Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Syns du jacuzzi er stas?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-20, 16:43   #41
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror kanskje jacuzzi troner øverst på lista over ting jeg aldri kunne tenkt meg? Det er sidestilt med bidé.

Veldig enig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:12   #42
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Absolutt ikke.
Øverst på min ønskeliste står strandlinje og badebrygge, DET hadde vært stas.

Men kunne tenkt meg badekar, høyt sånn at ikke knær og pupper havner over vannflaten.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:12   #43
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Badstu er enda verre enn jacuzzi. Men akkurat det er heldigvis lett å unngå.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:14   #44
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Bidé skal være bra til å vaske føttene i har jeg hørt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:24   #45
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Og badstu kan i allefall brukes som bod.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:25   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Badstu er enda verre enn jacuzzi. Men akkurat det er heldigvis lett å unngå.

Ja, det har vært velsignet lite badstupress etter at studietida var over.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:28   #47
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Overhodet ikke stas!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:32   #48
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg er faktisk litt fristet til å prøve badstua på Skåpet, en av hyttene til Stavanger turistforening. Men der er det vinduer fra gulv til tak, og utsikt til fjellheimen. Det kunne vært ganske fint.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:37   #49
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jacuzzi, badstue, bidè og basseng er ting jeg ikke synes noe om og som jeg heller ikke bruker.

Standlinje og brygger derimot, det går fint.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:39   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg er faktisk litt fristet til å prøve badstua på Skåpet, en av hyttene til Stavanger turistforening. Men der er det vinduer fra gulv til tak, og utsikt til fjellheimen. Det kunne vært ganske fint.

Ja, jeg blir faktisk veldig gjerne med på det! Det er jo en naturopplevelse.

Bidé har jeg aldri prøvd og aldri skjønt vitsen med. Brukes det omtrent som en spyledo? Det har jeg heller aldri prøvd. Jeg forstår ikke hvordan det kan funke. Hvordan er det mulig å bli ren av kun litt vann, og treffer vannet virkelig der det skal og ikke alle andre steder? Og så blir man vel klissvåt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 17:39   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jacuzzi, badstue, bidè og basseng er ting jeg ikke synes noe om og som jeg heller ikke bruker.

Standlinje og brygger derimot, det går fint.

Enig i alt. Aldri ønsket meg basseng heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 18:13   #52
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Nei, tusen takk. Jeg blir ofte (også her inne) kalt hysterisk når det gjelder hygiene og renhold, og det er utenkelig for meg å ha noe som er skikkelig grobunn for bakterier i.
Og skulle sitte der med f. eks venner o.l. Nei, guri.
Jeg holder meg til, og elsker det store, deilige badekaret innomhus, det er ikke boblende og ikke plass til et gjeng i.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 18:27   #53
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jacuzzi inne liker jeg ikke, men skjønner litt greia med utendørs på fjellhytte under stjernehimmelen. Renholdet skremmer meg dog litt.
Men badstu er digg. Jeg er vokst opp med badstu og har alltid likt det, vurderer stadig om vi skal skaffe oss det her vi bor.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 18:33   #54
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg har aldri hatt badstu eller brukt det noe særlig, men en periode fôrmangel år siden var jeg mye i Finland, i Torniå, der hadde de en liten badstulandsby, og det var altså så gøy å være med på den finske badstukulturen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 18:54   #55
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så hva syns du om jacuzzi? Toppen av lykke å ligge og boble på terassen på fredagskvelden med et glass vin? Eller litt ekkelt med vannet som ikke byttes ut og egentlig litt kjedelig? Gøy med venner? Gøy med partner? Gøy med naboen?

Jeg snakker hjemme-jacuzzi, altså.

NEI! Til alt. Ikke gøy, ikke lykke i det hele tatt. Bade gjør jeg i svømmehall eller på stranda/ved basseng, men ikke når jeg omgås folk i festlig lag eller konverserer med naboene eller når jeg skal slappe av. (Også litt æsj egentlig.) Men mest bare helt feil setting for sosial kontakt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 19:17   #56
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg kunne gjerne hatt både strandlinje og brygge ved saltvann samt basseng og jacuzzi hjemme jeg altså. Badstu orker jeg ikke.

Vi var på hytte i helgen med jacuzzi og syns det var nydelig! Klart, litt styr er det jo. Man må poppe inn noen klortabletter og kjøre igang boblene og dusje før man hopper oppi. Også må man dusje og poppe oppi noen klortabletter når man er ferdig også.
Et vennepar har det hjemme, de bruker det masse. Og de sier at det er overraskende lite vedlikehold. De bytter vann 3-4 ganger i året. Ellers er det litt remedier som skal oppi innimellom. Resten ordner seg selv. Det er bevegelse i vannet hele tiden, og det kjører renseprogrammet flere ganger i døgnet. Av seg selv. Men det er klart, det er jo noen remedier som skal oppi og vannkvalitet må sjekkes jevnlig.

Jeg ønsker meg det hjemme faktisk. Sånn som motvekt til de fleste her. Men jeg ønsker meg badekar og spyledo også. Jeg har en skade etter fødsel, så å kunne vaska seg litt skikkelig etter enkelte dobesøk uten å måtte gå i dusjen hadde vært veldig enkelt. Samme skade som Sigrid Bonde Tusvik for de som har fått med seg det. Kombinert med IBS hender det at dusjing er påkrevd innimellom. :utleverer seg selv:

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 19:28   #57
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.


Jeg ønsker meg det hjemme faktisk. Sånn som motvekt til de fleste her. Men jeg ønsker meg badekar og spyledo også. Jeg har en skade etter fødsel, så å kunne vaska seg litt skikkelig etter enkelte dobesøk uten å måtte gå i dusjen hadde vært veldig enkelt. Samme skade som Sigrid Bonde Tusvik for de som har fått med seg det. Kombinert med IBS hender det at dusjing er påkrevd innimellom. :utleverer seg selv:

Måtte google fødselsskaden hennes og kjenner at jeg er ganske glad for at jeg hadde en vellykket operasjon rett etter fødsel i stedet for å måtte gå med problemer lenge.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 19:33   #58
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Måtte google fødselsskaden hennes og kjenner at jeg er ganske glad for at jeg hadde en vellykket operasjon rett etter fødsel i stedet for å måtte gå med problemer lenge.

Mine skader ble dessverre ikke tatt alvorlig på sykehuset jeg fødte på. Så jeg ble operert ved et annet sykehus først en uke etterpå. De var helt sjokkert over det som hadde skjedd. Så ble jeg operert igjen etter 2 1/2 år. Fortsatt er det ikke bra. Og vil heller aldri bli det dessverre. Poden er 15 år nå. Så jeg har jo slitt med det i mange år.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 19:36   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Så leit, Boppy! Jeg ønsker meg for øvrig også spyledo.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 19:40   #60
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så leit, Boppy! Jeg ønsker meg for øvrig også spyledo.

Jeg har vært ganske sint på den legen noen ganger ja. Det er ganske sosialt hemmende faktisk. Men jeg har valgt å være åpen om det til de jeg er sammen med over tid. Feks dele rom på turer og ferierer sammen med. Det er en 3-4 stk det er snakk om. Det gjør det litt lettere for meg hvis uhellet er ute. Og de sier de setter pris på at jeg er ærlig på det. Når jeg feks sier at jeg bare skal på do og blir borte i 20 minutter liksom. Så holder det å si at jeg måtte bare ta en liten dusj eller de ser jeg har skiftet. Så vet de hvorfor.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no