Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser dere av og til uten ungene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-15, 20:20   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg skjönner ikke at det skal vaere noe verre om man lager seg noe godt paa kvelden til bare de voksne enn at man gaar ut og spiser med barnevakt hjemme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:21   #62
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Enig.

Nå som eldste er såpass stor er hun ofte med oss og spiser kveldsmiddag. Men fram til for et års tid siden så var voksenmiddag etter barnas sengetid både noe vi gjorde titt og ofte både for å spise mat ungene ikke liker og fordi det er både hyggelig og nødvendig med litt voksentid også.

Godt å se det er flere som er enige. En stund følter jeg meg litt sær her inne som synes dette er helt OK.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:22   #63
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Godt å se det er flere som er enige. En stund følter jeg meg litt sær her inne som synes dette er helt OK.

Selvsagt er det helt ok. Jeg kjenner bare ikke behovet for det. For meg er det tanken om å ikke kjøpe "dyr" mat til barna (om de liker det, selvsagt) som er litt rar.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:23   #64
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Godt å se det er flere som er enige. En stund følter jeg meg litt sær her inne som synes dette er helt OK.

Jeg skulle faktisk ønske vi fikk det til, det hadde vært veldig kjekt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:28   #65
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Selvsagt er det helt ok. Jeg kjenner bare ikke behovet for det. For meg er det tanken om å ikke kjøpe "dyr" mat til barna (om de liker det, selvsagt) som er litt rar.

Det har kanskje noe med økonomi å gjøre? Hvis man ikke trenger å snu på krona slik at en biffmiddag (f.eks.) er noe som må planlegges og nærmest spare til, er det jo ikke så rart at man synes det er rart å ikke dele med barnet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:32   #66
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg skjönner ikke at det skal vaere noe verre om man lager seg noe godt paa kvelden til bare de voksne enn at man gaar ut og spiser med barnevakt hjemme.

Helt enig. Og i og med at vi ikke har aktuelle barnevakter i nærheten har jeg i hvert fall ikke dårlig samvittighet for de (i praksis sjeldne) voksenmiddagene vi har. I tillegg har vi til min store overraskelse endt opp med å få to temmelig sære unger, så det er ikke som om vi snyter dem for favorittmaten, akkurat.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:34   #67
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Spiser dere av og til uten ungene?

Hadde ungene mine faktisk likt indrefilet og andebryst hadde jeg vært strålende lykkelig, og mer enn gjerne punget ut.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:35   #68
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det har kanskje noe med økonomi å gjøre? Hvis man ikke trenger å snu på krona slik at en biffmiddag (f.eks.) er noe som må planlegges og nærmest spare til, er det jo ikke så rart at man synes det er rart å ikke dele med barnet.

Enig. Og det ene utelukker jo ikke det andre. Man kan jo ha biff med barna innimellom selv om man velger å ha det litt oftere med mannen for eksempel. Vi har sushi med barna innimellom også, men så har vi også noen gang er alene.

Jeg kunne godt funnet på å kjøpe noe som kostet litt ekstra til en middag til meg og mannen selv om vi har god økonomi, det er mye jeg tenker at blir for dyrt til oss alle, i alle fall om det skal være ofte. Vi har biff med barna av og til, og de liker det kjempegodt, men om vi virkelig var glade i biff hadde jeg nok kjøpt noe ekstra fint kjøtt til mannen og meg til en kveld.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:37   #69
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det har kanskje noe med økonomi å gjøre? Hvis man ikke trenger å snu på krona slik at en biffmiddag (f.eks.) er noe som må planlegges og nærmest spare til, er det jo ikke så rart at man synes det er rart å ikke dele med barnet.

Jeg hadde nok fremdeles tenkt alle eller ingen (fremdeles med forbehold om at alle liker biff). Om vi hadde hatt dårlig råd kan jeg hvertfall ikke se for meg at jeg hadde prioritert biff til bare oss voksne.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:38   #70
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde nok fremdeles tenkt alle eller ingen (fremdeles med forbehold om at alle liker biff). Om vi hadde hatt dårlig råd kan jeg hvertfall ikke se for meg at jeg hadde prioritert biff til bare oss voksne.

Det kommer vel litt an på hvor glad man er i biff? Om jeg var bankerott hadde jeg likevel prioritert sushi til oss voksne av og til - om det i det hele tatt var praktisk gjennomførbart.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:41   #71
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det kommer vel litt an på hvor glad man er i biff? Om jeg var bankerott hadde jeg likevel prioritert sushi til oss voksne av og til - om det i det hele tatt var praktisk gjennomførbart.

Nei, der er vi nok bare forskjellige.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:42   #72
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

De fleste som har ordentlig dårlig råd forsaker ganske mye for at ugene skal få litt over minimum av nødvendigheter, så da tenker jeg at ungene godt kan forsake noe de også. Og de vet jo ikke om det engang, de sover jo.

Å gi ungene min brødskiver mens jeg selv spiser biff, kunne jeg ikke gjort. Men det hender han får velge middag selv og da vet at jeg skal spise når han har lagt seg, og da skjer det innimellom at han velger toast.

Biff er bare et eksempel her, jeg er ikke så glad i det. Min "store synd" er nok take away asiatisk. Det aner jeg ikke om ungen min spiser engang, han har aldri smakt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:44   #73
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Biff er bare et eksempel her, jeg er ikke så glad i det. Min "store synd" er nok take away asiatisk. Det aner jeg ikke om ungen min spiser engang, han har aldri smakt.

Ja, biff er ikke et godt eksempel i mitt tilfelle, heller. Indisk på restaurant er nok mer representativt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 20:56   #74
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

De fleste som har ordentlig dårlig råd forsaker ganske mye for at ugene skal få litt over minimum av nødvendigheter, så da tenker jeg at ungene godt kan forsake noe de også. Og de vet jo ikke om det engang, de sover jo.

Helt enig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 21:03   #75
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Dette har vi gjort, og kommer sikkert til å gjøre igjen - uten dårlig samvittighet.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 21:16   #76
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Vi gjør det også av og til, en og annen lørdag her og der. Middagene hos oss er ikke nødvendigvis så hyggelige, det er alltid minst en som griner og det er svært få middagsretter ungene frivillig spiser, så av og til er det godt med litt tid til å kose seg med maten. Da får de tidligere middag (til vanlig spiser vi 18.00) som vi også spiser littegrann av, og så spiser vi mer når de har lagt seg. Tapas er typisk etter legging-mat, ungene synes det er gift, mens vi synes det er nydelig å sitte ned og prate og spise litt og prate mer og spise litt til og se en episode av noe og så spise enda litt. Ungene registrerer at vi lager kjøttboller med "sånn ekkel silli" i tidligere på dagen, men ellers veit de vel knapt om det. Vi spiser jo pasta eller grøt eller noe annet sammen med dem mens de er våkne.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 21:18   #77
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Selvsagt er det helt ok. Jeg kjenner bare ikke behovet for det. For meg er det tanken om å ikke kjøpe "dyr" mat til barna (om de liker det, selvsagt) som er litt rar.

Har her det ingenting med prisen å gjøre, men mer det at jeg trenger litt voksentid (selv om det er alene) etter en hektisk uke på jobb. Jeg kan i grunnen like gjerne lage meg en omelett som noe mer skikkelig, men det er ikke så ofte jeg lager meg f.eks biff siden det tar tid og barna legger seg senere nå enn før.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 21:19   #78
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Selvsagt er det helt ok. Jeg kjenner bare ikke behovet for det.


Samme her. Jeg synes ikke det er noe som helst rart eller galt med å spise egen middag etter barnas sengetid, vi har bare selv ikke behov for å spise middag (derimot har vi gjerne snacks og god drikke) når vi har hyggelig voksentid på kvelden.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 21:19   #79
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det har kanskje noe med økonomi å gjøre? Hvis man ikke trenger å snu på krona slik at en biffmiddag (f.eks.) er noe som må planlegges og nærmest spare til, er det jo ikke så rart at man synes det er rart å ikke dele med barnet.

Hvor mye biff spiser barn da?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 21:22   #80
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Men, er biff så grusomt dyrt da? Og hvor mye biff spiser barn da? Min eldste kan spise en liten biff nå, men hun er 10. Og da mener jeg en liten en.

Jeg syns biff er dyrt, men jeg tror kanskje jeg syns det er dyrt fordi jeg ikke er veldig begeistret for det, mens sønnen min gjerne kunne tenkt seg biff. Og han hadde neppe nøyd seg med en liten biff.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no