Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Så hensynsfullt av min venninne å legge bryllupsfesten sin akkurat til denne helgen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 22:45   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.504
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hensynsfullt av min venninne å legge bryllupsfesten sin akkurat til denne helgen

http://oslopuls.no/musikk/article1653701.ece

Dvs helgen før selvfølgelig (men vi har planlagt å bli noen dager)

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:41   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.289
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv:

Ja, der skulle jeg gjerne ha vært. Men etter planen er jeg 32 uker på vei da, og det frister ikke å stå time etter time i stekende sol eller pøsende regn, alt ettersom.

Har sagt at mannen gjerne må ta seg en guttetur. Det kan jo bli siste festen på en stund

Men billettene var dyre, da. 600 kroner synes jeg var litt i overkant.



Tittelen er to bokstaver for lang - for "jeg" har lagt til et "sv:"

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:55   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deler gleden

Så heldig for deg!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:59   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deler gleden

Åh, dette er noe jeg vurderer seriøst!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:18   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.504
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deler gleden

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Så heldig for deg!

Nei. Det var irånisk. Bryllupsfesten er på en annen kant av landet (eller var du ironisk kanskje? )

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:02   #6
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så hensynsfullt av min venninne å legge bryllupsfesten sin akkurat til denne helgen

Kjipt! Jeg hadde lyst til å gå selv, men nå ser jeg jo at vi er i Italia. Jaja, er jo ikke så verst det heller da, men...

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:21   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne ....

Oi! Den kunne jeg faktisk tenke meg å dra på. Men spørs om jeg har noen spreke venninner som vil bli med. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke jeg har en eneste venninne som har hørt om Metallica en gang.

FP-treff på Valle Hovin 10. juli?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:28   #8
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne ....

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.


FP-treff på Valle Hovin 10. juli?

Yeah!

Vi skal prøve å få oss billetter!
:gamel rocker:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:30   #9
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.783
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne ....

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Oi! Den kunne jeg faktisk tenke meg å dra på. Men spørs om jeg har noen spreke venninner som vil bli med. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke jeg har en eneste venninne som har hørt om Metallica en gang.

:shock: Hæ? Erru frekk? Eller har du avvenninnifisert meg siden i går. :hulk: Eller regnes jeg rett og slett ikke som sprek nok. Kan hende jeg ikke var like svart i håret som det du var, men jeg har da hørt nok Metallica løpet av mine tenåringsår. Ja vel, så er jeg en av de pinglene som liker "the Black Album" best, men man har da hørt de andre også. Men si meg, er ikke du på ferie på det aktuelle tidspunktet? For det er muligens jeg...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:37   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne ....

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

:shock: Hæ? Erru frekk? Eller har du avvenninnifisert meg siden i går. :hulk: Eller regnes jeg rett og slett ikke som sprek nok. Kan hende jeg ikke var like svart i håret som det du var, men jeg har da hørt nok Metallica løpet av mine tenåringsår. Ja vel, så er jeg en av de pinglene som liker "the Black Album" best, men man har da hørt de andre også. Men si meg, er ikke du på ferie på det aktuelle tidspunktet? For det er muligens jeg...

Du er definitivt høyt oppe på vennelista, men jeg trodde lizzom ikke du hadde rocket rundt til denslags... Har foreløpig ikke bestilt ny ferietur, så det kan hende jeg er i Oslo på de tider.

Antall påmeldte til FP-treff på Valle Hovin:

1. Monsoon
2. Heiko
3. Gaia

( Er jeg kjapp i vendingen nå, Heiko?)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:43   #11
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne ....

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.


1. Monsoon
2. Heiko
3. Gaia

( Er jeg kjapp i vendingen nå, Heiko?)

Neida, sleng på Juste også. Da er vi 4!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:47   #12
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne ...

1. Monsoon
2. Heiko
3. Gaia (ferie regnes ikke som gyldig fravær)
4. Juste

Påmelding er selvfølgelig bindende.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:57   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.783
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne...

Jo da, var bitt av Metallica-basillen, jeg. Og man "bænger" vel mer til Metallica enn man rocker, hvis jeg ikke husker helt feil. :legger inn nakketreningn frem mot FP-treff som jeg innser at jeg plutselig har meldt meg på uten å være klar over det:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:33   #14
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette må vi bare få med oss ja!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:40   #15
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne å legge bryllupsfesten sin akkurat til denne helg

Dette må vi helt klart ha med oss. Jeg har ikke sett Metallica på mange år (må ha vært Fuel-turneen), men Justice For All-konserten i drammenshallen en gang på 80-tallet står fremdeles som noe av det beste jeg har sett på en scene

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:53   #16
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.477
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne

Mannen min fikk stjerner i øynene da jeg fortalte at Metallica skulle ha konsert til sommeren. :snill kone:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:07   #17
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne å legge bryllupsfesten sin akkurat til denne helg

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Dette må vi helt klart ha med oss. Jeg har ikke sett Metallica på mange år (må ha vært Fuel-turneen), men Justice For All-konserten i drammenshallen en gang på 80-tallet står fremdeles som noe av det beste jeg har sett på en scene

Tør jeg foreslå dokumentaren Some Kind of Monster om og med Metallica som oppvarming?

Helt genial dokumentar, handler om perioden før de ga ut St.Anger og hvor de hadde problemer i gruppen og gikk til gruppeterapeut. Diskusjoner om det er gammeldags å ha med gitarsoloer i hver eneste låt, terapeutlingo om følelser, separasjonsangst fra gruppeterapeuten som blir med gruppen 24/7, masse bra greier.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:15   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.504
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne å legge bryllupsfesten sin akkurat til denne helg

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Dette må vi helt klart ha med oss. Jeg har ikke sett Metallica på mange år (må ha vært Fuel-turneen), men Justice For All-konserten i drammenshallen en gang på 80-tallet står fremdeles som noe av det beste jeg har sett på en scene

Åh ... And Jusitce for All er min desiderte favoritt blant alle Metallica-albumene

Heldige du.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:42   #19
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne å legge bryllupsfesten sin akkurat til denne helg

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Tør jeg foreslå dokumentaren Some Kind of Monster om og med Metallica som oppvarming?

Helt genial dokumentar, handler om perioden før de ga ut St.Anger og hvor de hadde problemer i gruppen og gikk til gruppeterapeut. Diskusjoner om det er gammeldags å ha med gitarsoloer i hver eneste låt, terapeutlingo om følelser, separasjonsangst fra gruppeterapeuten som blir med gruppen 24/7, masse bra greier.

Står i hylla hjemme, må få sett den snart. Kanskje på ettårsdagen for innkjøpet? Det begynner og nærme seg med stormskritt nemlig.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 09:50   #20
Magic
Fullverdig medlem
 
Magic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 77
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå har vi sikret oss billetter!

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no