Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaring med skyvedør-firma?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-20, 16:34   #1
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Erfaring med skyvedør-firma?

Vi skal bestille skyvedører fra gulv til tak + endevegg i gangen vår (innmat er på plass allerede). Noen som har noen anbefaling eller avbefaling hva gjelder kvalitet for pengene, service og sånn?

Jeg snuser på Garderobemannen, Langlo eller HTH, men alt ser egentlig likt ut for meg. Trenger ikke være en av dem heller, altså, jeg tar i mot alt av tips!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 17:12   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med skyvdør-firma?

Jeg ville i hvert fall googlet litt på Garderobemannen før jeg valgte dem, de gikk vel konkurs og startet opp igjen i sommer. Når det er sagt, har vi skyvedører derfra og er fornøyd med dem, men det var dårlig kommunikasjon rundt levering og forsinkelser.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 20:14   #3
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Erfaring med skyvdør-firma?

Ja, jeg ville ligget unna Garderobemannen - de prøvde å skvise og loppe kunder som hadde forhåndsbetalt da de gikk konkurs.

Og betal alt med kredittkort.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 21:44   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med skyvdør-firma?

Man kan vel også, tror jeg, kjøpe skyvedører på byggvarehus og/ eller få et snekkerfirma til å installere via deres kontakter. Sånn for å bredde mulighetene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 22:14   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med skyvdør-firma?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Man kan vel også, tror jeg, kjøpe skyvedører på byggvarehus og/ eller få et snekkerfirma til å installere via deres kontakter. Sånn for å bredde mulighetene.

Ja. Monter har fine.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 23:01   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med skyvdør-firma?

Har brukt lokal kjøkkenprodusent i tidligere boliger, de produserer skyvedører på mål.

Kjøpte Elfa sidevegg i vår, da jeg flytta på en skyvedørsgarderobe her. Det var overraskende lett å gjøre det selv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 10:26   #7
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med skyvedør-firma?

Takk for tips!

Da rykker Garderobemannen nederst på lista, i hvert fall.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 10:29   #8
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med skyvdør-firma?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har brukt lokal kjøkkenprodusent i tidligere boliger, de produserer skyvedører på mål.

Kjøpte Elfa sidevegg i vår, da jeg flytta på en skyvedørsgarderobe her. Det var overraskende lett å gjøre det selv.

Er det sånn som skrus fast i veggen bak med vinkler? Ser for meg at det blir så vinglete, men den støttes kanskje opp av skinnene fra skyvedørene?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 10:55   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med skyvdør-firma?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Er det sånn som skrus fast i veggen bak med vinkler? Ser for meg at det blir så vinglete, men den støttes kanskje opp av skinnene fra skyvedørene?

Jeg brukte små vinkler mot vegg og golv, inni garderoben. Normalt ville jeg satt en vinkel mot taket også, men siden det er steinhard betong så orka jeg ikke.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 11:39   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med skyvedør-firma?

Vi har bestilt skyvedører nå fra gulv til tak til garderobe på soverommet nå av merket Bomann. Flere firmaer som har disse. Blant annet Bauhaus. Og det er stadig 40 eller 50 prosent rabatt på fullprisene, så da blir det levelige priser selv om det er dyre dører i utgangspunktet. Vi har bestilt det hos et lokalt firma som også forhandler dem. De får levering hver 3.dje uke, og siden vi akkurat rakk forrige frist for bestilling så får vi bare litt over 1 ukes leveringstid på spesialbestilte dører etter mål. Da ble jeg imponert. Dørene skal komme i dag eller i morgen, så først da kan jeg si hva jeg synes om dem. Har bare sett dem i butikken foreløpig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 11:49   #11
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med skyvedør-firma?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi har bestilt skyvedører nå fra gulv til tak til garderobe på soverommet nå av merket Bomann. Flere firmaer som har disse. Blant annet Bauhaus. Og det er stadig 40 eller 50 prosent rabatt på fullprisene, så da blir det levelige priser selv om det er dyre dører i utgangspunktet. Vi har bestilt det hos et lokalt firma som også forhandler dem. De får levering hver 3.dje uke, og siden vi akkurat rakk forrige frist for bestilling så får vi bare litt over 1 ukes leveringstid på spesialbestilte dører etter mål. Da ble jeg imponert. Dørene skal komme i dag eller i morgen, så først da kan jeg si hva jeg synes om dem. Har bare sett dem i butikken foreløpig.

Fant brosjyren deres nå. De så fine ut! Kan jo sjekke om det er forhandlere her i nærheten.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 11:58   #12
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med skyvedør-firma?

Vi monterer Bomann dørene selv, for vi skal bare ha list i taket og list på gulvet, så er veggene bak selve skapet hvor innredningen står. Har ikke kjøpt innredning fra dem, for vi skulle ikke ha så dyr innredning. Men med 4 dører på 2 skinner i sotet speil med svart ramme så betaler vi 10.000 akkurat ca. når bredden er 3 meter. Så vet du sånn ca. hva det ligger på i pris. Det var med 40% rabatt. De har i alle prisklasser. Vi har enkleste ramma, men dyrere glass enn det enkleste.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 12:00   #13
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med skyvedør-firma?

Takk, Elisabet!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no