Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 17:39   #41
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Løkkutteren og den store bakebollen er det som blir brukt mest her. Også de boksene man kan legge sammen som et trekkspill er geniale i campingvogna for de tar liten plass.

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:06   #42
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Boksåpneren er genial.
Slikkepottene er gode.
Bakebollen på 7 liter er uunnværlig.
Potetskrelleren er veldig god.

Det jeg ikke syns har vært verdt pengene er:
Salatslynga (alt for mye oppvask, tar STOR plass i skapet)
Osteraspen (mye oppvask og rasper veldig små mengder om gangen, og er tung å bruke).

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:12   #43
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Men må man kutte løken i små biter da? Holder det ikke å ta av skallet og dele den i to eller tre? Jeg bruker mye løk i maten, men hater å skjære den opp.

Skal du ha party nå den nærmeste mnd får du kjøpt den nye herb chopperen vår. Den er som løkkutteren, men i stedet for å snu på lokket har denne en snor som du drar i. Genial! Går atskillig raskere og denne tar også mandler, og andre litt hardere ting enn løk.
Du skal dele løken i to, evt. fire, alt etter hvor stor løken er.

Ellers kan jeg slå et varmt slag for Ultrapluss, ildfastformene som tåler fra -25 grader i frysen, full fart i microen og 220 grader i ovnen. Disse er i stadig bruk hjemme hos oss, vi steker fisk, koteletter, gryter og kaker i disse formene.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:37   #44
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Skal du ha party nå den nærmeste mnd får du kjøpt den nye herb chopperen vår.

Etter en nærmere prat med "hyttenaboen min" (jeg er fortsatt på påskeferie! ), ser det ut som jeg ender opp som Tupperware-konsulent selv! Bråbestemt og veldig impulsivt nå i dag. Hjelp, hva har jeg begitt meg ut på nå da!

Jaja, jeg får prøve meg på litt nettsalg. Det er nok ikke enkelt å selge Tupperware når man bor i grisgrendte strøk omtrent uten naboer.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:24   #45
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Salatslynga er min favoritt.

Løkkutteren er det største tullet. Når man allikevel må dele løken er det jo like raskt å kutte den i små biter.

Jeg ble imponert over en sak som svigerinnen min hadde for å piske fløte i. Det gikk raskere enn å bruke miksmaster. Aner ikke hva den heter.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ristet hun, eller sveivet hun? Hvis hun sveivet er det sikkert Quick Chef. Det går fortere enn om man bruker mixmaster. Og supert hvis man ikke har strøm, på hytta f.eks

Far elsker Quick Chefen til å vispe krem i. Han er en slikkmunn ...

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 21:09   #46
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Jeg liker ikke boksåpneren. Den er tung og jeg glemmer for hver gang hvordan jeg skal bruke den, så jeg blir stående og bannes. Likte mye bedre 25-kroners boksjekken fra Rema 1000, selv om det ble "pulskutter-kant" på boksen.

Ellers er jeg veldig glad i de fleste tupperproduktene, spesielt sleikepottene og en sånn 5 desiliteres sak som jeg bl.a kan riste eggerøre i.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 10:32   #47
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Mandelkvernen er uunnværlig.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 10:35   #48
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Salatslyngen, kaketinen og bakebollen. Jeg har sjørten Tupperware-produkter, men alt det andre kunne jeg glatt klart meg uten.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 19:47   #49
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hvilke erfaringer har dere andre ang. reklamasjon på TW-produkter i det siste?
Jeg har prøvd å reklamere på to produkter, mamma på ett, og ikke søren om vi får nye produkter. Trodde de hadde livstidsgaranti?

Det dreier seg om to slikkepotter (store) som har sprukket i silikonen på nøyaktig samme plass, der plastpinnen inn slutter, og en stor Exclusiveskål som var sprukket i bunnen. Fikk beskjed om at jeg sannsynligvis hadde minstet skåla i gulvet, og derfor ikke fikk ny.

Jeg reklamerte på 2 målebegre, 5dl og 10 dl. Det ene fikk jeg nytt og det andre godtok de ikke. Med samme begrunnelse som du fikk, mistet i gulvet. Jeg har også ødelagte slikkepotter, men har ikke prøvd å reklamere på dem ennå.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 19:48   #50
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

En favoritt hos meg er UltraPlus.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:01   #51
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Jeg elsker løkkutteren. Å skjære løken i to eller tre er milevidt fra finhakking. Har lyst på den flate pannekakepannen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:07   #52
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Matboksen, og den boksen man har vafler, pannekaker, ris etc for at det skal holde seg varmt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:09   #53
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Jeg er veldig glad potet- og grønsaksskrellerene mine.

Ellers har jeg masse TW fra den tida ei venninne var forhandler på slutten av 90-tallet, det meste brukes flittig.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:10   #54
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Du får fortelle hvordan man skal få tak i flere matbokser da Jeg kunne tenke meg et par hello kitty ihvertfall...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:47   #55
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

- knivene
- boksåpneren
- skrelleren
- eleganseskålene
- servofixen
- lunchboksene
- matboksene
- matbokser med flere rom
(ja vi har veldig mange matbokser)
- drikkeflaskene
- øsen
- hullsleiv
- avantiskålene
- avantiglass med sugerørlokk og tette lokk (da kan de brukes til alt)

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:50   #56
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg synes det er litt spesielt å selge plastprodukter med livstidsgaranti for så å avfeie reklamasjoner med at kunden har mistet produktet i gulvet...

Jeg er rimelig sikker på at skåla mi aldri har vært mistet i gulvet, jeg har ikke for vane å slippe ting i gulvet, og uansett bør vel plastikk tåle en tur i gulvet? Hvis ikke så takke meg til en stilig skål i glass...
Produktene er jo steindyre sammenlignet med andre plastikkgreier, så jeg har liksom tenkt at denne livstidsgarantien har rettferdiggjort prisen. Men nå blir det ikke kjøpt ett eneste TW-produkt mer fra min side hvertfall.

Begge slikkepottene har sprukket på samme sted som sagt, akkurat der den stive pinnen inni slutter.

Garantien gjelder jo produksjonsfeil, da, og ikke brukerfeil. Sier ikke at du faktisk har mistet den i gulvet, men det er jo ikke alltid så lett å vite for konsulenten. Jeg har aldri hatt problemer med å reklamere på produksjonsfeil, men vet jo at folk forøker å bytte tupperware som er smeltet, tegnet på med tusj og farget av tomatsaus. Det er jo temmelig langt fra produksjonsfeil, så kanskje de har blitt strengere.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:53   #57
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Slikkepottene burde dfu fått nye. Jeg har fått to nye pga samme feil som du skriver om her. De sier det er en del reklamasjon på akkuratt den feilen, så det bør være kjent for de som driver med TW.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:57   #58
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Slikkepottene burde dfu fått nye. Jeg har fått to nye pga samme feil som du skriver om her. De sier det er en del reklamasjon på akkuratt den feilen, så det bør være kjent for de som driver med TW.

enig. jeg har og byttet sprukne slikkepotter. Er det konsulenten som ikke vil ta de inn, eller er det "sentralt"?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 21:05   #59
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.


De har blitt levert til to ulike konsulenter, og vi har begge fått dem tilbake med beskjed om at dette ikke var reklamasjon. Det KAN jo være konsulentene som har valgt enkleste vei og bare levert tilbake produktet også, men det er jo særs uproft.

Ja, det er uproft.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:08   #60
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg skjønner at de ikke erstatter produkter som åpenbart er "herjet" med, men en sprekk i en plastskål kan jo skyldes både hard medfart og produksjonsfeil, og da synes jeg det er en smule råttent å uten videre bare avfeie det med at dette er kundens feil.


Da må vi nok prøve igjen.


De har blitt levert til to ulike konsulenter, og vi har begge fått dem tilbake med beskjed om at dette ikke var reklamasjon. Det KAN jo være konsulentene som har valgt enkleste vei og bare levert tilbake produktet også, men det er jo særs uproft.

Hvis du vil kan du gjerne sende slikkepottene dine til meg, så skal jeg forsøke meg på å reklamere på de. Jeg er fullstendig fersk i gamet som konsulent, så jeg kan absolutt ikke garantere at du får nye, men jeg vil gjerne prøve. Det høres jo ut som en produksjonsfeil og jeg blir veldig skuffet over de hvis de ikke erstatter slikt! Send meg en PM hvis det er aktuelt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no