Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-20, 11:06   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Trenger er elektrisk piano men har ikke peiling på hva jeg skal se etter. Spiller nå på et «vanlig» singer piano men det er for stort å ta med på flyttelasset.

Spiller mest besifring og bruker pedaler mye..

Noen tips?

Dette er jo en jungel å velge i mellom alle prisklasser..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 12:31   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Har inntrykk av at alle som har Yamaha Clavinova er veldig fornøyde. Koster jo litt, men har litt mer ekte pianofølelse enn mange andre.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 15:42   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Niesen min som er veldig flink på piano har to, et fra Casio, og et eldre Pcm digital piano px 201.
Hun er mest fornøyd med det siste fordi det har finest lyd, og høres ikke så digitalt ut.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 13:25   #4
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Har inntrykk av at alle som har Yamaha Clavinova er veldig fornøyde. Koster jo litt, men har litt mer ekte pianofølelse enn mange andre.

Jeg kjøpte det, etter tips her inne. Og har ikke angret et sekund.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 15:24   #5
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Vi har Yamaha Clavinova, ungene er veldig fornøyde (jeg spiller ikke). Minstemann synes riktignok en del av effektene er morsomst, spille Harry Potter med kirkeorgellyd og muligheten til å ta opp det han har spilt og late som han øver med å sette på autospill.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 15:45   #6
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Det dukker opp så mange når jeg søker men er dette Ok tror dere?

https://www.gear4music.no/no/Keyboar...SABEgI1N_D_BwE

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 15:51   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Eller dette
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=181096929

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 17:52   #8
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Jeg hadde dratt og prøvd dette dersom du bor i nærheten

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Eller dette
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=181096929

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 17:59   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Det siste er jo det eit par anbefaler, men står det ingenting om kor lenge det er brukt og sånn?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 19:17   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Jeg kjøpte et nytt Casio-piano for ca 5000 kr for noen år siden som jeg er veldig fornøyd med, så det nye du linker til vil helt sikkert være veldig bra, men mulig at det er unødvendig å legge så mye penger i det. Jeg ville også prøvd å sjekke litt mer rundt det du fant brukt. Hva er nyprisen på det? Hvis jeg skulle gjettet, ville jeg absolutt trodd at det er mulig å gjøre svært gode kjøp av brukte digitale pianoer.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 20:09   #11
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg kjøpte et nytt Casio-piano for ca 5000 kr for noen år siden som jeg er veldig fornøyd med, så det nye du linker til vil helt sikkert være veldig bra, men mulig at det er unødvendig å legge så mye penger i det. Jeg ville også prøvd å sjekke litt mer rundt det du fant brukt. Hva er nyprisen på det? Hvis jeg skulle gjettet, ville jeg absolutt trodd at det er mulig å gjøre svært gode kjøp av brukte digitale pianoer.

Per i dag er det kun https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=181096929 som er i område. Skal kontakte selger uansett og høre

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 20:18   #12
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Synes det ser ut som et godt kjøp, men jeg klarer ikke å finne noe nypris på den modellen. Lurt å få prøvespilt før man kjøper.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 20:42   #13
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elektrisk piano, hva vil jeg ha?

Det ble et privia, meget fornøyd

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no