Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til en 100-åring?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 17:19   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gave til en 100-åring?

Mormoren min fyller snart 100 år og det skal feires.

Hun har jo "alt" så det er ikke lett å finne gave. Hun er glad i sjokolade og kjeks så jeg tror kanskje jeg lander på å fylle en kurv full av te, sjokolade og kjeks. (Har man klart seg til 100 synes jeg man kan spise usunt. )

Er det noen som har forslag til gode tetyper?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:28   #2
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

Jeg lagde slektstavle med alle barna, barnebarna etc hun har etter seg til min oldemors 100årsdag. Det falt i smak.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:34   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

Det avhenger jo litt av personen. 100 åringer er forskjellige de også. I min manns familie var f.eks vin eller hetvin utenkelig som gave. I min familie har alle eldre likt å få det og det samme gjelder jo som for med sjokolade mener jeg.

Tetyper er jeg ingen ekspert på, men det er jo mulig å inkludere håndkrem, fotkrem eller time til fotpleie osv.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:54   #4
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

Min mormor fikk en mengde med sjal da hun ble 100 år nå rett før jul. Hun påsto hun trengte alle sammen. Vi ga henne en engel som vi fant på julemarkedet her rett før jul. Stor suksess det og. Te- og kaffesorter har jeg ingen peiling på derimot.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:07   #5
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg lagde slektstavle med alle barna, barnebarna etc hun har etter seg til min oldemors 100årsdag. Det falt i smak.

Det hørtes ut som en veldig god idé! Jeg laget en kalender et år der det var skrevet inn bursdagene til hele familien.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:48   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

Om damen er mobil kunne kanskje en opplevelse som teater, kino eller restaurantbesøk være noe? Ellers er en godiskurv veldig hyggelig, og kan gjerne også inneholde godt pålegg, en liten likør og noe bra lesestoff.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 19:49   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

Et slektstre synes jeg hørtes ut som en god idé. En kurv med masse godsaker oppi også. En liten flaske likør (hvis hun liker det selvsagt), god kaffe, kjeks, god sjokolade osv.

  Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:10   #8
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

Lette etter ei nettside som selger fantastiske dekorasjoner laget av sjokolade og drops. De lager dekorasjoner og pynter dem for enhver anledning. Fant den desverre ikke, men fant denne http://www.muratti.no/documents/55.html Syns det var litt stilig da

En kurv med godsaker høres kjempeflott ut. Slektstavle likeså

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:27   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

På helsekostforretninger får du kjøpt en te fra London fruit & tea company. Det er den definitivt beste teen jeg noensinne har smakt. Koster mer enn den man kjøper i dagligvareforretninger, men verdt hver ei krone. Du får kjøpt en og en sort, men også en pakke med noen poser av mange forskjellige sorter.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:33   #10
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til en 100-åring?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

På helsekostforretninger får du kjøpt en te fra London fruit & tea company. Det er den definitivt beste teen jeg noensinne har smakt. Koster mer enn den man kjøper i dagligvareforretninger, men verdt hver ei krone. Du får kjøpt en og en sort, men også en pakke med noen poser av mange forskjellige sorter.

Anbefales! Den teen er utrolig god. Kjøpte nettopp ei stor eske og betalte 140 kr for ei stor eske med 80 poser (åtte forskjellige smaker og ti poser av hver).

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no