Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere skohorn?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har dere skohorn?
Det er klart vi har skohorn! 163 81,91%
Nei, det har vi såvisst ikke 28 14,07%
Sko-hvafforno? 4 2,01%
Dustepållen 4 2,01%
Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 19:28   #21
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Ja, jeg knyter ikke opp Goretexjoggeskoene mine og bruker skohorn når de skal på.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:31   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Vi har det og det brukes av og til av meg (gravid og ikke så veldig god på å bøye meg) og av og til av knerten som sverd.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:32   #23
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Ja, vi har skohorn, det var svigermor som kjøpte det inn til oss da hun ble lei av å ta på seg skoene med spiseskje Men når det er sagt så bruker jeg det nesten daglig når jeg skal ta på meg skoene, de er så vanskelige å få på!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:34   #24
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Når jeg var gravid med førstemann, hadde jeg en lei tendens til å kaste opp hver gang jeg bøyde meg for å knyte sko. Da ble langt skohorn, og to par sko uten snøring innkjøpt. Men jeg følte meg som Olga 80 år på den tiden, så det passet kanskje bra!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:35   #25
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Klart vi har skohorn!!
Vi har til og med mange og jeg har gitt bort lange skohorn til venner og kjente hvor vi er mye.
En mann med flere prolapser og jeg kranglete kropp har mye nytte av skohornet, Det er i bruk mange ganger hver dag.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:41   #26
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Ja, vi har skohorn.
Men det er aldri på plassen sin når jeg kommer på at jeg vil bruke det.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:52   #27
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Ja, klart vi har det!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:57   #28
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Samme opplegget, men de er kanskje lengre?

Ah. Vi har ei sånn kort skoskje som jeg fikk i en skobutikk en plass. Ikke noe lang greie.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:57   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Vi har både kort og langt skohorn, vi.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 19:58   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Vi har skohorn, et langt ett. Jeg bruker det sjelden, kanskje litt i starten hvis jeg har fått nye fine sko som jeg vil passe litt ekstra på. Mannen min bruker det endel, siden han har veldig stort skonummer og dermed ofte ender opp med sko som er litt på grensa til for trange.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:00   #31
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Selvsagt. Kjøpte et langt et da jeg var gravid med storesøster og bruker det enda til stadighet.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:05   #32
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Ja, vi har en lang skoskje. De som bruker den er stor sett besteforeldrene mine. Jeg ser absolutt nytten ved den når man blir gammel og skrøpelig og det slett ikke er så lett å bøye seg ned, eller når man for eksempel har bekkenløsning eller ryggproblemer.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:20   #33
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Vi har et skohorn. Det ligger oppi esken til bunadsskoene til mannen...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:26   #34
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Ja. Eg brukar det til nesten alle sko. Eg er lat - knytter ikkje opp skoa mine, så då bruker eg horn i staden. Sparer masse tid på å slippe å knytte sko Dessutan syns eg det er vondt å stå bøyd - trur det må vere alderen.

Mor mi må ha hjelp til å få på sko dersom der ikkje er skohorn.

Og ja, eg savnar det hos andre.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:28   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Jepp, mest pga svigerfar egentlig, som har leddgikt. Han trenger det når han er her. Personlig bruker jeg det aldri.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:29   #36
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Svigermor fikk helt dånedimpen av at vi i 13 år har vært et hjem uten skohorn og har nå skaffet et så vi slipper denne skammen. Jeg har aldri funnet på å savne det og er ganske sikker på at jeg aldri kommer til å bruke det. Er det noe som savnes av de under 70?

Ja, av de med vonde rygger, kroniske smerter, balanseproblemer, gravide og ellers mindre førlige enn gjennomsnittet. Vi har skohorn, av den lange typen, og jeg får litt neller av hjem uten skohorn, spesielt hvis det i tillegg ikke finnes et sted å sette seg ned i nærheten av der skoene er. Da har jeg faktisk store problemer med å få på meg skoene, selv om jeg bare er 33

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:30   #37
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Jeg har noen gore-tex-sko som er sånne skikkelige gå-sko som er kjempetunge å få på, de lirke-smettes på en måte på. Så da jeg var gravid var det ikke sjans å få dem på uten skohorn, så det anskaffet vi oss da.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:32   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det noe som savnes av de under 70?

Ja, av min far på 64. Han følte seg så hjelpeløs uten at han sørget for å skjenke oss et skohorn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:36   #39
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Ja, det har vi, men det er kun ungene som bruker det. Det var de som ville at vi skulle kjøpe det også .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 20:37   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skohorn?

Jepp, det har vi. Det brukes ikke kjempeofte, men innimellom på noen vanskelige sko.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no