Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-12, 12:14   #101
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Jeg tror "bygden" er noe av det beste jeg kunne gjort for ungene mine jeg, Akseliane!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 14:09   #102
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Sett på dette huset?
http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=35241975

Tomannsbolig
http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=35198406

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 12:14   #103
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Nå er plutselig Askøy blitt mer aktuelt her. Man får fine ganske nye perfekte rekkehus for 2,6-2,8, som vel er ca prisen jeg kan betale. I mer bynær strøk får man noe shabby noe med stygge kjøkken og bad fra 1978 til samme prisen... Men hva er ulempen med Askøy. Leser noe om stor befolkningsøkning og at infrastrukturen med veier og skoler ikke har klart å følge opp...?

Jeg vil nå kjøpe noe i løpet av august/september. Jo før jo heller egentlig siden jenta mi begynner i 1 klasse den 16.8, og hadde jo vært greit å slippe et skolebytte. Men skal bo fer vi flytter de neste ti årene hvertfall (og sikkert mer) så må være et ok sted!

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 12:20   #104
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Hvis du skal jobbe i byen, må du i alle fall sørge for at du bor nær båten og sånn.

Vurdert Arna, Vaksdal etc? Mye for pengene. De jeg kjenner i Vaksdal er togpendlere. De sier det er lett å få barnehageplass, det er gode fritidstilbud til ungene og godt miljø med en del innflyttere. De trives godt, alle sammen. Og jobber i byen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 12:47   #105
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

På askøy vil du nok være avhengig av bil. Båten til sentrum er veldig bra om du kommer i nærheten av den, vist ikke vil lillesotra være mye mer praktisk i forhold til at man har flere ting samlet på straume området. På Askøy har du et senter på klepp, og et på kleppestø og det er stort sett det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 12:51   #106
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Arna/Vaksdal er fint ja, og veldig praktisk i forhold til pendling.
På Askøy har ein del av problema med infrastruktur/barnehage/skule blitt betre har eg høyrt - og det blir framleis jobba med. Kjenner fleire som bur der og jobbar i byen. Dei trives veldig bra. Brua er ein flaskekork i rushet. Det er ein stor, stor fordel om du kan ta Beinveien frå Kleppestø til Nøstet - da er du uansett rett i byen / like ved universitetet. Antagelig kan du parkere bilen på kaien i Kleppestø og så ta båten over. Dette sparer du masse tid på.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 12:51   #107
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Askøy er mykje meir enn Kleppestø senter altså!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 13:00   #108
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Ja du har Askøy senter, og litt på Strusshavn og. og
Neida, er sikker en del mer men for oss som kommer utenfra er det liksom det som er. Og naturen da, men den er ikke så ulik Sotra.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 13:17   #109
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Askøy er mykje meir enn Kleppestø senter altså!



__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 21:27   #110
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Jeg har mange bekjente på Askøy, noen jobber i byen, andre på øyen.
Vi vurderte Askøy selv, men satte en maksgrense for hvor langt ut vi ville.
Får du tak i noe på f.eks Juvik (det der nye byggefeltet), får du alt du trenger på et sted, og det er jo bare over broen og gjennom tunnelen.
Og Askøy-senteret er jo blitt mye større de siste årene, nå tror jeg jammen meg man får tak i alt der ute.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 20:24   #111
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Nå lurer jeg på å flytte til familien min på østlandet istedet da. Ny tråd kommer snart.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no