Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-11, 18:56   #221
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Sko på salg:



Levis demi curve skinny

Og en svart pc-veske fra SoNice som jeg ikke finner bilde av.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 19:11   #222
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg tror det må ha vært denne i hvitt jeg kjøpte til halv pris i dag.
Den er jo mye finere på meg, enn på dama på bildet

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 19:11   #223
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Bare konstanterer at nessie har 26000 + innlegg. Noen som har flere? :digresjon:

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 19:13   #224
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bare konstanterer at nessie har 26000 + innlegg. Noen som har flere? :digresjon:

Skal tro hvor mange av dem som er sjopping-relaterte?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 19:14   #225
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Denne fine fra Cream kjøpte jeg i butikken til søstern min. Nydelig

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 19:32   #226
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Hvor ligger denne butikken, Estrella?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 19:37   #227
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har ikke shoppet denne:


Men jeg fant den, og flere ander plagg fra Fin Oslo, i økologisk bomull, silke eller alpaca, hos Friends Fairtrade i Oslo i dag! Det var mye fint, altså. Og noe litt annet enn batikk og politisk korrekte t-skjortetrykk. (Ikke at det bare er batikk-klær å få kjøpt der vanligvis, men utvalget har vært litt begrenset synes jeg. Men nå har det tatt seg opp!). Mannen i disken i dag kunne fortelle at dette merket vanligvis er for dyrt for dem, men de har fått inn salgs-kolleksjonen. Da var ikke prisene så verst. Den kåpa var råfin (dog ville jeg aldri ha stylet den som på bildet ), men 2000 kr er jo fortsatt litt penger.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 20:26   #228
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvor ligger denne butikken, Estrella?

På Revetal Senter

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 21:13   #229
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

På Revetal Senter

Å, ja, der var jeg en gang etter jul, koselig senter og endel fine butikker.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 21:16   #230
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Disse fra lillevinkel.no. Lys grå.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 23:16   #231
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Skoshopping i dag gitt.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 23:17   #232
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

På Revetal Senter

.... av alle steder. Får ta en tur innom hvis jeg er på tur forbi der.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 23:20   #233
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Å, ja, der var jeg en gang etter jul, koselig senter og endel fine butikker.

Ja det er faktisk et veldig koselig senter. Har sendt deg en prikk med navnet på butikken hennes.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 23:22   #234
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ja det er faktisk et veldig koselig senter. Har sendt deg en prikk med navnet på butikken hennes.

Jeg var på de kanter en del for noen år siden da eksen min spilte i et band som er ganske kjent på de trakter. Hang der mens han hadde lydprøver og sånt. Husker senteret som helt ok, men det er jo ikke akkurat sentralt, he he.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 23:32   #235
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg var på de kanter en del for noen år siden da eksen min spilte i et band som er ganske kjent på de trakter. Hang der mens han hadde lydprøver og sånt. Husker senteret som helt ok, men det er jo ikke akkurat sentralt, he he.

Nei sentralt er det ikke he he. Det er skikkelig på landet. Men senteret ble bygd ut for et par år siden og har blitt "passe" stor med rådhus og greier. T.o.m. vinmonopol har de fått nå.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 23:42   #236
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bare konstanterer at nessie har 26000 + innlegg. Noen som har flere? :digresjon:

Hm?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-03-11, 14:19   #237
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Skoshopping i dag gitt.

Slike kunne jeg tenke meg . Hvilken størrelse bestiller jeg når jeg bruker str 38 (heller mer mot 37 enn 39)

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 20-03-11, 14:58   #238
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Noen som vet om romslige gummistøvler? (Ikke Ihlse Jacobsen).

Joika er ikke aktiv  
Gammel 20-03-11, 17:20   #239
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Slike kunne jeg tenke meg . Hvilken størrelse bestiller jeg når jeg bruker str 38 (heller mer mot 37 enn 39)

Jeg er str 39 og har str 8 i vanlige crocs, de er litt store så jeg bestilte str 7 i disse.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 20-03-11, 19:03   #240
elle
Aktiv
 
elle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 159
elle er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Ny kjole fra Benedikte Utzon; utrolig fin passform!
Og ny stor klokke; min er i grå:-))

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 392169-10-1300550411073.jpg (113,7 KB, 30 visninger)
Filtype: jpg 23m.jpg (106,9 KB, 35 visninger)
elle er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no