Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg er hektet på Twilight

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 18:57   #281
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det ikke i Midtnigt sun at vi forstår at Edward ikke er sååå vakker egentlig? Det er Bella, 17 år, som beskriver ham så overjordisk vakker. Eller så har jeg hørt Robert Pattinson si det i et intervju.

Han skal egentlig være ganske vakker, i og med at han er et rovdyr, som han sier til Bella, og alt ved ham tiltrekker kvinner. Men jeg vet hvilket intervju du mener, det ligger på youtube. Han snakker om Midnight Sun, og at han i den boka fremstiller seg selv som en tosk, en nerd og en egoist. Han har egentlig ganske dårlig selvbilde, får vi vite i den boka. Jeg er glad jeg leste den, håper virkelig hun skriver den helt ferdig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 19:38   #282
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Tenkte bare å si tusen takk for denne tråden! Jeg trodde at bøkene var for fjortiser (noe de kanskje også er, men men..) men etter å ha lest her så tenkte jeg å prøve og nå er jeg ferdig med alle 4 og har storkost meg i en 3 ukers tid.

Jeg så først filmen, leste bok 1 og så deretter filmen en gang til. Den andre gangen var filmen mye bedre. Siden jeg først så filmen så er Cullens akkurat slik de skal være, men mr. Cullen skuffet litt...

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 13:19   #283
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg er så skuffet over Rose jeg, hun er liksom helt normal i filmen(pen jente for all del men hadde liksom sett for meg en person av mer type fotomodell), hun skulle jo liksom være den mest perfekte av alle.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 13:21   #284
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Han skal egentlig være ganske vakker, i og med at han er et rovdyr, som han sier til Bella, og alt ved ham tiltrekker kvinner. Men jeg vet hvilket intervju du mener, det ligger på youtube. Han snakker om Midnight Sun, og at han i den boka fremstiller seg selv som en tosk, en nerd og en egoist. Han har egentlig ganske dårlig selvbilde, får vi vite i den boka. Jeg er glad jeg leste den, håper virkelig hun skriver den helt ferdig.

Men noe av poenget med vampyrer er vel at mennesker synes de er vakre og tiltrekkende, uansett? Det er det som gjør mennesker så lette bytter, vi blir tiltrukket av det perfekte ytre, måten de beveger seg på, lukten av de osv.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 13:22   #285
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Aiza, her.

Tenkte bare å si tusen takk for denne tråden! Jeg trodde at bøkene var for fjortiser (noe de kanskje også er, men men..) men etter å ha lest her så tenkte jeg å prøve og nå er jeg ferdig med alle 4 og har storkost meg i en 3 ukers tid.

Så bra Bøkene er jo litt fjortis men jeg er av den formening om at ungdomsbøker passer for alle. Det er sjelden vi glemmer hvordan det var å være ung. Syntes ungdomsbøker er litt undervurdert.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 14:34   #286
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Det er jo som med Harry Potter, skrevet for barn, men utrolig mange voksne lesere.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 14:43   #287
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg er så skuffet over Rose jeg, hun er liksom helt normal i filmen(pen jente for all del men hadde liksom sett for meg en person av mer type fotomodell), hun skulle jo liksom være den mest perfekte av alle.

Akkurat det jeg tenkte også.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men noe av poenget med vampyrer er vel at mennesker synes de er vakre og tiltrekkende, uansett? Det er det som gjør mennesker så lette bytter, vi blir tiltrukket av det perfekte ytre, måten de beveger seg på, lukten av de osv.

Ja det var jo det nettopp det jeg skrev. At han er et rovdyr/vampyr som tiltrekker seg mennesker uansett. Det er det han sier til Bella også. Men selv anser han seg som en tosk og en nerd og egentlig ikke særlig pen. Han fatter ikke hva Bella ser i ham.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 14:58   #288
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Akkurat det jeg tenkte også.



Ja det var jo det nettopp det jeg skrev. At han er et rovdyr/vampyr som tiltrekker seg mennesker uansett. Det er det han sier til Bella også. Men selv anser han seg som en tosk og en nerd og egentlig ikke særlig pen. Han fatter ikke hva Bella ser i ham.

Sånn sett er han vel helt "normal". Vi går jo ikke rundt å innbiller at vi er guds gave til kvinnen/mannen (untatt den ene nevøen min da).

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 15:01   #289
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Nei, men han ER jo ikke normal slik som oss. Rosalie er vel den som oppfører seg slik som hun ser ut (i boka). Hun ble jo dritsur på Edward da han falt for Bella, for hvordan kunne han falle for et menneske og ikke henne?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 17:11   #290
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, men han ER jo ikke normal slik som oss. Rosalie er vel den som oppfører seg slik som hun ser ut (i boka). Hun ble jo dritsur på Edward da han falt for Bella, for hvordan kunne han falle for et menneske og ikke henne?

Jupp! Nei, han er jo ikke normal, men allikevel normal, om du skjønner hva jeg mener. Det er så bra at han er akkurat så overnaturlig og gammeldags høflig til tider, men samtidig så har han mange menneskelige reaksjoner og følelser allikevel. Han blir jo sjalu så det holder, dessuten er han jo akkurat som mange mennesker, vil ha det han ikke forstår, kan få. Joda, det viste seg jo at han kunne få det, men det var uoppnåelige som var en del av det som tiltrakk ham i starten. Synes forresten det er utrolig morsomt med kommentarene: "Breakfast for the human." "Do you want a human moment?"

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 17:24   #291
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Human moment er bra ja.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 23:48   #292
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Er det helt umulig å få printet ut Midnight sun da?
Orker ikke sitte å lese på pc.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 23:52   #293
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Hvorfor skulle det være umulig? Åja er siden kopibeskyttet? Jeg orket forresten heller ikke å lese på pcen trodde jeg, så jeg skulle bare lese noen sider for å se, var så nysgjerrig. Endte opp med at jeg satt med firkantøyne og leste hele boka på pcen, klarte ikke la være å lese når jeg først hadde begynt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 00:03   #294
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg hater å lese sånt på maskinen. Søren også.

Leste forresten Evighetens kyss på 3 dager og Under en ny måne på 2.
I morgen skal jeg stå klar når bokhandleren åpner for å kjøpe Formørkelsen.
Så på Twilight to kvelder på rad her. På Fredag skal jeg på kino helt alene.

Jeg har aldri vært så besatt av bøker noen gang.
Trodde jeg var ille på Stieg Larsson bøkene jeg, men dette tar kaka.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 12:12   #295
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.145
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg skal se filmen om en uke, neste mandag. GLEDE GLEDE SEG.

Mamma Rosa: hvor bor du? Kan bli med oss! (nordvestlandet)

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 12:31   #296
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg hater å lese sånt på maskinen. Søren også.

Leste forresten Evighetens kyss på 3 dager og Under en ny måne på 2.
I morgen skal jeg stå klar når bokhandleren åpner for å kjøpe Formørkelsen.
Så på Twilight to kvelder på rad her. På Fredag skal jeg på kino helt alene.

Jeg har aldri vært så besatt av bøker noen gang.
Trodde jeg var ille på Stieg Larsson bøkene jeg, men dette tar kaka.

Slik føler jeg det også nå. Har sett filmen enda et par ganger til, og bøkene fikk jeg på lørdag ...straks ferdig med Evighetens Kyss og kan ikke vente med å begynne på nummer to, som jeg neppe har problemer med å få lest ferdig før premieren til helgen!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:45   #297
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.824
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Nessie: Vi må på kino neste uke da vel??

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:48   #298
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nessie: Vi må på kino neste uke da vel??

Når kommer den da? Hva med lørdag? Gubben skal ut fredag, så da kan jeg fint dra ut en tur lørdag

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:52   #299
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Fire dager igjen til jeg skal på kino!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:54   #300
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Fire dager igjen til jeg skal på kino!

Jaggu, jeg skal også på kino på fredag!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no