Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jacuzzi/boblebad-erfaringer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-20, 21:13   #21
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jacuzzi/boblebad-erfaringer?

Det er vel bare å Google. Nesten like lett som at noen andre googler og gir deg link til forklaring.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-20, 21:53   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jacuzzi/boblebad-erfaringer?

Ja, men det kan jo hende at de som har det også har en lettfattelig forklaring, da.

google ga masse produktreklame, med fasiten ser ut til å være "dings som holder vannet rent".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-20, 22:01   #23
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jacuzzi/boblebad-erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Vi fikk det nå i mai men gubben ser for seg at vi skal ha det fremme i vinter og. Er jo da d er godt å bruke det. Vi har ikke merket noe spesielt på strømregning. Byttet varmtvannstanken nylig og så vet ikke om det hadde noen innvirkning.

Både moren min og broren min har jacuzzi, men større enn de fra mspa. Og det er skikkelig deilig på vinteren, så om vi skaffer oss er det greit at den kan brukes året rundt!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-20, 22:18   #24
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jacuzzi/boblebad-erfaringer?

Vi har opp oppblåsbart spa på andre året.
Det satt langt inne å anskaffe, fordi den voksne synes det er kjipt med plastikkting, er skeptisk til å bruke så mye vann og til om vi klarte holde det rent. Det siste er jeg fremdeles skeptisk til, så vi skifter vann veldig ofte tross masse kjemikalier flytende rundt (vi har en pillemisbrukende spa, som lever på kombo av forskjellige tabletter). Jeg synes det er en vill ting å bruke så mye vann, og liker fremdeles ikke plastikkting. Men atleten på 15 år, som trener og trener får mye glede av det til sliten kropp, og til litt sosiale stunder med venner. Og siden jeg ikke liker varmen har det vært gull å ha det på 29 grader og bade litt disse dagene.

Vi har vært flinke til å dusje før og etter, bortsett fra den kvelden jeg hadde styremøte på terrassen og styret ble litt for boblet på flere plan. Men da skiftet jeg vann neste dag.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-20, 07:59   #25
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jacuzzi/boblebad-erfaringer?

Spa Frog er "vannkjemi som flyter i vannet hele tiden. Tas ut ved bad dermed er det alltid rent og klart" var svaret jeg fikk da jeg spurte for noen år siden. Den ene må byttes etter ca 1 mnd, den andre etter 3 om jeg ikke husker feil. I bruksanvisningen står det at man må ha i bromine eller klorin, men i følge kundeservice kan man bruke kun Spa Frog. Veldig lettvint og greit.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no