Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ankarsrum assistent - fornøyd?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-15, 14:13   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ankarsrum assistent - fornøyd?

Jeg hadde tenkt å flytte Kitchen Aiden til Øen, og lurer på om jeg skal kjøpe en ny KA, eller oppgradere til en som har litt større kapasitet, nemlig Ankarsum Assistent. Jeg ser at den har fått dårlig score i en test på sukkerbrød (ikke akkurat et problem) og brukervennlighet.

Den kommer til å bli brukt til brød og kaker, og pølsemaking en gang i året - det siste er egentlig grunnen til at jeg vurderer Ankarsumen i stedet for KA, slik at jeg kan gjøre det i én runde.

Jeg vet at det er en del her inne som har den - er dere fornøyde? Hva er problemet med brukervennligheten? Er det noen annen grunn til at jeg heller skal gå for en KA?

(Og kjære Kenwood-menighet, jeg vet at Majoren er FANTASTISK. Den er ikke aktuell. Jeg har ikke plass til den i skapet, og den ... står ikke fremme på benken hos meg. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:17   #2
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

*tar med seg Kenwood testamentet og rusler ut av tråden igjen*


__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:17   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Om du baker en del kakeaktig, så ville jeg heller kjøpt en ny KA. Jeg mener å huske at Assisstent pisker dårlig, hvilket nok er grunnen til at den gjorde det dårlig på sukkerbrød.

(Og siden jeg egentlig tilhører Kenwood-menigheten, så anser jeg meg i utgangspunktet nokså nøytral til alternativene dine.)

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:18   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

"En del" er jo å ta i, det går i bursdagskaker og til alleforbannedeavslutningerogtennisturneringersomko mmeroppåhverandre. Og sånt.

10-12 i året, kanskje?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:18   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

og den ... står ikke fremme på benken hos meg.

Sier du at jeg har det harry hjemme hos meg, Candy? Hæ? HÆ?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:21   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

"En del" er jo å ta i, det går i bursdagskaker og til alleforbannedeavslutningerogtennisturneringersomko mmeroppåhverandre. Og sånt.

10-12 i året, kanskje?

Det høres ut som mer kaker enn pølsemaking, hvertfall. Holder en knapp på ny KA.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:24   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Den er vel ikke harry, den er bare ... ikke pen. At all. Synes jeg.

Niobe, så vidt jeg skjønner, er den helt ok på pisking av eggehvite. Jeg skjønner ikke hva som er problemet med sukkerbrødet, den har lav vekt/volum-ratio (som vel betyr at den ikke pisker inn nok luft).

Det er brukervennligheten som evt. er problemet, tenker jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:25   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det høres ut som mer kaker enn pølsemaking, hvertfall. Holder en knapp på ny KA.

Men er den så dårlig på kaker at det vil bli et problem? For pølselagingen er et reelt problem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:28   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men er den så dårlig på kaker at det vil bli et problem? For pølselagingen er et reelt problem.

Jeg vet hvertfall at min mors Assisstent virkelig ikke kunne piske luftig eggedosis, f eks. Og den klinte deigen opp etter sidene på bollen når den elter. Så hvis den eneste fordelen med Assistent er at den duger til pølselaging en gang i året, så hadde den utgått for min del. Jeg hadde ikke kjøpt Assisstent om Kenwood forsvant ut av markedet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:28   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Jeg syns du skal kjøpe den, og så skal du fortelle meg hva du syns.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:31   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?



Dropp pølsene, og gå for en kMix!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:46   #12
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Kan noen som har ankarsrum si noe pent om den? Eller negativt? Lurer på det samme som Candy. Har mer lyst på Ankarsum enn KA.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 15:00   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Jeg har Ankarsrum. Liker'n! Baker brød med jevne mellomrom. Den er kul og solid og brukervennlig nok for meg, i hvert fall.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 15:08   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Jeg har aldri hørt om Ankarsrum Assistent før, men når jeg googler den ser den helt ut som en nyere, litt mer fænsy versjon av min trofaste Electrolux Assistent fra 1991, mens det som nå heter Electrolux Assistent ikke ligner på maskinen min i det hele tatt.

Hvis den har noe til felles med Assistenten min, er det sant som Niobe sier at deigen klines oppover sidene når den elter. Ang. eggedosis vet jeg ikke helt, for jeg bruker ikke denne når jeg trenger eggedosis. Det må nemlig mye større mengder egg enn jeg noen sinne trenger på en gang til (minst 8) før maskinen i det hele tatt klarer å få nok tak i dem til å piske dem. Jeg har derfor en annen, mindre kjøkkenmaskin som jeg bruker til sånt. Siden jeg ikke lager pølser betyr det i praksis at Assistenten bare brukes til gjærbakst, og da står jeg og dytter deigen ned fra sidene med en skje.

Needless to say - jeg er ikke helt fornøyd. Siden den begynner å bli litt "sliten" er jeg halvveis på utkikk etter noe nytt - gjerne noe som kan stå framme. Og da er jeg helt enig i at Kenwood-en er uaktuell.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 15:09   #15
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har Ankarsrum. Liker'n! Baker brød med jevne mellomrom. Den er kul og solid og brukervennlig nok for meg, i hvert fall.

Har du bakt kake med den? Pisker den luftige (nok) sukkerbrød? Er den grei å rengjøre? Det er nemlig det jeg liker minst med den gamle maskinen jeg har. Bollen er tung og kjip og teit å vaske (gammel Bosch).

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 15:09   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Ja, det stemmer at det som heter Ankarsum Assisstent nå, er den samme som het Electrolux Assisstent før.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 15:12   #17
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Men er Ankarsum assistent 2014 like Elektrolux Assistent 1991? I såfall er ikke Stompas beskrivelse et godt kjøpsargument...

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 15:12   #18
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Har du bakt kake med den? Pisker den luftige (nok) sukkerbrød? Er den grei å rengjøre? Det er nemlig det jeg liker minst med den gamle maskinen jeg har. Bollen er tung og kjip og teit å vaske (gammel Bosch).

Ut fra bildene jeg finner ser bollen prikk lik ut som min, og det ut til at den fortsatt har en sånn "fold" øverst som min også har, og som er noe herk å gjøre ren. Jeg har ikke sett på KA og Kenwood og sånt live, men på bilder ser det ut til at de ikke har sånn kant.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 15:13   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Xian, den er vel ikke større en KA? Da kjøper jeg definitivt heller KA.

Maverick, du må lage sukkerbrød og dokumentere.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 15:14   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankarsum assistent - fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Har du bakt kake med den? Pisker den luftige (nok) sukkerbrød? Er den grei å rengjøre? Det er nemlig det jeg liker minst med den gamle maskinen jeg har. Bollen er tung og kjip og teit å vaske (gammel Bosch).

Jeg baker aldri kake, nesten, men den kliner ikke deig oppover kantene, pisker bra krem og slikt, og stappes i oppvaskmaskinen. Men, den er litt aquired taste, tror jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no