Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skalljakke

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-17, 00:06   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Skalljakke

Det har regnet skikkelig her i dag. Trodde nesten det var Irma. Yngste gikk på skolen i Isbjorn of Sweden jakke i dag. Han kom hjem ganske så våt og måtte skifte fra topp til tå.

Finnes det jakker som er bedre? Hans er jo tynn. Vil HH Salt være bedre?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 00:21   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skalljakke

Tettere jakker er klammere jakker. Kjøp heller en billigere, ren regnjakke til å bruke på slike dager, og til vanlig kan han bruke den gode, pustende jakka han har. Jeg har i alle fall gitt opp å finne ei god jakke som fungerer i allslags vær.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 00:46   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke

Kanskje du har rett. Jeg frykter det blir en våt høst. Synes det har regnet mye siden skolestart. Hvem har ok regnjakker da?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 00:49   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skalljakke

Minsten har Bergans, arvet etter eldstemann. Den er lett, myk, og helt vanntett. Han blir ikke klam i den. Eldste har også Bergans (Ervik youth? Kjøpt på salg i fjor), og den har i tillegg luftemulighet under armene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 08:25   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skalljakke

Min har Bergans og Norrøna, holder seg tørr i begge de to.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 11:50   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke

I dag går han i HH Tech, men foreløpig regner det ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 12:06   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skalljakke

Isbjørn pleier vel være bra. Kan det være at den trenger impregnering? Jeg impregnerer våre med ujevne mellomrom. I vaskemaskin.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 16:12   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Isbjørn pleier vel være bra. Kan det være at den trenger impregnering? Jeg impregnerer våre med ujevne mellomrom. I vaskemaskin.

Den er aldri vasket, knapt brukt. Men det kan godt hende jeg bør gjøre det uansett, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 16:25   #9
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skalljakke

Jeg ble aldri fornøyd med vår Isbjørn-jakke. Den fikk hull med én gang og så slitt ut fort etter noen vasker.
HH-klærne, de er vi superfornøyd med. Har fått et litt dårlig parti med bukser nå, kjøpte to, men alle vi har hatt til nå har vært knallbra!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 18:09   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skalljakke

Min har en tec-jakke fra Stormberg med nettingfor inni og den holder regnet ute. Han blir ikke våt under. Er gammel og arvet fra eldstemann men like fin fortsatt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 18:15   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skalljakke

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Den er aldri vasket, knapt brukt. Men det kan godt hende jeg bør gjøre det uansett, ja.

Da burde den holde tett. Vi er fornøyd med HH. Har ulike modeller og de holder tett.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 18:25   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skalljakke

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Den er aldri vasket, knapt brukt. Men det kan godt hende jeg bør gjøre det uansett, ja.

Burde være tett da, vi har aldri impregnert men han har alltid vært tørr.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 18:27   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skalljakke

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Den er aldri vasket, knapt brukt. Men det kan godt hende jeg bør gjøre det uansett, ja.

Da ville jeg ha klaget på jakka.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 20:15   #14
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skalljakke

Millact: Da ville jeg klaget. Vi fikk en bukse som lakk som en sil, fikk ny i posten på et par dager. Ellers har de aldri vært våte.

Mellomste har Bergans Ervik, reimpregnerte den nå til leirskolen. Minsten har barneversjonen. Disse har 10.000 i vannsøyle, ellers må du jo opp på dyrere som har 20.000 vannsøyle.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 22:52   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Da ville jeg ha klaget på jakka.

Burde nok det, men kjøpt på godt salg for lenge siden. Passet ikke før i vår.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 22:53   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke

Ser om Hh jakken er bedre. Meldt regn igjen i morgen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 01:17   #17
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skalljakke

Vi sverger til Polarn og pyret.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-17, 16:09   #18
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Skalljakke

Mine har PoP-jakker nå, aldri vært våt i de. Har også vært fornøyd med Bergans. HH er det eneste de har klart å lage hull i.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-17, 17:00   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skalljakke

Faktisk har mine gutter hatt reimajakker som og har levert på vanntetthet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-17, 18:02   #20
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skalljakke

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Burde nok det, men kjøpt på godt salg for lenge siden. Passet ikke før i vår.

Prøv allikevel du. Ikke utenkelig at du får hjelp

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no