Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-10, 11:07   #101
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av ltb, her.

Jeg har booket party i dag. Lhi-My hjalp meg med å finne en konsulent. Hun ga god service, og jeg vil gjerne gi henne ros for det!

Takk, Lhi-My


Takk for rosen, ltb!

Jeg sender avgårde en bestilling til Tupperware i kveld med ordrer fra et par damer her inne. Flere som vil ha noe? Jeg sender varene portofritt til dere eller Tupperware sender direkte til dere dersom det er bestillinger av litt størrelse. Bare send meg en PM.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 17:01   #102
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Jeg synes produktene er latterlig dyre, og overhodet ikke verd prisen. Har vel kjøkkenskapene fulle av TW jeg stort sett aldri bruker.
Om jeg skal dra frem noe jeg synes er bra og verd prisen må det bli potetskrellleren, den er bra.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:34   #103
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Jeg prøvde løkkutteren i går igjen for å teste. Men makan til skjit. Mange sier at løken nesten blir for finhakket i den. Vel, den blir den ikke i MIN løkkutter. Uansett hvor mye jeg vrir, så blir det igjen en ganske god del store biter. Pluss at jeg må dele løken i ganske små biter for at den fungere i den hele tatt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:34   #104
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg prøvde løkkutteren i går igjen for å teste. Men makan til skjit. Mange sier at løken nesten blir for finhakket i den. Vel, den blir den ikke i MIN løkkutter. Uansett hvor mye jeg vrir, så blir det igjen en ganske god del store biter. Pluss at jeg må dele løken i ganske små biter for at den fungere i den hele tatt.

Løkkutter er jo en idiotisk ordning i det hele tatt når man må dele løken i 4 for å kunne bruke den. Da må man jo skitne til kniv og fjøl allikevel, og jeg bruker ihvertfall ikke lange tiden på å kutte løken når jeg først har skrelt den og delt den i 2. Mye kortere tid enn jeg bruker på å bruke løkkutteren og så vaske den etterpå.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:40   #105
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Nemlig. Jeg vurderer å kaste hele løkkutteren.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:02   #106
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg prøvde løkkutteren i går igjen for å teste. Men makan til skjit. Mange sier at løken nesten blir for finhakket i den. Vel, den blir den ikke i MIN løkkutter. Uansett hvor mye jeg vrir, så blir det igjen en ganske god del store biter. Pluss at jeg må dele løken i ganske små biter for at den fungere i den hele tatt.

Da ville jeg klaget på den. Jeg har hatt min en stund og den er ikke slik.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 23:45   #107
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Er det noen vits i å klage? Den har vært sånn hele tiden, men Tupperware vil vel bare hevde at bladene trenger å byttes.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no