Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ups, svart hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-17, 11:35   #21
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ups, svart hår

Ja, skulle masseres inn i hodebunnen og så has i hårtuppene. Sitte slik en time før jeg dusjet.

Ser flere skriver positivt om det på det store internettet. Får prøve det. Hun pleier jo å ha peiling.

Men du har jo langt hår, ikke sikkert hun hadde anbefalt det da, er jo tross alt lettere å få ut fettet av kort hår.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-17, 11:52   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ups, svart hår

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Cocosa i håret???

Kokosolje. Hard olje som smelter i håndflaten.
Det er virkelig supert og reddet håret mitt etter en uke i bløt i Adriaterhavet i sommer.
Men ikke ta i hodebunnen. I tuppene og litt oppover. VAskes ut med to runder med godt oppskummet shampoo. Håret blir som silke etterpå. Lover.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-17, 12:06   #23
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ups, svart hår

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kokosolje. Hard olje som smelter i håndflaten.
Det er virkelig supert og reddet håret mitt etter en uke i bløt i Adriaterhavet i sommer.
Men ikke ta i hodebunnen. I tuppene og litt oppover. VAskes ut med to runder med godt oppskummet shampoo. Håret blir som silke etterpå. Lover.

Hvorfor skal man ikke ha i bunnen, frisøren min sa at jeg skulle det?

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-17, 13:09   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ups, svart hår

Putt det hvor du vil, du.
Mener at jeg har lest at man skal unngå hodebunnen men vet ikke helt hvorfor. Kanskje fordi mange har fett i hodebunnnen og at det vil være vanskeligere å få vasket det ut helt innenifra der?
Vet ikke. Fant iallefall ut at det går fint å vaske det ut når jeg tar det opp til bakhodet i hårlengdene og skummer opp shampooen skikkelig og vasker 2 ganger.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-17, 15:12   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ups, svart hår

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kokosolje. Hard olje som smelter i håndflaten.
Det er virkelig supert og reddet håret mitt etter en uke i bløt i Adriaterhavet i sommer.
Men ikke ta i hodebunnen. I tuppene og litt oppover. VAskes ut med to runder med godt oppskummet shampoo. Håret blir som silke etterpå. Lover.

Ja, jeg har sånn i kjøleskapet... syntes ikke det virker spesielt egnet i håret.
Mulig jeg prøver nå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-17, 18:16   #26
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ups, svart hår

Kokosolje gir fukt, men jeg tror jeg har lest at den også fjerner farge, som sikkert ikke er så dumt for deg, Miley.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-17, 18:26   #27
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ups, svart hår

I stedet for å være en fyrrig rødtopp er jeg nå en grå mopp. Som lukter bounty. Frisøren farget det en slags snål gråfarge og nå sitter jeg her med kokosfett i håret. Håper egentlig ikke det fjerner fargen, da spretter veld et røde fram igjen

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 15:28   #28
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ups, svart hår

Been there done that. Har lyst hår med lett kobber striper og farge av ettervekst har ikke alltid vært like heldig. Delvis gulrotfarge er ikke pent. Har nå ettervekst fra juni men tenker frisøren skal få fikset dette uten at jeg blir ruinert ja.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 17:35   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ups, svart hår

Det med tuppene handler om at det ikke skal se fett ut, ikke at det er farlig for hodebunnen. Her vil man jo tilføre fett til en uttørket hodebunn, det er noe annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no