Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg lysestaker du liker

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-13, 22:15   #61
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg lysestaker du liker

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg har så lyst på Georg Jensen adventstaken. Men den er litt for dyr desverre. Den er bare rålekker!

I det siste har den ofte vært på salg rundtforbi.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 22:19   #62
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg lysestaker du liker

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I det siste har den ofte vært på salg rundtforbi.

Jeg har ikke råd til noen utskeielser før 2023! Vel, det var vel litt overdrevet.
Kansje jeg kan ønske meg den VELDIG mye av mannen til 10-års bryllupsdagspresang? *tror på julenissen, tannféen og påskeharen*

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 22:51   #63
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg lysestaker du liker

Denne er smart; gjør hvilket som helst glass til en lysestake. Eller blomsterpotte med sand eller stein eller ute i jorden eller whatever.



Denne er jeg veldig glad i, for den tar så mange lys. Den er fra Habitat, som også selger pakker med telys i assorterte farger, feks pastell eller signal.


De to siste er fine, men litt kjedelige.




__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 07:42   #64
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg lysestaker du liker

Jeg får veldig lyst til å be dere om å få se interiører med de rare lysestakene dere viser frem. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 07:51   #65
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg lysestaker du liker

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg får veldig lyst til å be dere om å få se interiører med de rare lysestakene dere viser frem. Knis.

: peker opp:

Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om andre synes mine lysestaker var stygge, men jeg er enig i at det finnes mye rart å få kjøpt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:32   #66
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg lysestaker du liker

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.



og denne:


Av den litt mer "vanlige" varianten, så har jeg kjøpt noen av disse lyslyktene fra Porsgrund, den gule er ufattelig fin med lys i

Åh! Må. Ha. Alt.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 09:36   #67
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg lysestaker du liker

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Sikkert like hypet som Kubusen, men jeg elsker Georg Jensenen min. Den står fremme hele året.

Denne har jeg og her står den og fremme hele året. Bytter lys etter sesong. Elsker den!

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Kastehelmi:

Ønsker meg disse i flere forskjellige grønne nyanser.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:31   #68
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg lysestaker du liker

Jeg har en sånn:


(Ikke min, bildet er ærlig og redelig rappa på internett.)

Jeg liker pøbellysestaken og de i innlegget til Chablis best av de som alt er vist i tråden. Jeg har noen lysestaker fra Nille og Kid og litt forskjellig også, i litt sånn tidløs/nostalgisk stil, pluss et par fat med telysglass og kubbelys. Hengelykter fra Indiska i vinduene.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no