Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 08:26   #21
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Løkkutteren, bakebollen og fryseboksene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 08:37   #22
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Potet/fruktskrelleren er helt genial Ellers er tutkoppen og matskålene med lokk til barn helt fantastiske.
Jeg har ikke mandelkverna til TW, men den ønsker jeg meg, har hørt mye pent om den.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 10:20   #23
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Oj, de har visst mange bra produkter!

Jeg tror jeg har bestemt meg for Quick Chef, løkkutter, potetskreller og matbokser til ungene. Så får vi se om det eventuelt blir mer også.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 10:36   #24
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Mandelkvernen er den jeg bruker mest. Og Avanti skålene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 10:55   #25
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Salatslynga er min favoritt.

Løkkutteren er det største tullet. Når man allikevel må dele løken er det jo like raskt å kutte den i små biter.

Jeg ble imponert over en sak som svigerinnen min hadde for å piske fløte i. Det gikk raskere enn å bruke miksmaster. Aner ikke hva den heter.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 10:57   #26
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Løk kutter

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 11:03   #27
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Det blir mest brukt her i huset er bakebollen, boksåpneren (genial) og en sånn liten micro"mugge" hvor jeg smørdamper frosne grønnsaker på en to tre til nesten hver middag.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 11:08   #28
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.


Løkkutteren er det største tullet. Når man allikevel må dele løken er det jo like raskt å kutte den i små biter.

Men må man kutte løken i små biter da? Holder det ikke å ta av skallet og dele den i to eller tre? Jeg bruker mye løk i maten, men hater å skjære den opp.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 11:18   #29
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Men må man kutte løken i små biter da? Holder det ikke å ta av skallet og dele den i to eller tre? Jeg bruker mye løk i maten, men hater å skjære den opp.

Jeg bruker kun sjarlott lauk og den trenger jeg bare skrelle, og på de aller største så må jeg dele i to.
Vanlig løk av største sort må gjerne kuttes i 4, men det er alikevel mye enklere enn å kutte for hånd.
Slipper sviing i øynene og..

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:09   #30
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Salatslynga er min favoritt.

Løkkutteren er det største tullet. Når man allikevel må dele løken er det jo like raskt å kutte den i små biter.

Jeg ble imponert over en sak som svigerinnen min hadde for å piske fløte i. Det gikk raskere enn å bruke miksmaster. Aner ikke hva den heter.

Ristet hun, eller sveivet hun? Hvis hun sveivet er det sikkert Quick Chef. Det går fortere enn om man bruker mixmaster. Og supert hvis man ikke har strøm, på hytta f.eks

  Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:15   #31
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ristet hun, eller sveivet hun? Hvis hun sveivet er det sikkert Quick Chef. Det går fortere enn om man bruker mixmaster. Og supert hvis man ikke har strøm, på hytta f.eks

Jeg ser også noe i katalogen som heter Speed chef (tror jeg, har ikke katalogen her). Den er visst også til å vispe krem o.l. i. Ligner på Quick chef, men har visper.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:18   #32
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ristet hun, eller sveivet hun? Hvis hun sveivet er det sikkert Quick Chef. Det går fortere enn om man bruker mixmaster. Og supert hvis man ikke har strøm, på hytta f.eks

Sveivet. Mulig vispene var av silikon.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:21   #33
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Det er visper i tillegg til kniven på Quick Chef også

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:22   #34
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Løkkutteren og skrelleren.

Våre favoritter også.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:25   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Vi er veldig fornøyd med knivene og knivsliperen.

Jeg har solgt TW, så vi har massevis -og bruker det meste.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:00   #36
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Dampkokeren til mikro. Vi har to og bruker dem hver dag.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:06   #37
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Jeg solgte TW en periode i studietiden og har mye TW i skapene. Det jeg har absolutt mest glede av er den store bakebollen, kjevle og bakeunderlag, slikkepott og bokser for oppbevaring av mat.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:09   #38
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

riskokeren er vi kjempefornøyd med. ris og vann inn i mikroen - 10min ferdig

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:19   #39
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Ildfast bolle med lokk.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:32   #40
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Ildfaste former, quick chef, slikkepotter, skreller, bakebolle, boksåpner....
i dt hele tatt, tupperware er alltid bra. det er altfor lenge siden jeg har vært på party.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no