Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Den verste reklamefilmen du vet?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 20:59   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Alle 1881-reklamene er fullstendig grusomme. Jeg bruker 1880 bare på trass.

Dessuten har den laaaaaange NetCom-tomorrow-greia blitt real old real fast. :zappe:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:24   #82
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Alle Brelett reklamene. Jeg dør på meg hver gang jeg hører den nynningen.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:58   #83
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Den med hun dama som liksom er lege, og snakker veldig alvorlig om utflod.
*Zon
*alle bindreklamer
*herbal essences

Også den med de som går rundt og holde buksene oppe med henda, fordi de er blitrt så slanke etter å ha spist et eller annet slankeprodukt.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:00   #84
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Alle 1881-reklamene er fullstendig grusomme. Jeg bruker 1880 bare på trass.

Jeg gjør akkurat det samme

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:18   #85
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Men det er en ting med disse dårlige reklamene; vi husker produktet. Det er en vanskelig balansegang, en alt for god/ morsom reklame gjør at man lett glemmer hva det er reklame for

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 16:22   #86
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Ny kandidat: Sunsilk shampo. Irriterende Queer-as-folk-homsepatrulje-voiceover kommenterer tilfeldige jentenes frisyrer og hår.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 21:35   #87
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Nå når vinteren er kommet, ser jeg en reklame jeg virkelig misliker: Rull'n ut! - Reklame for Glava isolasjon...*grøsser ved tanken*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:41   #88
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.484
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Ny kandidat: Sunsilk shampo. Irriterende Queer-as-folk-homsepatrulje-voiceover kommenterer tilfeldige jentenes frisyrer og hår.

ENIG!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 18:08   #89
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

De litt eldre hysteriske Kiwi-reklamene fikk jeg langt oppi gokk....

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:58   #90
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Den Djuice reklamen med Tanya Hansen er grusom...

Enig. Den er så dårlig at jeg bytter kanal...

Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:00   #91
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

ICA- selv om radioreklamen for de på P4 er MYYYYE værre enn tv-versjonen..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 23:30   #92
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.149
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, det er jo tydelig at du ikke skjønner ettersom du fortsetter å stå på ditt. Setebeltet reddet livet til gutten under selve kræsjen (formålet), den er altså ikke et redskap for å holde sjelen tilbake etter en kræsj. Jeg tviler litt på hvor oppegående du er, for til og med treåringen min vet akkurat det.

Nå aner ikke jeg hva konnotativ betyr, men jeg forstår hva Alfa mener. Selv om til og med et barn forstår den utrolig åpenbare symbolikken, så er det likefullt en logisk brist i selve historien, noe som gjør den lett tåpelig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 23:34   #93
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.149
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

OG bindreklamer som framhever nødvendigheten av å ha på seg pinetrange, hvite bukser SAMTIDIG som man klatrer inn gjennom togvinduer når man har mensen.

Ja, det får frem mamma-genet mitt: "kjære vene - hun får jo uansett flekker på den hvite buksa når hun gjør sånt! Togvinduer er jo ikke akkurat rene, da! tsk-tsk!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 02:47   #94
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Lurer på om det er en for Tran, et barn i en sprinkelseng, som plutselig hopper opp mot deg. Helt jævlig.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 02:52   #95
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.


Noen som husker den Rema-reklamen som gikk før jul for et par år siden, med han stygge fyren med den utrolig irriterende dialekten, som snakker om jolebronebønner og joleditt og joledatt?

Den var jo bare helt konge!!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 13:13   #96
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå aner ikke jeg hva konnotativ betyr, men jeg forstår hva Alfa mener. Selv om til og med et barn forstår den utrolig åpenbare symbolikken, så er det likefullt en logisk brist i selve historien, noe som gjør den lett tåpelig.

Jeg synes og at denne er reklamefaglig svak. Da synes jeg stillbildereklamene der en arm fra "ens kjære" illustrerer setebeltet er mye mer effektfull. (de som står langs veiene)

En annen som for meg tvilsom er Matti Nykänen/Djuice. Joda, vi lo litt, men når de må trekke den fordi han får faller av vannvognen så gir det en ekkel bismak.

Vi har da en egen tråd for gode reklamer?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 20:05   #97
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Bindreklamer der alle blør kongelig BLÅTT blod

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:55   #98
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.149
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Den Matti Nykänen er jo helt fæl! (Pluss at jeg overhodet ikke forstod den de første ti gangene jeg så den...)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 11:53   #99
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Bindreklamer, Tele 2 (abonnementet vårt er avslutta no...) og dei fleste reklamer for hårprodukt. Sei meg, ER det nødvendig å slenge rundt på hårmanken medan ein snakkar eit aldeles oppstylta norsk, for tilslutt å kome med eit "feiande" slagord på engelsk?

Ellers, alle reklamer som gjer meg flau, og det er visst ein heil del etterkvart.. *prippen*

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:52   #100
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Djuice reklamene med Matti Nykänen og Tonja, er ufattelig dårlige. Det samme med Vendela og Zon damen.

Så synes jeg at Cubus reklamene er stort sett elendige, de fokuserer altfor mye på sex - synes nå jeg!

Ellers så synes jeg at Bilbelte reklamen er en av de fornuftige og effektfulle reklamene jeg har sett. Og jeg har tolket det ditthen, at personen overlever ulykken, grunnet bilbelte - og ikke at bilbeltet holder igjen sjelen!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no