Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spisebord. Hjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 17:53   #21
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

30 000 er i overkant, ja. Da blir det ikke stoler. I hvert fall ikke så mange.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:09   #22
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Jeg har ikke så god oversikt at jeg kan foreslå noe innenfor dine krav, men jeg ville konsentrert meg om hvite bord, gjerne med stål ben. For meg ble det feil med det lyse trebordet og de høyryggede trehvite(bjørk?) stolene til resten av møblene og fargene i stua.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:10   #23
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Hvem trenger stoler bare bordet er fint nok?

Jeg fant ut at siden vi skulle ha kjøkkenbord og spisestuebord i ett og ville ha dekket bordet med voksduk i det daglige, var 30.000 i meste laget. Når jeg vinner i Lotto og ungene har blitt store, skal jeg ha Dina. Såh.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:12   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg liker de stolene, Nessie. Juste gjør det ikke.


Makan!!
Min mann var heller ikke superhappy, men han ga seg.
De er overraskende gode å sitte i altså!
Og så kan man jo ha i noen skinnfeller eller noe for å myke opp.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:14   #25
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Jeg synes dette bordet fra Living er fint. 170/270 langt. Tror hvitt bord kunne vært fint hos dere, ut fra det man ser på bildene. Fin stue!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:28   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Vi vurderte forresten dette spisebordet fra Møbelringen.

Tror ikke jeg ville valgt både bord og stoler i samme, mulig det blir litt mye.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:34   #27
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Dette er vidunderlig vakkert. Med to tilleggsplater blir det kanskje nesten langt nok?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=30684360

Og disse stolene: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=30664283

  Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:35   #28
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg synes dette bordet fra Living er fint. 170/270 langt. Tror hvitt bord kunne vært fint hos dere, ut fra det man ser på bildene. Fin stue!

Jeg er selv på jakt etter spisebord og stoler, og har nettopp bestemt meg for å se nøyere på dette fra Living. Jeg liker det kjempegodt, og synes det er ekstra fint at det er litt buet.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:49   #29
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.


Og rett overfor den er sofaen

Litt åff tåpic, men hvor er den svarte mønstrede tapeten fra? *interessert*

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:51   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Jeg kommer for alltid til å huske den tapeten som noe Skilpadda kan kamuflere seg i.

Forøvrig er stua fin, altså, og jeg vet ikke hva slags bord jeg skal foreslå, for jeg lurer på det samme selv.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:09   #31
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Litt åff tåpic, men hvor er den svarte mønstrede tapeten fra? *interessert*

Butikken rett ved siden av Colosseum kino på Majorstuen. Husker ikke navnet i farten.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:25   #32
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Fineste kamo-tapeten.

Og det er 3-4 år siden vi kjøpte den tapeten, så det er slett ikke sikkert den er å få tak fremdeles. Vi er fremdeles veldig fornøyd med den, og har slett ikke gått lei. Et godt kjøp!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:29   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Nei, dere kan ikke bytte. Da må Skilpadda kjøpe ny bluse. Men hvis det mot formodning skulle være aktuelt en gangm vil jeg foreslå det der fugletapetet fra Eijffinger. Fuglebluse ville vært en perfekt julegave.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:33   #34
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Makan!!
Min mann var heller ikke superhappy, men han ga seg.
De er overraskende gode å sitte i altså!
Og så kan man jo ha i noen skinnfeller eller noe for å myke opp.

Jeg liker også de stolene! Men jeg trenger ikke spørre Langøre engang, han liker ikke sånne.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:43   #35
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, dere kan ikke bytte. Da må Skilpadda kjøpe ny bluse. Men hvis det mot formodning skulle være aktuelt en gangm vil jeg foreslå det der fugletapetet fra Eijffinger. Fuglebluse ville vært en perfekt julegave.

Fugletapet har jeg lyst på til soverommet.

Skulle vi bytte tapet ville jeg helt klart sørget for at jeg fikk tak i matchende stoff slik at jeg kunne sy kamuflasjekjole til henne.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:06   #36
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Dette er vidunderlig vakkert. Med to tilleggsplater blir det kanskje nesten langt nok?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=30684360

Dette syns jeg dere skal få dere, Heiko. Så kan vi kjøpe det av dere når dere er blitt lei det igjen, om en ti års tid.

Så koselig hus dere har! Om deres Norden blir vårt Norden, skal det stå i et rom med samme gråfarge, omtrent.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:07   #37
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Butikken rett ved siden av Colosseum kino på Majorstuen. Husker ikke navnet i farten.

Hjelper meg dessverre lite all den tid jeg ikke finnes kjent i Oslo, annet enn området ved Oslo S.

:emin vet hvor Oslo S, Royal Christiania hotell, Byporten og Oslo City er:

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:40   #38
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg liker de stolene, Nessie. Juste gjør det ikke.

Jeg har de stolene. Og ja, de er gode å sitte i. En stund. For man blir fort kald i rompa.
Så det er mulig det er fire slike til salgs hos meg snart. Synd men sant.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:19   #39
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Jeg vurderer Bjursta fra IKEA, men har ingen forslag ang stoler. Så følger med jeg!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:22   #40
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spisebord. Hjelp

Jeg vurderer Wake fra Bolia til nyhuset.
De har ogå et annet som man kan bli 280 cm med ileggsplater, http://www.bolia.com/nn-no/catalog/n...1-15_4801.aspx

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no