Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kum til kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-15, 20:53   #61
ZaloMon
<This space for rent>
 
ZaloMon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2015
Innlegg: 91
ZaloMon er litt kul
Standard

Sv: Kum til kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva mener du med uhell? Ringer etter glass og sånt?

Jeg innser at jeg må vedlikeholde, men det er helt greit. Litt olje skal jeg klare.

Jepp, glass eller tallerker som har blitt stående litt med vann under osv. Jeg synes det er greit å olje, men det er litt tiltak å gjøre det. Synes det er mye liv i oljet treverk, så da må man gjøre det man må gjøre (eller bytte benkeplata etter noen år

__________________
99 - 03 - 08
ZaloMon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 21:03   #62
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kum til kjøkken

Men den valnøttfargede fra Ikea som heter Karlstad, det er en sponplate med treverk utenpå. Det betyr at den er mye lettere å vedlikeholde, ingen oljing er nødvendig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 22:21   #63
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kum til kjøkken

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men den valnøttfargede fra Ikea som heter Karlstad, det er en sponplate med treverk utenpå. Det betyr at den er mye lettere å vedlikeholde, ingen oljing er nødvendig.

Mulig jeg tar en annen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 09:04   #64
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kum til kjøkken

Karlby heter den plata, og finnes også i eik og andre tresorter. Vi har nettopp pusset opp nå og har valgt den + Bredskär 1,5 kum. Den er stor og god og vi setter bare ting oppi før vi setter det i oppvaskmaskinen. Har bare hatt dette i noen dager hittil, men foreløpig veldig fornøyd med begge deler.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 17:22   #65
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kum til kjøkken

Ja, Karlstad er vel en sofa, når jeg tenker meg om.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 17:24   #66
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kum til kjøkken

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, Karlstad er vel en sofa, når jeg tenker meg om.

Jeg har den og.. Men med trekk fra Bemz da, så ...

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Karlby heter den plata, og finnes også i eik og andre tresorter. Vi har nettopp pusset opp nå og har valgt den + Bredskär 1,5 kum. Den er stor og god og vi setter bare ting oppi før vi setter det i oppvaskmaskinen. Har bare hatt dette i noen dager hittil, men foreløpig veldig fornøyd med begge deler.

Jeg er veldig usikker på om jeg vil ha sånn liten og stor kum igjen. Har det nå, og det er noe herk å vaske langpanner og større ting oppi der. Tenker at om jeg bare kjøper en stor, så kan jeg ha en sånn plastikkbøttedings som følger med, stående oppi når det er behov for å skylle opp kluter ol. Eller ikke.

Jeg er så vingle-Petra når det kommer til ting som dette... Bruker sikkert tiden frem til jul for å få lagt en skikkelig plan...Er noe med at man skal bestemme ALT selv, og jeg har ingen å spørre annet enn å plage familie og venner og dere her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 18:45   #67
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kum til kjøkken

Vi har vaøgt halvannen vask til kjøkkenet nå. Den store er stor nok til å få stekeplater stående nedi, iallefall. Egentlig ville vi ha vask der vi kunne legge stekeplatene nedi, men så fant vi ut at vi hadde mer lyst på halvannen vask enn stor enkeltkum. Men har kjøpt armatur med spylehode, så det skal iallefall være greit å vaske stekeplater. (Etter flere år med rund, liten kjøkkenvask kommer det til å fortone seg som himmel )

Vi har kjøpt denne vaksen fra Franke:

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no