Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spray tan

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-10, 13:56   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Spørsmål

Spray tan

Er det noen som har prøvd dette?

Jeg har bare sett ei som har gjort det tror jeg, og hun ble veldig pent og jevnt brun.

Jeg skal i bryllup til helgen. Av typen som foregår fra fredag til søndag, og jeg skal ha kjole på meg begge kveldene.
Begge vil nok ta seg best ut om jeg har litt mer farge enn jeg har nå. Rekker jo ikke å opparbeide meg noe særlig heller iom at det er tirsdag i dag...

Lørdag skal jeg ha en lekker bruk kjole i taft(?) som det skinner litt av bronsje i. Sjal, sko og veske i bronsje. Tror det hadde blitt flott med litt mer farge på huden.

Noen som har erfaringer?

Prisen er på 350,- og det synes jeg ikke var avskrekkende.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 14:00   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spray tan

Jupp, har prøvd. Veldig fornøyd, selvom det ikke varte så lenge.
Tips: ikke ta det i lunchpausen. Det er ikke spesiellt fint før man dusjer (og det kan man ikke før dagen etter eller noe, husker ikke helt), så en smule flaut å gå tilbake på jobb etterpå. Heldigvis var det vinter, så jeg hadde et stort skjerf jeg kunne hjemme meg bak.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 14:36   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spray tan



Jeg har ferie denne uka, så ingen planer om å gå innom jobb etter at jeg har gjort det. Noterer at butikken også er utelukket om det er aktuelt å gjennomføre det.

Ideelt sett bør jeg gjøre det i morgen da eller? Siden vi reiser fredag formidddag..

Hva har man på seg når man gjør det? Hvor lenge må det tørke før man kan kle på seg? Og setter det flekker på klær, sengetøy etc siden man ikke kan dusje før dagen etter?

:måhadetinnmedtesje:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 14:50   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spray tan

Går nok fint å ta det på torsdag også, jeg dusjet bare som vanlig om morgenen dagen etter.

Ang. klær, de anbefalte ikke olabukse eller trange klær. Jeg tok på svarte klær just in case. De hadde sånn tørkemaskin, og etter noen minutter i den kunne jeg kle på meg med den gang. Ingen flekker på sengetøy.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 16:37   #5
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Spray tan

Jeg har prøvd og var veldig fornøyd. Dusjet dagen etterpå, men kan ikke huske at det satte flekker på kklæe eller sengtøy.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 17:48   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spray tan

Flere ganger, nesten alltid veldig fornøyd. Du bør ikke ha på deg BH når du er ferdig, så om du er avhengig av denslags (som meg) så er det greitt å skulle rett hjem og gjemme seg etterpå. Mørke, løse klær til hjemturen. Fargen sitter bedre og bedre festet, men man skal likevel vente så lenge som mulig med dusj. Neste dag er typisk bra. Mye overskuddsfarge sitter i hårene, så ikke få panikk om armene initialt ser prikkete ut, eller du synes du er ut som en bodybuilder i fargen - ca 20-30% forsvinner i første vask, så det gjør ikke noe om det ser litt mye ut i starten.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no