Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-17, 21:54   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Høres bra ut!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-17, 22:03   #22
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vi skal på cruise ei uke. Men lander i Miami ca 11 desember og har til cruiset går 23. desember.


Eeeh, jeg fikk med meg datoene nå - hvilket cruise skal dere på? Vi mønstrer også på 23. desember.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-17, 22:20   #23
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Vi reiser rundt 15. desember, til Orlando tror jeg, for 1-2 dager i Universal. Resten av tiden skal vi bo i FL og besøke Miami, Everglades mm. Var i Key West, Kennedy Space Center og Disney nå til jul, så skal forsøke rekke over litt annet denne gangen. Er foreløpig plan i alle fall. Ombord på Freedom 23. desember + 31. desember (consecutive). Reiser hjem 6. januar hvis jeg ikke husker feil.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 00:23   #24
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Litt usikker altså! Men det er et splitter nytt skip som blir sjøsatt nå i november. Vi reiser hjem allerede 1.januar. Gleder meg noe så....! Har jo ikke vært i USA siden jeg var 18, og da bodde jeg jo oppe i ei bygd i Montana. Så jeg har aldri opplevd Grand USA.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 00:28   #25
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Slo det opp...MSC Seaside og vi kommer inn igjen 30. Så da er det nok et annet skip! Vi har rute Bahamas, st.marten og Puerto rico.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-17, 22:51   #26
Reiselyst
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2017
Innlegg: 33
Reiselyst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Slo det opp...MSC Seaside og vi kommer inn igjen 30. Så da er det nok et annet skip! Vi har rute Bahamas, st.marten og Puerto rico.

Bør nok belage deg på at det kan bli endringer på ruta. St. Marten er vel nesten jevnet med jorda og lite trolig at cruise selskapene anløper en øya den nærmeste tida. Synd for det er en flott øy:-)

Reiselyst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-17, 19:57   #27
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Opprinnelig lagt inn av Reiselyst, her.

Bør nok belage deg på at det kan bli endringer på ruta. St. Marten er vel nesten jevnet med jorda og lite trolig at cruise selskapene anløper en øya den nærmeste tida. Synd for det er en flott øy:-)

Ja. Den slo meg også. Jeg er jo veldig usikker på Puerto rico også nå. Uff det er jo bare trist...Vi klarer oss altså. Jeg tenker mer på samfunnet deres. Det blir interessant hva cruiseselskapet gjør nå.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 19:59   #28
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Ja, huff. Jeg er så glad i St. Maarten ...

Vi skal med RCCL, Men skal bla til de samme stedene som dere, så kanskje ligger vi i samme havn en dag eller to. Bestilte fly i dag - veldig sent ute denne gangen, så ble 18/12 til 7/1.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no