folk som poster:

Sønn: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen ... dagen etter på Sønn: MAMA! MAMA! MAMA! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen .... ... neste dag:gutten ser i mamma's vesken og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve.. neste dag på nyhetene sier det de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥ om du elsker mamman din sett denne på statusen din

Å Gud hjelpe...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:18   #67
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

"Jeg venter på deg ... øh ... ingensteds. Jeg glemte at vi er ateister. Ooops!"

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:34   #68
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Det er sjelden jeg lar meg sjokkere, men må si at jeg ble litt sjokkert i kveld når niesen min på 12 år la ut denne meldingen som tydelig er sånn kjedemelding som en kopierer av andre. Men tenkt å bare legge ut noe sånt, unge jenta.

Sitat:

Datter: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du?
mamma: Det er Ingenting vennen ...
dagen etter på
Datter: MAMA! MAMA! MAMA! Hvorfor gråter du?
mamma: Det er Ingenting vennen ....
... neste dag: Datteren ser i mamma's vesken og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve..
neste dag på nyhetene sier det de fant en jente død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥
om du elsker mamman din sett denne på statusen din ♥

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:36   #69
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Disse meldingene er jo bare helt hårreisende. :sjokkert:

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:43   #70
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Av alle patetiske lavpannede greier, dette er det voksne folk som poster:

Sønn: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen ... dagen etter på Sønn: MAMA! MAMA! MAMA! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen .... ... neste dag:gutten ser i mamma's vesken og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve.. neste dag på nyhetene sier det de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥ om du elsker mamman din sett denne på statusen din


Chablis er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:48   #71
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Nå ser jeg at den florerer blant vennene til 15åringen, og hun reagerer sterkt. Spør meg hva hun kan svare, for hun synes det er vanskelig å la slikt stå uten at det blir kommentert ... Jeg vet ikke, har dere noen tips? Vi ønsker at det skal være saklig.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:50   #72
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

"Dette er forferdelig støtende både for de som har kreft og de som har opplevd å miste et barn til selvmord. Det er en romantisering av noe som bare er vondt, det finnes ingenting vakkert eller koselig ved verken kreft eller selvmord. Hvis du elsker mammaen din, si det til henne i stedet for å poste tull på FB."

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:52   #73
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Veldig godt sagt, Kitty. Den vil jeg adoptere om den dukker opp blant noen på min venneliste.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:52   #74
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

"Dette er forferdelig støtende både for de som har kreft og de som har opplevd å miste et barn til selvmord. Det er en romantisering av noe som bare er vondt, det finnes ingenting vakkert eller koselig ved verken kreft eller selvmord. Hvis du elsker mammaen din, si det til henne i stedet for å poste tull på FB."

Tusen takk. Vi ble enige om at jeg skriver det, så slipper hun å ta støyten.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:53   #75
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Kitty:


Jenta til ein bekjent av meg posta ein status med noko sånt som "trykk liker om du ville deltatt i gravferda mi dersom eg døde i morgon. La vere å kommentere eller trykke liker dersom du gir faen. Eg har 587 fb-vener. Kor mange bryr seg egentlig om meg?"

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 21:53   #76
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Da her jeg lagt den inn til to stk. Har begge av mødrene deres på FB, så da er det vel bare å forberede seg på å ri av stormen ...

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 22:02   #77
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Den ene sletta statusen sin tvert, den andre likte innlegget mitt.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 22:12   #78
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Får jeg lov til å stjele, Pusen?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 22:14   #79
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Alle som vil kan bruke den. Eller skrive den om. Eller bruke deler av den. Eller legge til noe.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 22:14   #80
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Den ene sletta statusen sin tvert, den andre likte innlegget mitt.

...

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no