Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Lagre bilder på nett for publisering

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-17, 10:11   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har såvidt testet Flickr, og er ikke så inne på innstillingene der. Bare klikket på bildet i tråden her og fikk se mange flere bilder.

Men hvis du ser på det siste bildet i innlegget til Tåtti, så viser hun jo hvordan du kan legge det ut uten klikkbare tillegg. Og da kommer du ikke inn på noe.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 10:15   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Om det funker fra privat album, har jeg ikke prøvd.

Det funker fint å lenke til private bilder (altså bilder med begrensning på hvem som får se), det er det jeg alltid gjør.

Jeg pleier å gå til "View all sizes", som er på nedlastingsknappen, og så klikker jeg på den størrelsen jeg vil ha, og høyreklikker på bildet og velger "Copy image adress". Da får jeg også bare adressen til jpg-en, altså:

https://c1.staticflickr.com/5/4213/35546572412_69f4becbb7.jpg

og bildet blir sånn:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 10:54   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men hvis du ser på det siste bildet i innlegget til Tåtti, så viser hun jo hvordan du kan legge det ut uten klikkbare tillegg. Og da kommer du ikke inn på noe.

Ohh, det hadde jeg ikke sett. Da er jo Flickr et alternativ - hvis jeg bare husker hva jeg het og hvilken epost osv...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 09:46   #24
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

Jah, nå har jo Photobucket gått til det geniale skritt å ta seg klekkelig betalt for å gi deg lov til å vise bildene dine rundt omkring på nettet, så nå har jeg forlatt dem for godt.

Og til det over her, så har jeg nå testet privat album på flickr også, og som Skilpadda sier fungerer det fint. Hvis man går inn på en ellers åpen konto (som f.eks. Klossevik sin), så vises ikke private album i oversikten, men man kan likevel vise fram bilder som ligger i albumet om man vil:

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 10:48   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

Menneh, de bildene jeg har lagt ut fra Photobucket vises fremdeles? Jeg har ikke betalt noe.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 12:25   #26
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Menneh, de bildene jeg har lagt ut fra Photobucket vises fremdeles? Jeg har ikke betalt noe.

Har du prøvd å laste sidene på nytt? Noen av mine bilder vistes også til jeg tok refresh, etterpå har det blitt bokser med beskjed om å oppdatere konto. Har sett at andre sine bilder også har blitt sånn, så det er ikke bare meg det er noe i veien med.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 12:32   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

Jeg fikk en slik beskjed i går. Spikeren i kista for Photobucket.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 17:04   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

Tester.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-17, 19:20   #29
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagre bilder på nett for publisering

https://www.flickr.com/gp/158300375@N07/C0r6G0

Hvorfor får jeg bare linken her og ikke bildet (fra iPhone)?


Klarte å få bilde fra PC.
[url=https://flic.kr/p/WMYHuy][/url

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.

Sist redigert av eka : 26-08-17 kl 13:27.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no