Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Speil til øvelseskjøring

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-20, 00:50   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg synes det foreldrekurset var veldig nyttig, så det anbefaler jeg.

Det har jeg hørt flere si, så vi var raske med å melde oss på. I tillegg var det gratis.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-20, 01:18   #22
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det gjør det. De startet opp igjen i juni. Vi skulle vært i mars, men vi skal neste uke i stedet. Det er forresten lurt å ta kjøretimer med en gang, før man øvelseskjører veldig mye.

Finner ikke noe kurs i Oslo og omegn. Er det jeg som er dårlig til å lete, kanskje?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-20, 01:34   #23
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og dere tar den av og på? Ikke stress?

Ser flere kjører med L-en hengende permanent. Det sier guttungen her ikke er lov. Det virker jo logisk.

Vi tok den av ja, uten at det var noe stress. Hang i et par tapebiter bare. Vi byttet uttaket ofte på hvilken bil de kjørte med, så det ble en vane.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-20, 09:30   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Finner ikke noe kurs i Oslo og omegn. Er det jeg som er dårlig til å lete, kanskje?

Hm, vi bor i Stavanger. Har ikke sjekket Oslo. Tok samme kjøreskole som guttungen tok trafikalt grunnkurs på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-20, 10:30   #25
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Finner ikke noe kurs i Oslo og omegn. Er det jeg som er dårlig til å lete, kanskje?

Vi var på kurs i Lillestrøm.

Datteren hadde kjørt med meg i ett par mnd før hun tok en dobbel kjøretime (som jeg fikk bli med på for å finne ut hva vi skal jobbe med og for å unngå å lære henne uvaner jeg selv garantert driver med). Det var en super erfaring, rett og slett.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-20, 20:01   #26
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Vi hadde fra Clas Ohlson; ingen problemer med det. Du må vri på knotten på sokkelen så sugekoppen fester seg skikkelig. Vri til den knepper, det krever at du tar godt i.

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Til det knepper, ja! Det skal prøves.

Problem solved! Det var dette kneppet som skulle til

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 11:07   #27
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Biltema

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 11:32   #28
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Biltema

Vi har hatt fra CO og Biltema, ingen forskjell i kvalitet. (Den eneste grunnen til at vi har hatt to er at det første ble knust en gang vi hadde tatt det ned og noen satte seg på det. )

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-20, 22:16   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.250
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Hvor får man tak i slik L?

Statens Vegvesen har ikke kurs nå pga korona.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-20, 22:25   #30
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

l på innsiden av vi du på Tesla syns jeg ikke synes så godt, vårt er skikkelig stygt tapet på utsiden av vinduet (ikke på lakken). Husk å sette det høyt oppe på venstre side.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-20, 22:31   #31
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor får man tak i slik L?

Statens Vegvesen har ikke kurs nå pga korona.

Clas selger, Jula og Biltema ser også ut til å ha. Man kan også printe ut den L på vegvesenet sine nettsider, så jeg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-20, 23:03   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.250
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Clas selger, Jula og Biltema ser også ut til å ha. Man kan også printe ut den L på vegvesenet sine nettsider, så jeg.

Takk!

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 00:18   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

l på innsiden av vi du på Tesla syns jeg ikke synes så godt, vårt er skikkelig stygt tapet på utsiden av vinduet (ikke på lakken). Husk å sette det høyt oppe på venstre side.

Helt enig. Jeg har kjørt bak plenty av Teslaer med L, og den er vanskelig å se, og da er poenget ganske borte vekk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 08:30   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.250
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Helt enig. Jeg har kjørt bak plenty av Teslaer med L, og den er vanskelig å se, og da er poenget ganske borte vekk.

Godt jeg ikke kjører Tesla, da.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 09:35   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Godt jeg ikke kjører Tesla, da.

Uhm. Hæ? Jeg tror både Pelen og jeg skrev generelt her.

(Og ja, Teslaene er fine nok de men GUD så kjedelige. E-tron-en derimot, er jo et smykke av en bil! Hvis man holder seg i el-bilverdenen.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 11:17   #36
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Uhm. Hæ? Jeg tror både Pelen og jeg skrev generelt her.

(Og ja, Teslaene er fine nok de men GUD så kjedelige. E-tron-en derimot, er jo et smykke av en bil! Hvis man holder seg i el-bilverdenen.)

L’en synes ikke så godt der heller, gitt. De lekre, mørke rutene bidrar ikke positivt. Men i Navarra-blå kan jeg nesten tilgi alt.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 11:18   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

L’en synes ikke så godt der heller, gitt. De lekre, mørke rutene bidrar ikke positivt. Men i Navarra-blå kan jeg nesten tilgi alt.

Nei jeg sporet visst litt av fra L-tanken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 11:26   #38
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei jeg sporet visst litt av fra L-tanken.

Forstår jeg godt. Fiiine bilen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 12:50   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.250
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Forstår jeg godt. Fiiine bilen.

Fikk lyst på ny bil nå.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 19:46   #40
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Speil til øvelseskjøring

Biltema

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no