Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-11, 13:09   #81
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Fader, jeg gikk på en Maggie Wonka smell i dag.
Jeg gikk forbi en butikk, og så lyste det en grønn vakker topp mot meg. Den hadde mitt navn på, og jeg bare måtte ha den..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0434.jpg (188,2 KB, 135 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 17:24   #82
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 17:26   #83
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Var visst utsolgt.


Sist redigert av Chablis : 28-02-11 kl 20:59.
Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 17:47   #84
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Fine, Morgana! Hvordan er de å ha på, egentlig, de går jo ganske mye OPP foran? Kjøpte du fra Carma?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 17:50   #85
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fader, jeg gikk på en Maggie Wonka smell i dag.
Jeg gikk forbi en butikk, og så lyste det en grønn vakker topp mot meg. Den hadde mitt navn på, og jeg bare måtte ha den..

Ema er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 17:52   #86
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Kjempefin, Nessie!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 18:11   #87
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Å, den var lekkersmekker, Nessie!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 18:19   #88
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg skulle ikke shoppe mer etter å ha handlet ganske mye på januarsalget, men klarte ikke la være når jeg fant denne.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 19:17   #89
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Haha, jeg er så kjedelig. Fant denne som jeg likte, da kjøpte jeg den i tre farger.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 19:33   #90
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 19:38   #91
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Åhhh ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 20:32   #92
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Minni: Hvor?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 20:41   #93
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Minni: Hvor?

Den buksen du tenker på?
Den er kjøpt på markedsplassen her inne, helt ny så jeg er fornøyd.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 20:57   #94
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Anbefaler ingen å handle hos Fryd butikken.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 20:59   #95
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Anbefaler ingen å handle hos Fryd butikken.

???

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 21:05   #96
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

???

Jeg fikk mail om at det hadde skjedd en feil, for det var lenge siden de var utsolgt for den kjolen der. Så det måtte skjedd en feil i går når de ordnet sidene sine.
Jeg er møkksur, det er andre gang jeg bestiller fra den siden å 2 gangen de plutselig ikke har varene mine inne likevel.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 21:15   #97
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Fine, Morgana! Hvordan er de å ha på, egentlig, de går jo ganske mye OPP foran? Kjøpte du fra Carma?

Kjøpte fra Carma, ja. De har de hos www.tintinstyle.se også. Har ikke fått de i posten enda, men Linn(i butikken) sa at de ikke går merkbart oppover når de er på foten. Er heller litt små i str enn normal, så jeg gikk for str 37(bruker mellom 36- 37 alt etter som)

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 22:44   #98
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Fantastiske boots, morgana.

Jeg har kjøpt Camper-sko til halv pris på Logo:



Og skjørt fra Custommade:

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 22:50   #99
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.







Denne fra Cream ble med meg hjem igår.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Guriland, den må jeg også ha tror jeg. Kanskje. *shoppestoppellernoe* Hvor har de sånt?

Himmelrommet på Skjetten har hele antrekket (det finnes flere deler)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 28-02-11, 22:55   #100
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har brukt penger på noe av det kjedeligste jeg kjøper.. Fornuftige sko. Men man må jo ha sånt også. Kravet mitt var at de skulle være varme, gode å gå i, vanntette, ikke veie 2 tonn og "litt" feminine. Og dette ble resultatet. Sorel sko.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no