Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hodetelefoner til meg

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-20, 15:07   #21
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Takk for tips. Ser bra ut.

Jeg hadde de som var hakket billigere og bare med ledning før, men "dessverre" måtte Lillesøster overta de, så da benyttet jeg sjansen på disse, og jeg har ikke angret et sekund.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-20, 20:44   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Jeg endte opp med å impulskjøpe et par fra Sony.

https://www.power.no/hoeyttalere-og-...gull/p-619535/

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-20, 21:04   #23
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

De var nice!!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-20, 21:17   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Ja, godt fornøyd så langt. De hadde de ikke i gull så klart så da ble det grå.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-20, 21:52   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Eg har dei, og er nøgd! Mine er blågrå.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-20, 22:34   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Eg har Kreafunk Ahead og er veldig fornøgd. Det første settet eg hadde fekk ein pipelyd etter litt under to år, så eg sendte Mail til Kreafunk og spurde om reparasjon og fekk eit heilt nytt sett tilsendt. Sidan eg ikkje takler plugg inni øyret, var det viktig for meg med noko som ikkje var så klumpete. Desse går det fint an å sovne med på hovudet. Veiledende pris er ca. 1000, men dei er ofte på tilbud til 7-800 kr.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 16:44   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg har Kreafunk Ahead og er veldig fornøgd. Det første settet eg hadde fekk ein pipelyd etter litt under to år, så eg sendte Mail til Kreafunk og spurde om reparasjon og fekk eit heilt nytt sett tilsendt. Sidan eg ikkje takler plugg inni øyret, var det viktig for meg med noko som ikkje var så klumpete. Desse går det fint an å sovne med på hovudet. Veiledende pris er ca. 1000, men dei er ofte på tilbud til 7-800 kr.


Det var god service.

Er fortsatt fornøyd med de jeg kjøpte, bortsett fra at jeg får ofte antydning til spenningshodepine av de. Usikker på om det er vekten eller at de sitter litt stramt. Burde absolutt ha prøvd før jeg kjøpte.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 09:37   #28
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det var god service.

Er fortsatt fornøyd med de jeg kjøpte, bortsett fra at jeg får ofte antydning til spenningshodepine av de. Usikker på om det er vekten eller at de sitter litt stramt. Burde absolutt ha prøvd før jeg kjøpte.

Er hodepinen noe du merker alltid eller bare når du har på støydemping? Jeg spør fordi jeg har en tendens til å få hodepine eller bomullshode når aktiv støydemping er på og ikke når jeg bare har på et headsett og ev. hører på noe uten aktiv støydemping påskrudd.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 11:58   #29
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Er hodepinen noe du merker alltid eller bare når du har på støydemping? Jeg spør fordi jeg har en tendens til å få hodepine eller bomullshode når aktiv støydemping er på og ikke når jeg bare har på et headsett og ev. hører på noe uten aktiv støydemping påskrudd.

Det er jeg ikke sikker på for det er ikke noe jeg har vært bevisst på, men jeg mener at jeg stort sett har fått hodepine når jeg har brukt de ute, og da har jeg som oftest støydemping på.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 12:46   #30
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Sony WH1000x her, veldig gode og medfølgende ledning i tilfelle det skulle være behov for det.

Her og. Dei er sykt gode. Eg elskar dei. Og dei treng ikkje å ladast ofte.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 16:16   #31
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodetelefoner til meg

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er jeg ikke sikker på for det er ikke noe jeg har vært bevisst på, men jeg mener at jeg stort sett har fått hodepine når jeg har brukt de ute, og da har jeg som oftest støydemping på.

Kanskje du skal teste ute med ledning og uten støydemping, om det går bra?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no